logo
Karta przedmiotu
logo

Kreowanie marki osobistej

Podstawowe informacje o zajęciach

Cykl kształcenia: 2022/2023

Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Budownictwa, Inżynierii środowiska i Architektury

Nazwa kierunku studiów: Energetyka

Obszar kształcenia: nauki techniczne

Profil studiów: ogólnoakademicki

Poziom studiów: drugiego stopnia

Forma studiów: stacjonarne

Specjalności na kierunku: Energetyka w Budownictwie, Energetyka w Inżynierii Środowiska

Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister inżynier

Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Marketingu

Kod zajęć: 13625

Status zajęć: obowiązkowy dla programu

Układ zajęć w planie studiów: sem: 1 / W15 / 1 ECTS / Z

Język wykładowy: polski

Imię i nazwisko koordynatora: dr Iwona Wojciechowska

Cel kształcenia i wykaz literatury

Główny cel kształcenia: Nabycie wiedzy na temat istoty personal brandingu oraz umiejętności świadomego kreowania swojej marki osobistej.

Ogólne informacje o zajęciach: Należy do grupy modułów obowiązkowych dla pierwszego semestru.

Materiały dydaktyczne: Prezentacje i inne materiały wykorzystywane podczas zajęć udostępniane przez prowadzącego.

Wykaz literatury, wymaganej do zaliczenia zajęć
Literatura wykorzystywana podczas zajęć wykładowych
1 Stępowski R. Personal branding: praktyczny poziom marki osobistej Wydawnictwo Roster, Rawa Mazowiecka. 2017.
2 Trzeciak S. Wizerunek polityczny w internecie: kim jesteś w sieci? Wydawnictwo Helion, Gliwice. 2015.
3 Trzeciak S. Coaching marki osobistej czyli kariera lidera Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk. 2015.
4 Walczak-Skałecka A. Silne marki osobiste zmieniają świat Wydawnictwo Słowa i Myśli, Lublin. 2016.
5 Żukowski M. Ty w social mediach: podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Wydawnictwo Helion, Gliwice. 2017.
6 Malinowska-Parzydło J. Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą Wydawnictwo Helion, Gliwice. 2015.
7 Gawanowska M. Marka osobista bez tajemnic. Przewodnik dla skutecznych menedżerów kariery Wydawnictwo Personal Branding&Sales Lab, Warszawa. 2017.
Literatura do samodzielnego studiowania
1 Carnegie D. Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa. 2015.
2 Żak R. Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa. 2015.

Wymagania wstępne w kategorii wiedzy/umiejętności/kompetencji społecznych

Wymagania formalne: Zgodnie z regulaminem studiów na PRz.

Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Wiedza na temat podstawowych aspektów komunikacji międzyludzkiej i autoprezentacji.

Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Podstawowe umiejętności interpersonalne.

Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Zdolność do pracy indywidualnej oraz realizowania zadań w grupie.

Efekty kształcenia dla zajęć

MEK Student, który zaliczył zajęcia Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia Związki z KEK Związki z PRK
01 Ma wiedzę na temat podstawowych strategii personal brandingu. wykład interaktywny, dyskusja dydaktyczna zaliczenie cz. ustna K_W08++
P7S_WK
02 Potrafi dobrać i wykorzystać najskuteczniejsze narzędzia do kreowania własnej marki osobistej. dyskusja dydaktyczna, studium przypadku, wykład problemowy zaliczenie cz. ustna K_U01+
P7S_UU
03 Ma świadomość konsekwencji obecności w sieci oraz jej wpływu na budowanie marki osobistej. dyskusja dydaktyczna, studium przypadku, wykład interaktywny, wykład problemowy zaliczenie cz. ustna K_K03+
P7S_KO

Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).

Treści kształcenia dla zajęć

Sem. TK Treści kształcenia Realizowane na MEK
1 TK01 Podstawowe zasady i strategie personal brandingu. W01-W04 MEK01
1 TK02 Narzędzia wykorzystywane do kreowania marki osobistej. W05-W10 MEK02
1 TK03 Sprawdzone praktyki oraz błędy w personal brandingu. W11-W15 MEK03

Nakład pracy studenta

Forma zajęć Praca przed zajęciami Udział w zajęciach Praca po zajęciach
Wykład (sem. 1) Godziny kontaktowe: 15.00 godz./sem.
Uzupełnienie/studiowanie notatek: 5.00 godz./sem.
Studiowanie zalecanej literatury: 5.00 godz./sem.
Konsultacje (sem. 1)
Zaliczenie (sem. 1)

Sposób wystawiania ocen składowych zajęć i oceny końcowej

Forma zajęć Sposób wystawiania oceny podsumowującej
Wykład Ocena z zaliczenia ustnego oraz aktywności na zajęciach.
Ocena końcowa Ocena otrzymana z wykładu jest jednocześnie oceną końcową.

Przykładowe zadania

Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)

Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)

Inne
(-)

Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie

Treści zajęć powiazane są z prowadzonymi badaniami naukowymi: nie