Cykl kształcenia: 2019/2020
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania
Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie
Obszar kształcenia: nauki społeczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: drugiego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: 1. Rachunkowość w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, 2. Start-up - kreowanie innowacyjnego biznesu, 3. Profesjonalny menedżer, 4. Zarządzanie zespołem projektowym, 5. Komunikacja w biznesie
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Ekonomii
Kod zajęć: 8482
Status zajęć: obowiązkowy dla specjalności 4. Zarządzanie zespołem projektowym
Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / W15 C30 / 4 ECTS / E
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr hab. prof. PRz Jacek Strojny
semestr 3: mgr Magdalena Inglot
Główny cel kształcenia: Celem modułu jest przygotowanie studentów do zarządzania portfelem projektów
Ogólne informacje o zajęciach:
1 | IPMA | ICB4 | IPMA, Warszawa. | 2018 |
1 | IPMA | ICB4 | IPMA, Warszawa. | 2018 |
Wymagania formalne: Zgodnie z regulaminem studiów
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Zna podstawy zarządzania projektami
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umie wykorzystywać techniki zarządzania projektami, umie obsługiwać MS Project
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Potrafi pracować w grupie
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Zna zasady zarządzania projektem. | ćwiczenia problemowe | obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu |
K_W02++ K_W03++ |
P7S_WG |
02 | Potrafi podejmować decyzje optymalizujące przebieg portfela projektów | ćwiczenia problemowe | obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu |
K_U02++ K_U03++ |
P7S_UW |
03 | Potrafi wykorzystać MS Project do zarządzania portfelem projektów | ćwiczenia problemowe | prezentacja projektu |
K_K01++ |
P7S_KK |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
3 | TK01 | C1-C4 | MEK01 | |
3 | TK02 | C5-C30 | MEK02 MEK03 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Wykład (sem. 3) | Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
||
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 3) | Przygotowanie do ćwiczeń:
30.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem. |
Dokończenia/studiowanie zadań:
30.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 3) | Przygotowanie do konsultacji:
5.00 godz./sem. |
Udział w konsultacjach:
5.00 godz./sem. |
|
Egzamin (sem. 3) | Egzamin pisemny:
2.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Wykład | |
Ćwiczenia/Lektorat | |
Ocena końcowa | egzamin pisemny |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
1 | J. Strojny; S. Wąs; K. Witkowski | Influence of Sustainable Strategic Management on Methane Projects as Exemplified by the Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Mining Company | 2023 |
2 | J. Strojny; A. Wojciechowska | Ocena modeli dojrzałości procesowej pod kątem użyteczności dla branży IT | 2022 |
3 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | Measuring local competitiveness: comparing and integrating two methods PCA and AHP | 2022 |
4 | J. Strojny; A. Wojciechowska | Preparation of A Process and Project Maturity Model for An IT Company | 2021 |
5 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | The contribution of the geothermal resources to local employment: Case study from Poland | 2021 |
6 | Á. Delgado-Zapero; J. Strojny | Stakeholders management in a university: analysis of their importance with AHP | 2020 |
7 | N. Muñoz Vila; J. Strojny | Analysis of the management skills required of leaders of project teams using the analytic hierarchy process method (AHP) | 2020 |
8 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | Geothermal spas as a local development factor, the case of Poland | 2020 |
9 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | The impact of geothermal resources on the competitiveness of municipalities: evidence from Poland | 2020 |
10 | D. Głowacz-Czerwonka; D. Ożóg; B. Pawłowicz; J. Polaszczyk; J. Stec-Rusiecka; J. Strojny; B. Trybus | Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 2018/2019 | 2019 |
11 | J. Strojny | Orientacja procesowo-projektowa organizacji samorządu lokalnego: wymiary, poziomy dojrzałości, determinanty oraz efekty w zakresie rozwoju lokalnego | 2019 |