Cykl kształcenia: 2015/2016
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Budownictwa, Inżynierii środowiska i Architektury
Nazwa kierunku studiów: Budownictwo
Obszar kształcenia: nauki techniczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: drugiego stopnia
Forma studiów: niestacjonarne
Specjalności na kierunku: Budowa i Utrzymanie Dróg, Budowa i Utrzymanie Mostów, Budownictwo Zrównoważone, Konstrukcje Budowlane Inżynierskie
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Inżynierii Materiałowej i Technologii Budownictwa
Kod zajęć: 6715
Status zajęć: wybierany dla specjalności Budownictwo Zrównoważone
Układ zajęć w planie studiów: sem: 2 / W20 L15 / 5 ECTS / E
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: prof. dr hab. inż. Grzegorz Prokopski
Terminy konsultacji koordynatora: w dniach, w których odbywają się zajęcia.
semestr 2: dr hab. inż. prof. PRz Janusz Konkol , termin konsultacji w dniach zajęć dydaktycznych
Główny cel kształcenia: Przekazanie wiedzy z zakresu współczesnych kompozytów budowlanych stosowanych w budownictwie.
Ogólne informacje o zajęciach: W ramach przedmiotu student uzyskuje wiedzę na temat współczesnych kompozytów stosowanych w budownictwie.
1 | Blicharski M. | Wstęp do inżynierii materiałowej. | WNT Warszawa. | 1998 |
2 | Ashby M.F. | Dobór materiałów w projektowaniu inżynierskim. | WNT Warszawa. | 1998 |
1 | Ashby M.F. | Materiały inżynierskie. Kształtowanie struktury i właściwości, dobór materiałów. Tom 2 | WNT Warszawa . | 1996 |
2 | Prokopski G. | Mechanika pękania betonów cementowych. | Oficyna wydawnicza PRz., Rzeszów . | 2009 |
Wymagania formalne: Umiejetności z fizyki i matematyki nabyte w szkole śrerdniej.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Znajomość podstawowych danych o materiałach inżynierskich i metodach ich badania.
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejetność logicznego myślenia i kojarzenia faktów naukowych.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z OEK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Ma uporządkowaną wiedzę w zakresie aktualnie stosowanych materiałów, procesów i technologii ich wytwarzania oraz zasad stosowania | wykład, laboratorium | egzamin część pisemna |
K_W007+ K_U005++ K_K001++ K_K003+ |
T2A_W03+ T2A_W04+ T2A_W05+ T2A_W07++ T2A_U01+ T2A_U02+ T2A_U07+ T2A_U11++ T2A_U17+ T2A_U18++ T2A_K01+ T2A_K07++ |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
2 | TK01 | W02 | MEK01 | |
2 | TK02 | - | MEK01 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Wykład (sem. 2) | Przygotowanie do kolokwium:
10.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem. |
Uzupełnienie/studiowanie notatek:
10.00 godz./sem. Studiowanie zalecanej literatury: 10.00 godz./sem. |
Laboratorium (sem. 2) | Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
||
Konsultacje (sem. 2) | Przygotowanie do konsultacji:
5.00 godz./sem. |
Udział w konsultacjach:
5.00 godz./sem. |
|
Egzamin (sem. 2) | Przygotowanie do egzaminu:
10.00 godz./sem. |
Egzamin pisemny:
4.00 godz./sem. Egzamin ustny: 2.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Wykład | Egzamin pisemny z zakresu treści przekazywanych na wykładzie. |
Laboratorium | |
Ocena końcowa | Średnia z obu rodzajów zajęć. |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : tak
Dostępne materiały :