Cykl kształcenia: 2023/2024
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Budownictwa, Inżynierii środowiska i Architektury
Nazwa kierunku studiów: Architektura
Obszar kształcenia: nauki techniczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: pierwszego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku:
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: inżynier architekt
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Dziekanat WBIŚiA
Kod zajęć: 6571
Status zajęć: obowiązkowy dla programu
Układ zajęć w planie studiów: sem: 8 / P30 / 8 ECTS / E
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora 1: dr inż. arch. Monika Szopińska-Mularz
Imię i nazwisko koordynatora 2: dr inż. arch. Magdalena Szpytma
Imię i nazwisko koordynatora 3: dr inż. arch. Cezary Szpytma
Imię i nazwisko koordynatora 4: prof. dr hab. inż. Marek Gosztyła
Imię i nazwisko koordynatora 5: mgr inż. arch. Anna Pomykała
Imię i nazwisko koordynatora 6: dr inż. arch. Igor Labuda
Imię i nazwisko koordynatora 7: dr inż. arch. Joanna Dudek
Imię i nazwisko koordynatora 8: dr inż. arch. Beata Walicka-Góral
Imię i nazwisko koordynatora 9: prof. dr hab. Michał Proksa
Imię i nazwisko koordynatora 10: dr inż. arch. Joanna Figurska-Dudek
Imię i nazwisko koordynatora 11: prof. dr hab. inż. Lech Lichołai
Imię i nazwisko koordynatora 12: dr inż. arch. Rafał Lichołai
Imię i nazwisko koordynatora 13: mgr inż. arch. Karolina Kozłowska
Imię i nazwisko koordynatora 14: dr inż. arch. prof. PRz Anna Sikora
Imię i nazwisko koordynatora 15: dr inż. arch. Agata Mikrut-Kusy
Imię i nazwisko koordynatora 16: dr inż. arch. prof. PRz Anna Martyka
Główny cel kształcenia: Samodzielne rozwiązywanie zadań związanych z wykonywaną inżynierską pracą dyplomową. Doskonalenie umiejętności formułowania i prezentacji własnych opinii na temat rozwiązań projektowych, funkcjonalnych, materiałowych w architekturze i urbanistyce
Ogólne informacje o zajęciach: Praca dyplomowa zawiera rozwiązania związane z wymaganiami merytorycznymi i formalnymi dotyczącymi inżynierskich prac dyplomowych na kierunku architektura i urbanistyka oraz sposobów ich opracowania, prezentacji i dyskusji. W ramach modułu istnieją treści do wyboru: wybór elementu, zjawiska lub lokalizacji wykorzystywanych w projekcie
Materiały dydaktyczne: Szeroki zasób literatury dotyczący wielu aspektów projektowania architektury i urbanistyki
1 | Zenderowski R., | Praca magisterska. Jak pisać i obronić. Wskazówki metodologiczne | . | 2007 |
Wymagania formalne: Przedmioty należące do modułów przewidzianych w planie pierwszych sześciu semestrów studiów.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: W stopniu co najmniej dostatecznym ma wiedzę z zakresu projektowania architektonicznego, urbanistycznego, konserwatorskiego i rozwiązań architektonicznych, urbanistycznych i konserwatorskich
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Potrafi zidentyfikować i rozwiązać zadania dotyczące projektowania.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Potrafi pracować samodzielnie i w zespole, samodzielnie poszerza i uzupełnia wiedzę w zakresie nowoczesnych procedur i technologii.
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | E.W1. zna i rozumie problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki w zakresie rozwiązywania problemów projektowych | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_W01++ K_W05++ |
P6S_WG P6S_WK |
02 | E.W2. zna i rozumie problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki przydatną do projektowania obiektów architektonicznych i zespołów urbanistycznych w kontekście społecznych, kulturowych, przyrodniczych, historycznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej, integrując wiedzę zdobytą w trakcie studiów | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_W03+++ K_W07++ |
P6S_WG P6S_WK |
03 | E.W3. zna i rozumie zasady, rozwiązania, konstrukcje, materiały budowlane stosowane przy wykonywaniu zadań inżynierskich z zakresu projektowania architektonicznego i urbanistycznego | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_W10+++ |
P6S_WK |
04 | E.W4. zna i rozumie problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki w kontekście wielobranżowego charakteru projektowania architektonicznego i urbanistycznego oraz potrzebę współpracy z innymi specjalistami | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_W11+++ K_W14++ |
P6S_WG P6S_WK |
05 | E.W5. zna i rozumie zasady profesjonalnej prezentacji koncepcji architektonicznych i urbanistycznych | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_W12+++ K_W13+++ |
P6S_WK |
06 | E.U1. potrafi dokonać analizy istniejących uwarunkowań, waloryzacji stanu zagospodarowania terenu i zabudowy oraz formułować wnioski do projektowania | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_U01+++ K_U02++ K_U04+ |
P6S_UK P6S_UO P6S_UU P6S_UW |
07 | E.U2. potrafi zaprojektować obiekt architektoniczny lub zespół urbanistyczny, kreując i przekształcając przestrzeń tak, aby nadać jej nowe wartości – zgodnie z przyjętym programem, uwzględniając aspekty pozatechniczne i integrując interdyscyplinarną wiedzę i umiejętności nabyte w trakcie studiów | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_U01+++ K_U02+++ |
P6S_UK P6S_UO P6S_UU P6S_UW |
08 | E.U3. potrafi przygotować zaawansowaną prezentację graficzną, pisemną i ustną własnych koncepcji projektowych w zakresie architektury i urbanistyki, spełniającą wymogi profesjonalnego zapisu właściwego dla projektowania architektonicznego i urbanistycznego | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_U03+++ |
P6S_UK P6S_UO P6S_UU P6S_UW |
09 | E.S1. jest gotów do efektywnego wykorzystania wyobraźni, intuicji, twórczej postawy i samodzielnego myślenia oraz twórczej pracy w celu rozwiązywania problemów projektowych | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_K01+++ K_K02++ K_K04++ |
P6S_KK P6S_KO P6S_KR |
10 | E.S2. jest gotów do przyjęcia krytyki prezentowanych przez siebie rozwiązań i ustosunkowania się do niej w sposób jasny i rzeczowy | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_K01+++ K_K02++ K_K03++ |
P6S_KK P6S_KO P6S_KR |
11 | E.S3. jest gotów do posługiwania się technologiami informacyjnymi w celu integracji z innymi uczestnikami procesów i przedsięwzięć, w tym prezentacji projektów i przekazania opinii w sposób powszechnie zrozumiały | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K_K01+ |
P6S_KO P6S_KR |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
8 | TK01 | P01-P30 | MEK01 MEK02 MEK03 MEK06 MEK09 | |
8 | TK02 | P10-P20 | MEK01 MEK02 MEK03 MEK04 MEK07 | |
8 | TK03 | P01-P05 | MEK01 MEK02 MEK04 | |
8 | TK04 | P05-P20 | MEK01 MEK02 MEK03 MEK04 MEK07 | |
8 | TK05 | P200-P30 | MEK01 MEK02 MEK04 MEK05 MEK07 | |
8 | TK06 | P25-P30 | MEK05 MEK08 MEK09 MEK10 MEK11 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Projekt/Seminarium (sem. 8) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
||
Konsultacje (sem. 8) | Przygotowanie do konsultacji:
150.00 godz./sem. |
Udział w konsultacjach:
45.00 godz./sem. |
|
Egzamin (sem. 8) | Przygotowanie do egzaminu:
10.00 godz./sem. |
Egzamin ustny:
0.50 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Projekt/Seminarium | |
Ocena końcowa | Ocena końcowa to ocena za wykonaną pracę (ocena od promotora i recenzenta), prezentacja pracy i jej obronę |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
1 | A. Martyka | A Model of Functional-Spatial Transformation of Medieval Urban Structure. The Example of Krosno in the Subcarpathia in Poland | 2024 |
2 | A. Martyka | Development Directions of Small Historic Cities in the Subcarpathia | 2024 |
3 | A. Martyka; N. Przesmycka | Modelowanie i planowanie rozwoju miast: studium przypadku Lublina w kontekście wyzwań urbanistyki XXI wieku | 2024 |
4 | A. Pomykała | Adapting cities for climate change: concept of multi-city knowledge transfer in the field of decarbonizing buildings | 2024 |
5 | J. Dźwierzyńska; I. Labuda; F. Pugliese | An Innovative Concept for 3D Sand-Printed Sustainable Refugee Shelters in a Sandy Desert in a Hot and Dry Climate | 2024 |
6 | Z. Blikharskyy; D. Katunský; P. Koszelnik; L. Lichołai; P. Nazarko | Proceedings of CEE 2023: Civil and Environmental Engineering and Architecture | 2024 |
7 | A. Martyka | Dziedzictwo urbanistyczne średniowiecznych małych miast Podkarpacia - morfologia, zrównoważenie, integracja | 2023 |
8 | A. Martyka | Modelowa interpretacja struktury przestrzennej miasta a polityka przestrzenna. Przykład Rzeszowa | 2023 |
9 | A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik | Muzeum koloru czerwonego na przykładzie fresków w kościele w Czchowie i obrazów Rothko | 2023 |
10 | A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik | Muzeum koloru niebieskiego w dziełach Giotta i Yves\'a Kleina | 2023 |
11 | A. Martyka; G. Stojak | Przestrzenie muzealne w strukturze miasta | 2023 |
12 | A. Mikrut-Kusy; K. Sikorski | Selected aspects of monuments protection in Poland in the inter war period | 2023 |
13 | A. Sikora | Małe miasta uzdrowiskowe w strukturze funkcjonalno-przestrzennej województwa podkarpackiego | 2023 |
14 | B. Walicka-Góral | Środowisko akustyczne uzdrowisk - uzdrowisko Polańczyk | 2023 |
15 | B. Walicka-Góral; K. Woźniak | Odpowiedzialna urbanizacja a komfort akustyczny w środowisku mieszkaniowym | 2023 |
16 | C. Moreira; E. Natividade-Jesus; K. Noga; M. Siejka; A. Sikora; I. Skrzypczak | Identification of land system transformations in the Rzeszów city square | 2023 |
17 | D. Bryl; M. Gosztyła; T. Gosztyła; S. Leś; K. Sikorski | Problematyka konserwatorska murów Podziemnej Trasy Turystycznej w Rzeszowie w świetle ostatnich badań stopnia zawilgocenia i zasolenia ścian piwnic | 2023 |
18 | D. Jopek; A. Martyka | Potencjał średniowiecznego układu przestrzennego w rozwoju zdegradowanego miasta. Przykład Dębowca, Jaślisk i Osieku Jasielskiego | 2023 |
19 | D. Katunský; L. Lichołai; M. Musiał | Modern Thermal Energy Storage Systems Dedicated to Autonomous Buildings | 2023 |
20 | E. Błazik-Borowa; A. Duda; A. Lal; K. Nepelski; P. Ochab; A. Sikora; I. Skrzypczak; M. Sulewska | Zastosowanie indeksowej metody statystycznej do analizy podatności osuwiskowej wybranego obszaru z terenu województwa podkarpackiego | 2023 |
21 | J. Dudek | Możliwości rewitalizacji miejscowości uzdrowiskowych na przykładzie Polańczyka i Horyńca-Zdroju | 2023 |
22 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka | The forest as a key element for sustainable development and improved quality of life in cities – selected problems and examples | 2023 |
23 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; D. Mikušová; A. Żelazna | The Effects of Using a Trombe Wall Modified with a Phase Change Material, from the Perspective of a Building’s Life Cycle | 2023 |
24 | K. Gołąbek; M. Gosztyła; A. Mikrut-Kusy | Rzeszow Castle: History and Contemporaneity - proposal for a new interior adaptation | 2023 |
25 | L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda kolektorowo-akumulacyjna dla budownictwa i jej układ sterowania | 2023 |
26 | L. Lichołai; M. Musiał; A. Pękala | Analysis of the Thermal Performance of Isothermal Composite Heat Accumulators Containing Organic Phase-Change Material | 2023 |
27 | M. Proksa | Dzieje architektury i budownictwa w Polsce do połowy XVIII wieku: podręcznik dla studentów architektury, budownictwa i inżynierii środowiska | 2023 |
28 | M. Proksa; M. Zub | Jeszcze raz o architekturze pałacu w Zarzeczu | 2023 |
29 | R. Blazy; J. Błachut; A. Ciepiela; B. Dendura; J. Dudek; D. Guzik; H. Hehorowicz-Gaber; A. Hrehorowicz-Nowak; D. Hyła; M. Łukasik; M. Łysień; L. Olma; A. Porębska; I. Sandu; A. Sikora | Functional and Spatial Transformations of Educational Units in the Area of the Carpathian Foothills | 2023 |
30 | S. Lehmann; M. Szopińska-Mularz | Balancing Increased Urban Density with Green Spaces: The Marketing of New Housing Estates in Poland | 2023 |
31 | W. Gosk; W. Kokoszka; G. Oleniacz; D. Ożóg; N. Przesmycka; A. Sikora; M. Słowik | Geośrodowiskowa ocena przydatności terenu do celów budowlanych | 2023 |
32 | W. Małek; A. Martyka | Architecture for autism: therapeutic and educational centre for children in Zamość, Poland | 2023 |
33 | Z. Chmura; A. Martyka | Bridging the gap between children and seniors: the architectural design of intergenerational spaces in Grodzisko Dolne, Poland | 2023 |
34 | A. Martyka | Problemy adaptacji budynków do współczesnych funkcji na przykładzie Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej | 2022 |
35 | A. Martyka | Spatial integration level of housing complex with the city structure. Case of Rzeszów | 2022 |
36 | A. Martyka; A. Tur | The \'Design Museum\' concept in Rzeszów: combining social expectations and Innovative design in the creation of an educational space | 2022 |
37 | A. Sikora | Natural light in public spaces. The example of the city centre of Rzeszów | 2022 |
38 | A. Sikora | Uszkodzenia substancji zabytkowej budynków stacyjnych kolejki wąskotorowej w Kańczudze | 2022 |
39 | C. Szpytma; M. Szpytma | School architecture for primary education in a post-socialist country: a case study of Poland | 2022 |
40 | D. Jopek; A. Martyka | Region, miasto, miasteczko: nowe impulsy rozwojowe | 2022 |
41 | D. Jopek; A. Martyka; I. Skrzypczak | Analysis of the Sustainable Development Index in the Communes of the Podkarpackie Voivodeship: A Polish Case Study | 2022 |
42 | I. Labuda | Absorber automatyczny do dyssypacji energii kinetycznej | 2022 |
43 | I. Labuda | Absorber energii kinetycznej | 2022 |
44 | J. Figurska-Dudek | Współczesny rozwój przestrzenny podkarpackich miasteczek o średniowiecznym rodowodzie na przykładzie Dukli | 2022 |
45 | K. Kozłowska | Poczucie bezpieczeństwa w przestrzeni miejskiej w kontekście zasad zrównoważonego rozwoju | 2022 |
46 | L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda kolektorowo-akumulacyjna | 2022 |
47 | M. Proksa | Architektura neogotyckich budowli sakralnych obrządku łacińskiego w Przemyślu | 2022 |
48 | M. Szopińska-Mularz | Adaptive Reuse for Urban Food Provision: repurposing inner-city car parking structures for controlled environment agriculture | 2022 |
49 | M. Szopińska-Mularz | Adaptive reuse of modern movement car parking structures for controlled environment agriculture: Results from an interview study for the innovative design process in cities | 2022 |
50 | A. Hajduk; B. Walicka-Góral | Zielona infrastruktura a komfort klimatyczny miast | 2021 |
51 | A. Martyka | Dziecko w mieście w czasie wolnym: wybrane problemy | 2021 |
52 | A. Mikrut-Kusy | Historical, non-existing synagogue in Przeworsk | 2021 |
53 | A. Sikora | Rzeszów as an example of a ‘new town’ tailored for the modern era | 2021 |
54 | B. Walicka-Góral; D. Wojciechowska | Niskoemisyjne i samowystarczalne budynki wsparciem gospodarki niskoemisyjnej miast | 2021 |
55 | C. Szpytma; M. Szpytma | Modułowy regał wspornikowy, meblowy | 2021 |
56 | C. Szpytma; M. Szpytma | Regał modułowy | 2021 |
57 | C. Szpytma; M. Szpytma | Regał ścienny | 2021 |
58 | C. Szpytma; M. Szpytma | System regałowy wspornikowy | 2021 |
59 | C. Szpytma; M. Szpytma | Transformacja zdekapitalizowanych obiektów na tymczasowe przestrzenie pracy. Studium przypadku | 2021 |
60 | J. Dudek; J. Jacukiewicz | \"SOS Wioski Dziecięce\" - szansa dla sierot i miast | 2021 |
61 | J. Dźwierzyńska; I. Labuda | Modeling of Curvilinear Steel Rod Structures Based on Minimal Surfaces | 2021 |
62 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka | Kaplica na cmentarzu z I wojny światowej na wzgórzu Pustki w Łużnej – odbudowa architektury drewnianej | 2021 |
63 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka; A. Sikora | Architektura i urbanistyka jako czynnik mobilizujacy mieszkańców do aktywności fizycznej - wybrane problemy | 2021 |
64 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka; A. Sikora | Jedno miasto - dwa modele rozwoju przestrzennego. Przypadek Rzeszowa | 2021 |
65 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | The Influence of Glazing on the Functioning of a Trombe Wall Containing a Phase Change Material | 2021 |
66 | L. Lichołai; M. Musiał | The Impact of a Mobile Shading System and a Phase-Change Heat Store on the Thermal Functioning of a Transparent Building Partition | 2021 |
67 | M. Górka; W. Kokoszka; A. Leśniak; P. Ochab; A. Sikora; I. Skrzypczak | Interlaboratory Comparative Tests in Ready-Mixed Concrete Quality Assessment | 2021 |
68 | M. Gosztyła; B. Motyl | Historyczne centra logistyczne Podkarpacia od XVI do XVII wieku | 2021 |
69 | M. Gosztyła; K. Sikorski | Rotunda św. Mikołaja w Przemyślu — badanie struktur materiału budowli | 2021 |
70 | M. Gosztyła; T. Gosztyła; S. Łukasik | Therapeutic Facility for Individuals with Autism Spectrum Disorder | 2021 |
71 | M. Piekarski; A. Rybka; A. Sikora | Miasto 2.0: człowiek, przestrzeń, transformacja | 2021 |
72 | M. Proksa | Fazy budowy murowanego założenia zamkowego na Wzgórzu Zamkowym w Sandomierzu | 2021 |
73 | M. Proksa; M. Zub | „Zapomniany” neoromański kościół w Zarzeczu – analiza architektoniczno-przestrzenna | 2021 |
74 | R. Lichołai | Efficiency of natural lighting in office buildings on the example of a building located in Poland | 2021 |
75 | R. Lichołai | Strefy woonerf jako propozycja wzmocnienia przestrzeni publicznej w Rzeszowie | 2021 |
76 | . Brigolini Silva; B. Dębska; L. Lichołai | Effects of waste glass as aggregate on the properties of resin composites | 2020 |
77 | . Brigolini Silva; M. Caetano; B. Dębska; L. Lichołai | Assessment of the Mechanical Parameters of Resin Composites with the Addition of Various Types of Fibres | 2020 |
78 | A. Gigato; K. Kozłowska; P. Peinado; S. Rybka | Problem-based learning as a mean for restoring social functions to groups alienated from urban space | 2020 |
79 | A. Martyka | Initiatives of built environment education and the popularisation of architecture in Poland | 2020 |
80 | A. Martyka | Ruiny zamku w Czchowie – analiza prac konserwatorskich i budowlanych | 2020 |
81 | A. Martyka | The truth of architecture as an expression of courage | 2020 |
82 | A. Martyka; D. Wantuch-Matla | Powszechna edukacja architektoniczna: ewolucja idei i doświadczenia zagraniczne | 2020 |
83 | A. Martyka; D. Wantuch-Matla | Ulica i plac | 2020 |
84 | B. Dębska; J. Konkol; L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda budowlana izolacyjno-akumulacyjna i sposób jej wytwarzania | 2020 |
85 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai | Application of Taguchi method for the design of cement mortars containing waste materials | 2020 |
86 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai | The evaluation of possible utilization of waste glass in sustainable mortars | 2020 |
87 | B. Walicka-Góral | Noise from refuse collection and disposal in residential developments in the context of Polish legal and formal conditions | 2020 |
88 | C. Szpytma; M. Szpytma | Mobilna wyspa kuchenna do przygotowywania oraz spożywania posiłków | 2020 |
89 | C. Szpytma; M. Szpytma | Wyspa kuchenna do przygotowywania oraz spożywania posiłków | 2020 |
90 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | Methods for Determining Mold Development and Condensation on the Surface of Building Barriers | 2020 |
91 | L. Lichołai; M. Musiał | Experimental Analysis of the Function of a Window with a Phase Change Heat Accumulator | 2020 |
92 | M. Gosztyła; K. Sikorski | Badania i renowacja murów kościoła i klasztoru Karmelitów Bosych w Przemyślu | 2020 |
93 | M. Gosztyła; P. Pásztor; K. Sikorski | Problematika zachovávania konzervátorskej substancie na príklade obnovy múrov ZÁMKU LIGĘZOVCOV V PRZECŁAWI | 2020 |
94 | A. Martyka | The second life of a shooting range-the conservation and adaptation of the historic shooting range at Wola Justowska in Krakow for its new function | 2019 |
95 | A. Sikora | Dom w \"mieście-osiedlu\" | 2019 |
96 | A. Sikora | Heritage of the Polish Central Industrial District - New Cities | 2019 |
97 | A. Sikora | Multi-family residential development in the landscape of the small city | 2019 |
98 | A. Sikora | Possibilities for Creating Public Spaces in a Small Town: Case Study | 2019 |
99 | B. Dębska; B. Dębska; L. Lichołai | Evaluation of the Utility of Using Classification Algorithms when Designing New Polymer Composites | 2019 |
100 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai | Assessment of the applicability of a phasechange material in horizontal building partitions | 2019 |
101 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai | Designing Cement Mortars Modified with Cork and Rubber Waste Using Theory of the Experiment | 2019 |
102 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | Analysis of the Thermal Characteristics of a Composite Ceramic Product Filled with Phase Change Material | 2019 |
103 | B. Dębska; L. Lichołai; P. Miąsik | Assessment of the Applicability of Sustainable Epoxy Composites Containing Waste Rubber Aggregates in Buildings | 2019 |
104 | C. Szpytma; M. Szpytma | Model of 21st century phisical learning environment (MoPLE21) | 2019 |
105 | G. Dombay; K. Kozłowska; A. Rybka | Shaping relations between natural and artificial landscapes on the example of selected riverside cities: Budapest and Rzeszow | 2019 |
106 | J. Dudek | Design Guidelines for Creating a Vital Woonerf Street | 2019 |
107 | J. Dudek | Mozliwość rewitalizacji miasteczek galicyjskich na przykładzie Czudca i Błażowej | 2019 |
108 | J. Dudek | The Influence of “Third Places” on The Quality of the Public Domain | 2019 |
109 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | Analysis of the thermal characteristics of anti-icing driveway plates | 2019 |
110 | L. Lichołai; A. Starakiewicz | Opinia o innowacyjności projektu „Całoroczny Mobilny Dom na Kołach\". | 2019 |
111 | L. Lichołai; A. Starakiewicz | Opinia o innowacyjności projektu „Uruchomienie produkcji innowacyjnych bram dla małych hangarów lotniczych i obiektów przemysłowych\" . | 2019 |
112 | L. Lichołai; A. Starakiewicz; J. Szyszka | Opinia o innowacyjności projektu \"Pustak izolowany pianką poliuretanową\" | 2019 |
113 | L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda kolektorowo-akumulacyjna | 2019 |
114 | L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | Opinia o innowacyjności projektu „Drzwi aluminiowe zewnętrzne PASSIV ZERO+\" | 2019 |
115 | M. Gosztyła; A. Mikrut | Badania dawnej dzielnicy żydowskiej w Przemyślu | 2019 |
116 | M. Gosztyła; B. Motyl | Architektura, infrastruktura kolejnictwa Przemyśla i okolic | 2019 |
117 | M. Gosztyła; M. Janda | Problematyka budowy średniowiecznych miast Podkarpacia – ze stanu badań (State of research on the construction of medieval cities in the Podkarpacie region) | 2019 |
118 | M. Gosztyła; M. Janda; E. Jaracz; T. Jaworski; J. Malczewska; A. Martyka; A. Mikrut; M. Szarata; Z. Zuziak | Węzły i Korytarze Rozwoju Funkcji Metropolitalnych Rzeszowa | 2019 |
119 | M. Gosztyła; P. Pásztor; K. Sikorski | Obnova priečeli paláca Jablonowských v Podhorciach na Ukrajine | 2019 |
120 | M. Gosztyła; T. Gosztyła | Parish church as an element of cultural heritage, social identity and landmark of local space | 2019 |
121 | M. Proksa | The Palace in Zarzecze in the History of Polish Romantic Architecture | 2019 |
122 | P. Deroń; A. Sikora | Post-Mining Land Use for the Function of Geotourism and Spa | 2019 |