Cykl kształcenia: 2021/2022
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Budownictwa, Inżynierii środowiska i Architektury
Nazwa kierunku studiów: Inżynieria środowiska
Obszar kształcenia: nauki techniczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: pierwszego stopnia
Forma studiów: niestacjonarne
Specjalności na kierunku: Grupa raportowa 1-1, Grupa raportowa 1-2, Grupa raportowa 2-1, Grupa raportowa 2-1
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: inżynier
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Ciepłownictwa i Klimatyzacji
Kod zajęć: 6446
Status zajęć: obowiazkowy dla programu z możliwością wyboru
Układ zajęć w planie studiów: sem: 8 / C20 / 3 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora 1: prof. dr hab. inż. Józef Dziopak
Imię i nazwisko koordynatora 2: dr hab. inż. prof. PRz Witold Niemiec
Imię i nazwisko koordynatora 3: dr hab. inż. Vyacheslav Pisarev
Imię i nazwisko koordynatora 4: prof. dr hab. inż. Janusz Rak
Imię i nazwisko koordynatora 5: prof. dr hab. inż. Piotr Koszelnik
semestr 8: prof. dr hab. inż. Barbara Tchórzewska-Cieślak
Główny cel kształcenia: Student posiada wiedzę na temat przygotowania i prezentacji osiągnięć naukowych w postaci pracy dyplomowej
Ogólne informacje o zajęciach: Seminarium przygotowuje do pisania pracy dyplomowej, prezentacji wyników pracy oraz dyskusji na temat przedstawianych rezultatów.
1 | Korzyński N. | Praca dyplomowa. Materiały pomocnicze | OW Politechnika Rzeszowska. | 2004 |
2 | Pytkowski M. | Organizacja badań i ocena prac naukowych. | PWN Warszawa. | 1985 |
3 | Lenar P. | Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. | Helion. | 2008 |
4 | PN-ISO 690 | Dokumentacja. Przypisy bibliograficzne. | . | 2002 |
5 | PN-ISO 690-2 | Informacja i dokumentacja, Przypisy bibliograficzne. | . | 1999 |
1 | Korzyński N. | Praca dyplomowa. Materiały pomocnicze | OW Politechnika Rzeszowska. | 2004 |
2 | Pytkowski M. | Organizacja badań i ocena prac naukowych. | PWN Warszawa. | 1985 |
Wymagania formalne: Obecność na zajęciach projektowych i wykładowych.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Znajomość systemów występujących w inżynierii sanitarnej
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Logiczna ocena zjawisk związanych procesami towarzyszącymi inżynierii sanitarnej
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Znajomość wpływu systemów inżynierii sanitarnej na środowisko wewnętrzne i zewnętrzne
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | umiejętność posługiwania się zakresem tematycznym inżynierii sanitarnej | ćwiczenia problemowe, | prezentacja projektu |
K_U18+ |
P6S_UW |
02 | umiejętność pisania pracy z zakresu techniki instalacyjnej oraz prezentacji wyników | ćwiczenia problemowe | prezentacja projektu |
K_U18+ K_U23++ |
P6S_UK P6S_UW |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
8 | TK01 | TK01 | MEK01 | |
8 | TK02 | TK02 | MEK01 | |
8 | TK03 | TK03 | MEK02 | |
8 | TK04 | TK04 | MEK02 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 8) | Przygotowanie do ćwiczeń:
140.00 godz./sem. Inne: 65.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
20.00 godz./sem. |
|
Konsultacje (sem. 8) | |||
Zaliczenie (sem. 8) |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Ćwiczenia/Lektorat | |
Ocena końcowa | Ocena końcowa jest wystawiana z przygotowania i prezentacji pracy seminaryjnej. |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie