Główny cel kształcenia:
Przygotowanie do samodzielnego rozwiązywania zadań związanych z wykonywaną magisterską pracą dyplomową. Doskonalenie umiejętności formułowania i prezentacji własnych opinii na temat rozwiązań projektowych, funkcjonalnych, materiałowych w geodezji i planowaniu przestrzennym
Ogólne informacje o zajęciach:
Seminarium ma za zadanie zapoznanie studentów z zasadami przygotowania i wykonania pracy dyplomowej magisterskiej na kierunku „Geodezja i planowanie przestrzenne”.
1 | Zenderowski R. | Praca magisterska. Jak pisać i obronić. Wskazówki metodologiczne. | CeDeWu. | 2007 |
2 | Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D. | Metody badawcze w naukach społecznych. | Zysk i S-ka, Poznań. | 2001 |
3 | Kaczmarek Tadeusz T. | Poradnik dla studentów piszących pracę licencjacką lub magisterską | Warszawa, [dostęp w internecie: 28 kwietnia 2008]. | 2005 |
1 | Pieter J. | Ogólna metodologia pracy naukowej | Ossolineum, Wrocław. | 1967 |
Wymagania formalne:
Student ma wydany temat pracy dyplomowej oraz zaliczył podstawowe przedmioty na kierunku "Geodezja i planowanie przestrzenne"
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy:
Student ma przynajmniej rozszerzoną wiedzę ze wszystkich podstawowych modułów tematycznych, realizowanych na kierunku "Geodezja i planowanie przestrzenne"
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności:
Potrafi zidentyfikować i rozwiązać zadania dotyczące geodezji i planowania przestrzennego
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:
Potrafi pracować samodzielnie i w zespole, samodzielnie poszerza i uzupełnia wiedzę w zakresie nowoczesnych procedur i technologii.
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
MEK01 | Zna normy i wytyczne dotyczące geodezji i planowania przestrzennego. | seminarium | prezentacja |
K-W05++ |
P7S-WG |
MEK02 | Zna zasady wykonywania zadań z zakresu geodezji i planowania przestrzennego, a także potrafi wykorzystać tę wiedzę do praktycznego rozwiązywania zadań inżynierskich. | seminarium | prezentacja |
K-W04++ K-W05++ K-W11++ K-W13++ K-U03++ K-U10+ |
P7S-UW P7S-WG P7S-WK |
MEK03 | Potrafi prawidłowo zastosować zdobyty warsztat pracy do rozwiązywani złożonych zadań inżynierskich. Potrafi zinterpretować,otrzymane wyniki i przedstawić je w formie dostępnej dla odbiorcy. | seminarium | prezentacja |
K-U03+++ K-U10++ |
P7S-UW |
MEK04 | Potrafi prawidłowo identyfikować problemy związane z wykonywaniem zawodu inżyniera geodety i urbanisty. Przekazuje informacje w sposób powszechnie zrozumiały z uzasadnieniem różnych punktów widzenia. Ma głęboką świadomość konieczności podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych. | seminarium | prezentacja |
K-K02+++ K-K03+++ |
P7S-KK P7S-KO P7S-KR P7S-UK |
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
3 | TK01 | S01 - S03 | MEK01 MEK03 | |
3 | TK02 | S04 - S06 | MEK03 | |
3 | TK03 | S07 - S09 | MEK02 | |
3 | TK04 | S10 - S12 | MEK01 MEK02 MEK03 | |
3 | TK05 | S13 - S15 | MEK03 | |
3 | TK06 | S16 - S18 | MEK04 | |
3 | TK07 | S19 - S21 | MEK03 | |
3 | TK08 | S22 - S25 | MEK01 | |
3 | TK09 | S26 - S28 | MEK03 | |
3 | TK10 | S29 - S30 | MEK04 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Projekt/Seminarium (sem. 3) | Przygotowanie do zajęć projektowych/seminaryjnych:
19.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
18.00 godz./sem.. |
Wykonanie projektu/dokumentacji/raportu:
20.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 3) | Przygotowanie do konsultacji:
1.00 godz./sem. |
Udział w konsultacjach:
1.00 godz./sem. |
|
Zaliczenie (sem. 3) | Zaliczenie ustne:
1.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Projekt/Seminarium | Ocena za wykonaną prezentację i ocena za obronę przedstawionych w niej informacji. |
Ocena końcowa | Ocena końcowa to średnia ważona z obu ocen: oceny za prezentację i obrony. |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie