Cykl kształcenia: 2019/2020
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania
Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie
Obszar kształcenia: nauki społeczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: pierwszego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: 1F - Zarządzanie finansami, 2J - Zarządzanie jakością, 3M - Nowoczesny marketing, 4P - Zarządzanie projektami, 5N - Zarządzanie międzynarodowe
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: licencjat
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Marketingu
Kod zajęć: 1261
Status zajęć: obowiązkowy dla specjalności 3M - Nowoczesny marketing
Układ zajęć w planie studiów: sem: 4 / W15 C15 / 3 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr hab. prof. PRz Beata Zatwarnicka-Madura
Główny cel kształcenia: Rozumienie istoty perswazji, umiejętność posługiwania się technikami perswazji w prezentacjach i wielu innych sytuacjach, w których warto wywierać wpływ na innych.
Ogólne informacje o zajęciach: Należy do grupy modułów obowiązkowych na specjalności "Nowoczesny marketing"
1 | D. Doliński | Techniki wpływu społecznego | Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa. | 2006 |
2 | B.Zatwarnicka-Madura | Perswazja w sprzedaży | Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa. | 2010 |
1 | B. Zatwarnicka-Madura | Perswazja w sprzedaży | Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa. | 2010 |
Wymagania formalne: Zgodnie z regulaminem studiów wyższych na PRz
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Postępowanie nabywców - wiedza na temat psychologicznych uwarunkowań nabywcy.
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Podstawowe umiejętności związane z kontaktem interpersonalnym.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Rozumienie istoty społecznej.
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Ma wiedzę na temat podstwowych aspektów perswazji | Wykład/wykład informacyjny Ćwiczenia/ćwiczenia problemowe | zaliczenie cz. pisemna |
K_W05++ |
P6S_WG P6S_WK |
02 | Zna podstawowe techniki perswazji | Wykład/wykład informacyjny | zaliczenie cz. pisemna |
K_W05++ |
P6S_WG P6S_WK |
03 | Umie posługiwać się podstawowymi technikami perswazji | Ćwiczenia/odgrywanie ról | obserwacja wykonawstwa |
K_U05++ |
P6S_UW |
04 | Rozumie istotę stosowania technik perswazji | Ćwiczenia/dyskusja dydaktyczna | zaliczenie cz. ustna |
K_K01+ |
P6S_KK |
05 | Jest kreatywny w wykorzystywaniu perswazji. | Ćwiczenia/odgrywanie ról | obserwacja wykonawstwa |
K_U08++ |
P6S_UK |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
4 | TK01 | W01, W02, C01, C02 | MEK01 MEK04 | |
4 | TK02 | W03, W04, C03, C04 | MEK02 MEK04 | |
4 | TK03 | W05, W06, C05, C06 | MEK02 | |
4 | TK04 | W07, W08, C07, C08 | MEK02 MEK03 | |
4 | TK05 | W09-W12, C09-C12 | MEK03 MEK04 | |
4 | TK06 | W13-W15, C13-C15 | MEK02 MEK03 MEK05 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Wykład (sem. 4) | Przygotowanie do kolokwium:
15.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
Uzupełnienie/studiowanie notatek:
5.00 godz./sem. |
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 4) | Przygotowanie do ćwiczeń:
15.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
|
Konsultacje (sem. 4) | Udział w konsultacjach:
2.00 godz./sem. |
||
Zaliczenie (sem. 4) | Przygotowanie do zaliczenia:
10.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Wykład | |
Ćwiczenia/Lektorat | |
Ocena końcowa | Średnia ocen z kolokwium pisemnego i zaliczenia ustnego pod warunkiem zaliczenia jednej i drugiej formy. |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
1 | A. Fandrejewska; R. Nowacki; T. Szopiński; B. Zatwarnicka-Madura | The determinants of electric scooter acceptance among students as a manifestation of adapting to the requirements of e-mobility, using the technology acceptance model | 2023 |
2 | K. Lysenko-Ryba; B. Zatwarnicka-Madura; D. Zimon | Polish students\' attitude to the importance and assessment of implementation of 17 SDGS - pilot study | 2023 |
3 | R. Nowacki; I. Wojciechowska; B. Zatwarnicka-Madura | Influencer Marketing as a Tool in Modern Communication—Possibilities of Use in Green Energy Promotion amongst Poland’s Generation Z | 2022 |
4 | B. Zatwarnicka-Madura | Kreowanie wizerunku w administracji publicznej | 2021 |
5 | K. Lysenko-Ryba; B. Zatwarnicka-Madura; D. Zimon | The effect of lenient return policy on brand recognition | 2021 |
6 | T. Olejarz; G. Ostasz; B. Zatwarnicka-Madura | Społeczne, ekonomiczne i organizacyjne dylematy współczesnego zarządzania: Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Andrzejowi Gaździe | 2021 |
7 | B. Zatwarnicka-Madura | Modele komunikacji a postacie w przekazie reklamowym | 2019 |
8 | E. Glińska; Y. Sazonenka; D. Siemieniako; B. Zatwarnicka-Madura | Strategic and Operational Levels of CSR Marketing Communication for Sustainable Orientation os a Company: A Case Study from Bangladesh | 2019 |