Cykl kształcenia: 2021/2022
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Matematyki i Fizyki Stosowanej
Nazwa kierunku studiów: Matematyka
Obszar kształcenia: nauki ścisłe
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: pierwszego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: zastosowania matematyki w ekonomii
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: licencjat
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Marketingu
Kod zajęć: 12656
Status zajęć: wybierany dla programu
Układ zajęć w planie studiów: sem: 4 / C30 / 3 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr Iwona Wojciechowska
semestr 4: dr hab. prof. PRz Beata Zatwarnicka-Madura
Główny cel kształcenia: Nabycie wiedzy na temat istoty personal brandingu oraz umiejętności świadomego kreowania swojej marki osobistej.
Ogólne informacje o zajęciach: Należy do grupy modułów wybieralnych na czwartym semestrze.
Materiały dydaktyczne: Prezentacje i inne materiały wykorzystywane podczas zajęć udostępniane przez prowadzącego.
1 | Stępowski R. | Personal branding: praktyczny poziom marki osobistej | Wydawnictwo Roster, Rawa Mazowiecka. | 2017. |
2 | Trzeciak S. | Wizerunek publiczny w internecie: kim jesteś w sieci? | Wydawnictwo Helion, Gliwice . | 2015. |
3 | Trzeciak S. | Coaching marki osobistej czyli kariera lidera | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk. | 2015. |
4 | Walczak-Skałecka A. | Silne marki osobiste zmieniają świat | Wydawnictwo Słowa i Myśli, Lublin. | 2016. |
5 | Żukowski M. | Ty w social mediach: podręcznik budowania marki osobistej dla każdego | Wydawnictwo Helion, Gliwice. | 2017. |
6 | Malinowska-Parzydło J. | Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą | Wydawnictwo Helion, Gliwice. | 2015. |
7 | Gawanowska M. | Marka osobista bez tajemnic. Przewodnik dla skutecznych menedżerów kariery | Wydawnictwo Personal Branding&Sales Lab, Warszawa. | 2017. |
1 | Carnegie D. | Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi | Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa. | 2015. |
2 | Żak R. | Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi | Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa. | 2015. |
Wymagania formalne: Student spełnia wymagania formalne określone w regulaminie studiów
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Wiedza na temat podstawowych aspektów komunikacji międzyludzkiej
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Podstawowe umiejętności interpersonalne
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Zdolność do pracy indywidualnej oraz realizowania zadań w grupie
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Ma wiedzę na temat istoty autoprezentacji, jej znaczenia i funkcji w życiu zawodowym oraz prywatnym. | wykład interaktywny, konwersatorium | dyskusja |
K_W11+ K_K01+ |
P6S_KK P6S_WK |
02 | Rozumie znaczenie kreowania spójnego wizerunku oraz marki osobistej. | ćwiczenia, projekt indywidualny | obserwacja wykonawstwa, dyskusja, prezentacja projektu indywidualnego |
K_K01++ |
P6S_KK |
03 | Potrafi zaprezentować swoje mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia w kontekście wymagań rynku pracy. | ćwiczenia, projekt indywidualny | obserwacja wykonawstwa, dyskusja, prezentacja projektu indywidualnego |
K_U25+ K_K03+ |
P6S_KO P6S_KR P6S_UU P6S_UW |
04 | Ma świadomość konsekwencji swojej obecności w sieci oraz jej wpływu na budowanie własnego wizerunku. | konwersatorium | dyskusja |
K_K01++ K_K06+ |
P6S_KK |
05 | Zna podstawowe zasady skutecznej komunikacji z otoczeniem i potrafi je wykorzystać w sytuacjach praktycznych. | ćwiczenia praktyczne | obserwacja wykonawstwa |
K_K01++ K_K03++ |
P6S_KK P6S_KO P6S_KR |
06 | Zna zasady przygotowywania wystąpień publicznych i umie je zastosować w praktyce. | ćwiczenia, projekt indywidualny | obserwacja wykonawstwa, dyskusja, prezentacja projektu indywidualnego, |
K_K01+ |
P6S_KK |
07 | Ma świadomość roli kreowania własnego wizerunku oraz skutecznej autoprezentacji. | konwersatorium | dyskusja |
K_K02+ |
P6S_KK P6S_KR |
08 | Ma świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w zakresie autoprezentacji. | konwersatorium | dyskusja |
K_K01++ |
P6S_KK |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
4 | TK01 | C01-C04 | MEK01 MEK08 | |
4 | TK02 | C05-C08 | MEK02 MEK07 MEK08 | |
4 | TK03 | C09-C12 | MEK02 MEK03 MEK04 | |
4 | TK04 | C13-C14 | MEK02 MEK03 MEK04 | |
4 | TK05 | C15-C18 | MEK05 MEK06 MEK07 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 4) | Przygotowanie do ćwiczeń:
15.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem. |
Dokończenia/studiowanie zadań:
10.00 godz./sem. Inne: 5.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 4) | |||
Zaliczenie (sem. 4) | Przygotowanie do zaliczenia:
15.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Ćwiczenia/Lektorat | Ocena jest wystawiana na podstawie przygotowanego i zaprezentowanego projektu oraz aktywności na zajęciach. |
Ocena końcowa | Ocena otrzymana z ćwiczeń jest jednocześnie oceną końcową. |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie