logo
Karta przedmiotu
logo

Retro computing i rozwój przemysłów kreatywnych

Podstawowe informacje o zajęciach

Cykl kształcenia: 2024/2025

Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Elektrotechniki i Informatyki

Nazwa kierunku studiów: Retro-computing: technologie i sztuka cyfrowa

Obszar kształcenia: nauki ścisłe/techniczne

Profil studiów:

Poziom studiów: podyplomowe

Forma studiów: niestacjonarne

Specjalności na kierunku:

Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Systemów Złożonych

Kod zajęć: 17720

Status zajęć: obowiązkowy dla programu

Układ zajęć w planie studiów: sem: 2 / W15 C10 / 3 ECTS / Z

Język wykładowy: polski

Imię i nazwisko koordynatora: dr Michał Piętal

Cel kształcenia i wykaz literatury

Główny cel kształcenia:

Ogólne informacje o zajęciach:

Wykaz literatury, wymaganej do zaliczenia zajęć

Wymagania wstępne w kategorii wiedzy/umiejętności/kompetencji społecznych

Wymagania formalne:

Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy:

Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności:

Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:

Efekty kształcenia dla zajęć

MEK Student, który zaliczył zajęcia Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia Związki z KEK Związki z PRK
01 rozumie wpływ cyfryzacji na rozwój przemysłów kreatywnych wykład, ćwiczenia test pisemny K_W06++
K_U03+
P6S_WG_A
P6S_WK
02 rozumie istotę przemysłów kreatywnych wykład, ćwiczenia test pisemny K_W06+
K_K01+++
P6S_KR
P6S_WG_A
P6S_WK
P7S_KO
03 zna mechanizmy polityki gospodarczej ukierunkowanej na rozwój przemysłów kreatywnych wykład, ćwiczenia test pisemny K_W06+
P6S_WG_A
P6S_WK

Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).

Treści kształcenia dla zajęć

Sem. TK Treści kształcenia Realizowane na MEK
2 TK01 Cyfryzacja społeczeństwa W01, C01 MEK01
2 TK02 W kierunku Przemysłu 4.0 W02, C02 MEK01
2 TK03 Istota przemysłów kreatywnych W03, C03 MEK02
2 TK04 Uwarunkowania rozwoju przemysłów kreatywnych W04, C04 MEK02
2 TK05 Oddziaływanie przemysłów kreatywnych na gospodarkę i region W05, C05 MEK03
2 TK06 Retro computing a rozwój przemysłów kreatywnych W06, C06 MEK01

Nakład pracy studenta

Forma zajęć Praca przed zajęciami Udział w zajęciach Praca po zajęciach
Wykład (sem. 2) Godziny kontaktowe: 15.00 godz./sem.
Uzupełnienie/studiowanie notatek: 15.00 godz./sem.
Studiowanie zalecanej literatury: 10.00 godz./sem.
Inne: 5.00 godz./sem.
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 2) Przygotowanie do ćwiczeń: 10.00 godz./sem.
Godziny kontaktowe: 10.00 godz./sem.
Dokończenia/studiowanie zadań: 10.00 godz./sem.
Konsultacje (sem. 2)
Zaliczenie (sem. 2)

Sposób wystawiania ocen składowych zajęć i oceny końcowej

Forma zajęć Sposób wystawiania oceny podsumowującej
Wykład Zaliczenie na podstawie oceny aktywności w trakcie zajęć wskazującej na przyswojenie wiedzy z określonej literatury tematu
Ćwiczenia/Lektorat
Ocena końcowa ocena z wykładu

Przykładowe zadania

Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)

Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)

Inne
(-)

Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie

Treści zajęć powiazane są z prowadzonymi badaniami naukowymi: nie