Cykl kształcenia: 2019/2020
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania
Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie
Obszar kształcenia: nauki społeczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: pierwszego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: 1F - Zarządzanie finansami, 2J - Zarządzanie jakością, 3M - Nowoczesny marketing, 4P - Zarządzanie projektami, 5N - Zarządzanie międzynarodowe
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: licencjat
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Ekonomii
Kod zajęć: 4078
Status zajęć: obowiązkowy dla specjalności 4P - Zarządzanie projektami
Układ zajęć w planie studiów: sem: 6 / C30 / 3 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr hab. prof. PRz Jacek Strojny
Główny cel kształcenia: Celem modułu jest przygotowanie studentów do uczestniczenia w projektach reorganizacyjnych
Ogólne informacje o zajęciach: Przedmiot warsztatowy ukierunkowany na poznanie specyfiki projektów reorganizacyjnych
Materiały dydaktyczne: Prezentacje multimedialne
1 | Boxhemer M., Ellmann S., Koutintcheva M. i in., | Project Excellence Baseline for Achieving Excellence in Projects and Programmes | IPMA. | 2016 |
Wymagania formalne: Zgodne z regulaminem studiów wyższych na PRz
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Zna zasady planowania i realizacji projektów
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Potrafi stosować techniki i dokumenty wspomagające zarządzanie projektem oraz obsługiwać MS Project
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Potrafi pracować w zespole
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Rozumie specyfikę realizacji projektów reorganizacyjnych | ćwiczenia problemowe | sprawozdanie z projektu, prezentacja projektu |
K_W04++ |
P6S_WG P6S_WK |
02 | Potrafi zastosować metodyki zarządzania projektami w projektach reorganizacyjnych | ćwiczenia problemowe | sprawozdanie z projektu, prezentacja projektu |
K_U01+++ K_U03+++ K_U05++ |
P6S_UK P6S_UW |
03 | Potrafi pracować w zespole projektowym | ćwiczenia problemowe | sprawozdanie z projektu, prezentacja projektu |
K_K03++ |
P6S_KR |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
6 | TK01 | C01, C02 | MEK01 | |
6 | TK02 | C03-C04 | MEK01 | |
6 | TK03 | C05, C06 | MEK01 MEK02 MEK03 | |
6 | TK04 | C07, C08, C09, C10, C11, C12, C13, C14, C15, C16, C17, C18 | MEK01 MEK02 MEK03 | |
6 | TK05 | C19, C20, C21, C22, C23, C24, C25, C26, C27, C28, C29, C30 | MEK01 MEK02 MEK03 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 6) | Przygotowanie do ćwiczeń:
20.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem. |
Dokończenia/studiowanie zadań:
10.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 6) | Przygotowanie do konsultacji:
5.00 godz./sem. |
Udział w konsultacjach:
5.00 godz./sem. |
|
Zaliczenie (sem. 6) | Przygotowanie do zaliczenia:
10.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Ćwiczenia/Lektorat | Na podstawie prezentacji projektu |
Ocena końcowa | 100% oceny z ćwiczeń |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
1 | J. Strojny; S. Wąs; K. Witkowski | Influence of Sustainable Strategic Management on Methane Projects as Exemplified by the Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Mining Company | 2023 |
2 | J. Strojny; A. Wojciechowska | Ocena modeli dojrzałości procesowej pod kątem użyteczności dla branży IT | 2022 |
3 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | Measuring local competitiveness: comparing and integrating two methods PCA and AHP | 2022 |
4 | J. Strojny; A. Wojciechowska | Preparation of A Process and Project Maturity Model for An IT Company | 2021 |
5 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | The contribution of the geothermal resources to local employment: Case study from Poland | 2021 |
6 | Á. Delgado-Zapero; J. Strojny | Stakeholders management in a university: analysis of their importance with AHP | 2020 |
7 | N. Muñoz Vila; J. Strojny | Analysis of the management skills required of leaders of project teams using the analytic hierarchy process method (AHP) | 2020 |
8 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | Geothermal spas as a local development factor, the case of Poland | 2020 |
9 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | The impact of geothermal resources on the competitiveness of municipalities: evidence from Poland | 2020 |
10 | D. Głowacz-Czerwonka; D. Ożóg; B. Pawłowicz; J. Polaszczyk; J. Stec-Rusiecka; J. Strojny; B. Trybus | Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 2018/2019 | 2019 |
11 | J. Strojny | Orientacja procesowo-projektowa organizacji samorządu lokalnego: wymiary, poziomy dojrzałości, determinanty oraz efekty w zakresie rozwoju lokalnego | 2019 |