Cykl kształcenia: 2019/2020
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania
Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie
Obszar kształcenia: nauki społeczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: drugiego stopnia
Forma studiów: niestacjonarne
Specjalności na kierunku: 1. Rachunkowość w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, 2. Start-up - kreowanie innowacyjnego biznesu, 3. Profesjonalny menedżer, 4. Zarządzanie zespołem projektowym, 5. Komunikacja w biznesie
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Marketingu
Kod zajęć: 9197
Status zajęć: obowiązkowy dla specjalności 4. Zarządzanie zespołem projektowym
Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / C9 / 2 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora 1: dr Agata Gierczak
Imię i nazwisko koordynatora 2: dr hab. prof. PRz Beata Zatwarnicka-Madura
Główny cel kształcenia: Zdobycie wiedzy i umiejętności przewodzenia w zespole.
Ogólne informacje o zajęciach: Należy do grupy modułów wybieralnych na 3 semestrze.
1 | P. Lencioni | Pięć dysfunkcji pracy zespołowej | Mt Biznes. | 2006 |
2 | Rupert Eales-White | Sprawny lider | Onepress. | 2004 |
1 | A. Jachnis | Psychologia organizacji. Kluczowe zagadnienia | Difin. | 2007 |
1 | A. Jachnis | Psychologia organizacji. Kluczowe zagadnienia | Difin. | 2007 |
2 | K. Blanchard | Przywództwo wyższego stopnia : Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizcji / współzałożyciele i konsultanci The Ken Blanchard Companies z wprowadzeniem Kena Blancharda. | PWN. | 2016 |
Wymagania formalne: Zgodnie z regulaminem studiów.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Wiedza dotycząca komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejętności komunikacyjne.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Rozumienie relacji międzyludzkich w podstawowym zakresie.
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Wie, jak motywować członków zespołu. | dyskusja dydaktyczna | kolokwium |
K_W04++ K_U11++ |
P7S_UO P7S_WG P7S_WK |
02 | Potrafi wykorzystywać techniki dyscyplinowania i egzekwowania w zarządzaniu zespołem. | ćwiczenia problemowe | obserwacja wykonawstwa |
K_U12++ |
P7S_UU |
03 | Wie, jak delegować i oceniać efektywność pracownika. | ćwiczenia problemowe, dyskusja dydaktyczna | kolokwium, obserwacja wykonawstwa |
K_W03+ |
P7S_WG |
04 | Zna style zarządzania zespołem i motywowania pracowników. | wykład interaktywny, dyskusja dydaktyczna | kolokwium |
K_W04++ K_K02+ |
P7S_KO P7S_WG P7S_WK |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
3 | TK01 | C01-C02 | MEK01 | |
3 | TK02 | C03-C04 | MEK02 | |
3 | TK03 | C5-C6 | MEK03 | |
3 | TK04 | C7-C8 | MEK04 | |
3 | TK05 | C9 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 3) | Przygotowanie do ćwiczeń:
15.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
9.00 godz./sem. |
Dokończenia/studiowanie zadań:
10.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 3) | Przygotowanie do konsultacji:
10.00 godz./sem. |
Udział w konsultacjach:
1.00 godz./sem. |
|
Zaliczenie (sem. 3) | Przygotowanie do zaliczenia:
10.00 godz./sem. |
Zaliczenie ustne:
1.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Ćwiczenia/Lektorat | |
Ocena końcowa |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
1 | A. Fandrejewska; R. Nowacki; T. Szopiński; B. Zatwarnicka-Madura | The determinants of electric scooter acceptance among students as a manifestation of adapting to the requirements of e-mobility, using the technology acceptance model | 2023 |
2 | A. Gierczak; K. Nagody-Mrozowicz; A. Żak-Łykus | Self-compassion and the rationality of praxeological leadership | 2023 |
3 | K. Lysenko-Ryba; B. Zatwarnicka-Madura; D. Zimon | Polish students\' attitude to the importance and assessment of implementation of 17 SDGS - pilot study | 2023 |
4 | R. Nowacki; I. Wojciechowska; B. Zatwarnicka-Madura | Influencer Marketing as a Tool in Modern Communication—Possibilities of Use in Green Energy Promotion amongst Poland’s Generation Z | 2022 |
5 | A. Gierczak | Braki w prawach człowieka: prawo do bycia niemanipulowalnym - głos krytyki akcydentalnej | 2021 |
6 | A. Gierczak | Można wybrać status quo, można ruszyć z posad bryłę świata : o przywództwie z perspektywy psychosomatycznej i kompentencyjnej dla liderów sektora publicznego | 2021 |
7 | A. Gierczak | Relationships between explicit and implicit self-esteem and the need for social approval and narcissism in persons holding managerial positions | 2021 |
8 | B. Zatwarnicka-Madura | Kreowanie wizerunku w administracji publicznej | 2021 |
9 | K. Lysenko-Ryba; B. Zatwarnicka-Madura; D. Zimon | The effect of lenient return policy on brand recognition | 2021 |
10 | T. Olejarz; G. Ostasz; B. Zatwarnicka-Madura | Społeczne, ekonomiczne i organizacyjne dylematy współczesnego zarządzania: Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Andrzejowi Gaździe | 2021 |
11 | A. Gierczak | Psychological load of managers and destructive organizational processes | 2019 |
12 | B. Zatwarnicka-Madura | Modele komunikacji a postacie w przekazie reklamowym | 2019 |
13 | E. Glińska; Y. Sazonenka; D. Siemieniako; B. Zatwarnicka-Madura | Strategic and Operational Levels of CSR Marketing Communication for Sustainable Orientation os a Company: A Case Study from Bangladesh | 2019 |