Cykl kształcenia: 2019/2020
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania
Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie
Obszar kształcenia: nauki społeczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: drugiego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: 1. Rachunkowość w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, 2. Start-up - kreowanie innowacyjnego biznesu, 3. Profesjonalny menedżer, 4. Zarządzanie zespołem projektowym, 5. Komunikacja w biznesie
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Marketingu
Kod zajęć: 8483
Status zajęć: obowiązkowy dla specjalności 4. Zarządzanie zespołem projektowym
Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / C15 / 2 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr hab. prof. PRz Beata Zatwarnicka-Madura
Główny cel kształcenia: Zdobycie wiedzy i umiejętności przewodzenia w zespole.
Ogólne informacje o zajęciach: Należy do grupy modułów wybieralnych na 3 semestrze.
1 | P. Lencioni | Pięć dysfunkcji pracy zespołowej | Mt Biznes. | 2006 |
2 | Rupert Eales-White | Sprawny lider | Onepress. | 2004 |
1 | A. Jachnis | Psychologia organizacji. Kluczowe zagadnienia | Difin. | 2007 |
1 | A. Jachnis | Psychologia organizacji. Kluczowe zagadnienia | Difin. | 2007 |
2 | K. Blanchard | Przywództwo wyższego stopnia : Blanchard o przywództwie i tworzeniu fektywnych organizcji / współzałożyciele i konsultanci The Ken Blanchard Companies z wprowadzeniem Kena Blancharda. | PWN. | 2016 |
Wymagania formalne: Zgodnie z regulaminem studiów.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Wiedza dotycząca komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejętności komunikacyjne.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Rozumienie relacji międzyludzkich w podstawowym zakresie.
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Wie, jak motywować członków zespołu. | dyskusja dydaktyczna | kolokwium |
K_W04++ |
P7S_WG P7S_WK |
02 | Potrafi wykorzystywać techniki dyscyplinowania i egzekwowania w zarządzaniu zespołem. | ćwiczenia problemowe | obserwacja wykonawstwa |
K_U01++ |
P7S_UW |
03 | Wie, jak delegować i oceniać efektywność pracownika. | ćwiczenia problemowe, dyskusja dydaktyczna | kolokwium, obserwacja wykonawstwa |
K_U07++ K_K04++ |
P7S_KR P7S_UK |
04 | Zna style zarządzania zespołem i motywowania pracowników. | wykład interaktywny, dyskusja dydaktyczna | kolokwium |
K_W04++ |
P7S_WG P7S_WK |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
3 | TK01 | C01, C02 | MEK01 | |
3 | TK02 | C03-C06 | MEK02 | |
3 | TK03 | C07-C10 | MEK03 | |
3 | TK04 | C11, C12 | MEK04 | |
3 | TK05 | C13-C15 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 3) | Przygotowanie do ćwiczeń:
15.00 godz./sem. Przygotowanie do kolokwium: 15.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
|
Konsultacje (sem. 3) | Udział w konsultacjach:
5.00 godz./sem. |
||
Zaliczenie (sem. 3) |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Ćwiczenia/Lektorat | |
Ocena końcowa |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
1 | A. Fandrejewska; R. Nowacki; T. Szopiński; B. Zatwarnicka-Madura | The determinants of electric scooter acceptance among students as a manifestation of adapting to the requirements of e-mobility, using the technology acceptance model | 2023 |
2 | K. Lysenko-Ryba; B. Zatwarnicka-Madura; D. Zimon | Polish students\' attitude to the importance and assessment of implementation of 17 SDGS - pilot study | 2023 |
3 | R. Nowacki; I. Wojciechowska; B. Zatwarnicka-Madura | Influencer Marketing as a Tool in Modern Communication—Possibilities of Use in Green Energy Promotion amongst Poland’s Generation Z | 2022 |
4 | B. Zatwarnicka-Madura | Kreowanie wizerunku w administracji publicznej | 2021 |
5 | K. Lysenko-Ryba; B. Zatwarnicka-Madura; D. Zimon | The effect of lenient return policy on brand recognition | 2021 |
6 | T. Olejarz; G. Ostasz; B. Zatwarnicka-Madura | Społeczne, ekonomiczne i organizacyjne dylematy współczesnego zarządzania: Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Andrzejowi Gaździe | 2021 |
7 | B. Zatwarnicka-Madura | Modele komunikacji a postacie w przekazie reklamowym | 2019 |
8 | E. Glińska; Y. Sazonenka; D. Siemieniako; B. Zatwarnicka-Madura | Strategic and Operational Levels of CSR Marketing Communication for Sustainable Orientation os a Company: A Case Study from Bangladesh | 2019 |