Cykl kształcenia: 2020/2021
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Budownictwa, Inżynierii środowiska i Architektury
Nazwa kierunku studiów: Geodezja i planowanie przestrzenne
Obszar kształcenia: nauki techniczne
Profil studiów: praktyczny
Poziom studiów: drugiego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: Geoinformatyka i geodezja inżynieryjna, Gospodarka nieruchomościami i planowanie przestrzenne
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister inżynier
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Katedra Geodezji i Geotechniki im. Kaspra Weigla
Kod zajęć: 13903
Status zajęć: obowiązkowy dla programu Geoinformatyka i geodezja inżynieryjna, Gospodarka nieruchomościami i planowanie przestrzenne
Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / P30 / 2 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr hab. inż. prof. PRz Izabela Skrzypczak
Główny cel kształcenia: Przygotowanie do samodzielnego rozwiązywania zadań związanych z wykonywaną magisterską pracą dyplomową. Doskonalenie umiejętności formułowania i prezentacji własnych opinii na temat rozwiązań projektowych, funkcjonalnych, materiałowych w geodezji i planowaniu przestrzennym
Ogólne informacje o zajęciach: Seminarium ma za zadanie zapoznanie studentów z zasadami przygotowania i wykonania pracy dyplomowej magisterskiej na kierunku „Geodezja i planowanie przestrzenne”.
1 | Zenderowski R. | Praca magisterska. Jak pisać i obronić. Wskazówki metodologiczne. | CeDeWu. | 2007 |
2 | Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D. | Metody badawcze w naukach społecznych. | Zysk i S-ka, Poznań. | 2001 |
3 | Kaczmarek Tadeusz T. | Poradnik dla studentów piszących pracę licencjacką lub magisterską | Warszawa, [dostęp w internecie: 28 kwietnia 2008]. | 2005 |
1 | Pieter J. | Ogólna metodologia pracy naukowej | Ossolineum, Wrocław. | 1967 |
Wymagania formalne: Student ma wydany temat pracy dyplomowej oraz zaliczył podstawowe przedmioty na kierunku "Geodezja i planowanie przestrzenne"
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Student ma przynajmniej rozszerzoną wiedzę ze wszystkich podstawowych modułów tematycznych, realizowanych na kierunku "Geodezja i planowanie przestrzenne"
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Potrafi zidentyfikować i rozwiązać zadania dotyczące geodezji i planowania przestrzennego
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Potrafi pracować samodzielnie i w zespole, samodzielnie poszerza i uzupełnia wiedzę w zakresie nowoczesnych procedur i technologii.
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Zna normy i wytyczne dotyczące geodezji i planowania przestrzennego. | seminarium | prezentacja |
K_W05++ |
P7S_WG |
02 | Zna zasady wykonywania zadań z zakresu geodezji i planowania przestrzennego, a także potrafi wykorzystać tę wiedzę do praktycznego rozwiązywania zadań inżynierskich. | seminarium | prezentacja |
K_W04++ K_W05++ K_W09++ K_W13++ K_W15++ K_U03++ K_U11+ |
P7S_UW P7S_WG P7S_WK |
03 | Potrafi prawidłowo zastosować zdobyty warsztat pracy do rozwiązywani złożonych zadań inżynierskich. Potrafi zinterpretować,otrzymane wyniki i przedstawić je w formie dostępnej dla odbiorcy. | seminarium | prezentacja |
K_U03+++ K_U11++ |
P7S_UW |
04 | Potrafi prawidłowo identyfikować problemy związane z wykonywaniem zawodu inżyniera geodety i urbanisty. Przekazuje informacje w sposób powszechnie zrozumiały z uzasadnieniem różnych punktów widzenia. Ma głęboką świadomość konieczności podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych. | seminarium | prezentacja |
K_K02+++ K_K03+++ |
P7S_KK P7S_KO P7S_KR P7S_UK |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
3 | TK01 | S01 - S03 | MEK01 MEK03 | |
3 | TK02 | S04 - S06 | MEK03 | |
3 | TK03 | S07 - S09 | MEK02 | |
3 | TK04 | S10 - S12 | MEK01 MEK02 MEK03 | |
3 | TK05 | S13 - S15 | MEK03 | |
3 | TK06 | S16 - S18 | MEK04 | |
3 | TK07 | S19 - S21 | MEK03 | |
3 | TK08 | S22 - S25 | MEK01 | |
3 | TK09 | S26 - S28 | MEK03 | |
3 | TK10 | S29 - S30 | MEK04 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Projekt/Seminarium (sem. 3) | Przygotowanie do zajęć projektowych/seminaryjnych:
10.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
Wykonanie projektu/dokumentacji/raportu:
10.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 3) | |||
Zaliczenie (sem. 3) |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Projekt/Seminarium | Ocena za wykonaną prezentację i ocena za obronę przedstawionych w niej informacji. |
Ocena końcowa | Ocena końcowa to średnia ważona z obu ocen: oceny za prezentację i obrony. |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie