Cykl kształcenia: 2019/2020
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Szkoła Doktorska Politechniki Rzeszowskiej
Profil studiów:
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Katedra Konstrukcji Maszyn
Kod zajęć: 13143
Status zajęć: obowiązkowy dla programu
Układ zajęć w planie studiów: sem: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 / P240 / 0 ECTS / Z,Z,Z,Z,Z,Z,Z,Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora 1: prof. dr hab. inż. Tomasz Siwowski
Imię i nazwisko koordynatora 2: prof. dr hab. inż. Piotr Koszelnik
Imię i nazwisko koordynatora 3: prof. dr hab. inż. Tomasz Ruman
Imię i nazwisko koordynatora 4: prof. dr hab. inż. Dorota Antos
Imię i nazwisko koordynatora 5: prof. dr hab. inż. Mariusz Oleksy
Imię i nazwisko koordynatora 6: prof. dr hab. inż. Paweł Chmielarz
Imię i nazwisko koordynatora 7: prof. dr hab. inż. Zenon Hendzel
Imię i nazwisko koordynatora 8: prof. dr hab. inż. Andrzej Burghardt
Imię i nazwisko koordynatora 9: prof. dr hab. Anna Kucaba-Piętal
Imię i nazwisko koordynatora 10: dr hab. inż. prof. PRz Piotr Strzelczyk
Imię i nazwisko koordynatora 11: dr hab. inż. prof. PRz Marcin Drajewicz
Imię i nazwisko koordynatora 12: prof. dr hab. inż. Tomasz Rogalski
Imię i nazwisko koordynatora 13: dr hab. inż. prof. PRz Mariusz Sobolak
Imię i nazwisko koordynatora 14: prof. dr hab. inż. Grzegorz Budzik
Imię i nazwisko koordynatora 15: dr hab. inż. prof. PRz Jacek Mucha
Imię i nazwisko koordynatora 16: prof. dr hab. inż. Marek Orkisz
Imię i nazwisko koordynatora 17: dr hab. inż. prof. PRz Andrzej Majka
Imię i nazwisko koordynatora 18: dr hab. inż. prof. PRz Lucjan Witek
Imię i nazwisko koordynatora 19: prof. dr hab. inż. Jarosław Sęp
Imię i nazwisko koordynatora 20: dr hab. inż. prof. PRz Dorota Stadnicka
Imię i nazwisko koordynatora 21: dr hab. prof. PRz Mariusz Ruszel
Imię i nazwisko koordynatora 22: dr hab. inż. Sławomir Miechowicz
semestr 3: dr hab. inż. prof. PRz Andrzej Nowotnik
semestr 3: dr hab. inż. prof. PRz Marcin Szuster
semestr 4: dr inż. Marek Szumski
semestr 4: dr hab. inż. prof. PRz Andrzej Nowotnik
semestr 4: dr hab. inż. prof. PRz Marcin Szuster
semestr 5: dr hab. inż. prof. PRz Andrzej Nowotnik
semestr 5: dr hab. inż. prof. PRz Marcin Szuster
semestr 6: dr hab. inż. prof. PRz Andrzej Nowotnik
semestr 6: dr hab. inż. prof. PRz Marcin Szuster
semestr 7: dr hab. inż. prof. PRz Marcin Szuster
semestr 8: dr hab. inż. prof. PRz Marcin Szuster
Główny cel kształcenia: Celem kształcenia jest zdobycie Wiedzy, Umiejętności i Kompetencji społecznych na poziomie VIIIPRK. Część efektów osiągana jest na przedmiotach w cyklu kształcenia, na seminarium doktoranckim mogą być poszerzone.
Ogólne informacje o zajęciach: Program jest ustalany indywidualnie przez promotora dla każdego doktoranta. Realizacja programu odbywa się indywidualnie z promotorem. Promotor przygotowuje kartę przedmiotu na każdy semestr a po zakończonym semestrze przedstawia weryfikację efektów kształcenia.
Wymagania formalne:
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy:
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności:
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:
MEK | Doktorant, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Projekt/Seminarium (sem. 1) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
||
Konsultacje (sem. 1) | |||
Zaliczenie (sem. 1) | |||
Projekt/Seminarium (sem. 2) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
||
Konsultacje (sem. 2) | |||
Zaliczenie (sem. 2) | |||
Projekt/Seminarium (sem. 3) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
||
Konsultacje (sem. 3) | |||
Zaliczenie (sem. 3) | |||
Projekt/Seminarium (sem. 4) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
||
Konsultacje (sem. 4) | |||
Zaliczenie (sem. 4) | |||
Projekt/Seminarium (sem. 5) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
||
Konsultacje (sem. 5) | |||
Zaliczenie (sem. 5) | |||
Projekt/Seminarium (sem. 6) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
||
Konsultacje (sem. 6) | |||
Zaliczenie (sem. 6) | |||
Projekt/Seminarium (sem. 7) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
||
Konsultacje (sem. 7) | |||
Zaliczenie (sem. 7) | |||
Projekt/Seminarium (sem. 8) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
||
Konsultacje (sem. 8) | |||
Zaliczenie (sem. 8) |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Projekt/Seminarium | |
Ocena końcowa | |
Projekt/Seminarium | |
Ocena końcowa | |
Projekt/Seminarium | |
Ocena końcowa | |
Projekt/Seminarium | |
Ocena końcowa | |
Projekt/Seminarium | |
Ocena końcowa | |
Projekt/Seminarium | |
Ocena końcowa | |
Projekt/Seminarium | |
Ocena końcowa | |
Projekt/Seminarium | |
Ocena końcowa |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie