logo PRZ
Karta przedmiotu
logo WYDZ

Kreowanie marki osobistej


Podstawowe informacje o zajęciach

Cykl kształcenia:
2023/2024
Nazwa jednostki prowadzącej studia:
Wydział Budownictwa, Inżynierii środowiska i Architektury
Nazwa kierunku studiów:
Budownictwo
Obszar kształcenia:
nauki techniczne
Profil studiów:
ogólnoakademicki
Poziom studiów:
drugiego stopnia
Forma studiów:
niestacjonarne
Specjalności na kierunku:
Budowa i Utrzymanie Dróg, Budowa i Utrzymanie Mostów, Budownictwo Zrównoważone, Konstrukcje Budowlane Inżynierskie
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów:
magister inżynier
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia:
Katedra Marketingu
Kod zajęć:
16264
Status zajęć:
obowiązkowy dla programu
Układ zajęć w planie studiów:
sem: 1 / W10 / 1 ECTS / Z
Język wykładowy:
polski
Imię i nazwisko koordynatora:
dr Iwona Wojciechowska
Terminy konsultacji koordynatora:
https://i-w.v.prz.edu.pl/

Cel kształcenia i wykaz literatury

Główny cel kształcenia:
Nabycie wiedzy na temat istoty personal brandingu oraz umiejętności świadomego kreowania swojej marki osobistej.

Ogólne informacje o zajęciach:
Należy do grupy modułów obowiązkowych dla pierwszego semestru.

Materiały dydaktyczne:
Prezentacje i inne materiały wykorzystywane podczas zajęć udostępniane przez prowadzącego.

Wykaz literatury, wymaganej do zaliczenia zajęć
Literatura wykorzystywana podczas zajęć wykładowych
1 Stępowski R. Personal branding: praktyczny poziom marki osobistej Wydawnictwo Roster, Rawa Mazowiecka. 2017.
2 Trzeciak S. Wizerunek polityczny w internecie: kim jesteś w sieci? Wydawnictwo Helion, Gliwice. 2015.
3 Trzeciak S. Coaching marki osobistej czyli kariera lidera Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk. 2015.
4 Walczak-Skałecka A. Silne marki osobiste zmieniają świat Wydawnictwo Słowa i Myśli, Lublin. 2016.
5 Żukowski M. Ty w social mediach: podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Wydawnictwo Helion, Gliwice. 2017.
6 Malinowska-Parzydło J. Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą Wydawnictwo Helion, Gliwice. 2015.
7 Gawanowska M. Marka osobista bez tajemnic. Przewodnik dla skutecznych menedżerów kariery Wydawnictwo Personal Branding&Sales Lab, Warszawa. 2017.
Literatura do samodzielnego studiowania
1 Carnegie D. Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa. 2015.
2 Żak R. Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa. 2015.

Wymagania wstępne w kategorii wiedzy / umiejętności / kompetencji społecznych

Wymagania formalne:
Zgodnie z regulaminem studiów na PRz.

Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy:
Wiedza na temat podstawowych aspektów komunikacji międzyludzkiej i autoprezentacji.

Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności:
Podstawowe umiejętności interpersonalne.

Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:
Zdolność do pracy indywidualnej oraz realizowania zadań w grupie.

Efekty kształcenia dla zajęć

MEK Student, który zaliczył zajęcia Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia Związki z KEK Związki z PRK
MEK01 Ma wiedzę na temat podstawowych strategii personal brandingu. wykład interaktywny, dyskusja dydaktyczna zaliczenie cz. ustna K-W21++
K-K05+
P7S-KR
P7S-UU
MEK02 Potrafi dobrać i wykorzystać najskuteczniejsze narzędzia do kreowania własnej marki osobistej. dyskusja dydaktyczna, studium przypadku, wykład problemowy zaliczenie cz. ustna K-W21+
K-U27++
K-K05+
P7S-KR
P7S-UU
MEK03 Ma świadomość konsekwencji obecności w sieci oraz jej wpływu na budowanie marki osobistej. dyskusja dydaktyczna, studium przypadku, wykład interaktywny, wykład problemowy zaliczenie cz. ustna K-K05++
P7S-KR
P7S-UU

Treści kształcenia dla zajęć

Sem. TK Treści kształcenia Realizowane na MEK
1 TK01 Podstawowe zasady i strategie personal brandingu. W01-W02 MEK01
1 TK02 Narzędzia wykorzystywane do kreowania marki osobistej. W03-W06 MEK02
1 TK03 Sprawdzone praktyki oraz błędy w personal brandingu. W07-W10 MEK03

Nakład pracy studenta

Forma zajęć Praca przed zajęciami Udział w zajęciach Praca po zajęciach
Wykład (sem. 1) Godziny kontaktowe: 10.00 godz./sem.
Uzupełnienie/studiowanie notatek: 8.00 godz./sem.
Studiowanie zalecanej literatury: 8.00 godz./sem.
Konsultacje (sem. 1)
Zaliczenie (sem. 1)

Sposób wystawiania ocen składowych zajęć i oceny końcowej

Forma zajęć Sposób wystawiania oceny podsumowującej
Wykład Ocena z zaliczenia ustnego. Aktywność na zajęciach oraz obecność na wykładach wpływa na podniesienie oceny.
Ocena końcowa Ocena otrzymana z wykładu jest jednocześnie oceną końcową.

Przykładowe zadania

Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)

Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)

Inne
(-)

Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie

Treści zajęć powiazane są z prowadzonymi badaniami naukowymi nie