logo
Karta przedmiotu
logo

Projekt dyplomowy I

Podstawowe informacje o zajęciach

Cykl kształcenia: 2019/2020

Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania

Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie

Obszar kształcenia: nauki społeczne

Profil studiów: ogólnoakademicki

Poziom studiów: pierwszego stopnia

Forma studiów: stacjonarne

Specjalności na kierunku: 1F - Zarządzanie finansami, 2J - Zarządzanie jakością, 3M - Nowoczesny marketing, 4P - Zarządzanie projektami, 5N - Zarządzanie międzynarodowe

Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: licencjat

Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Wydział Zarządzania

Kod zajęć: 1255

Status zajęć: obowiazkowy dla programu z możliwością wyboru

Układ zajęć w planie studiów: sem: 5 / P30 / 5 ECTS / Z

Język wykładowy: polski

Imię i nazwisko koordynatora: dr hab. prof. PRz Marta Pomykała

Cel kształcenia i wykaz literatury

Główny cel kształcenia: Podstawowym celem jest przygotowanie studentów do przeprowadzenia badań niezbędnych do przygotowania pracy dyplomowej oraz kształcenie umiejętności niezbędnych w procesie jej opracowywania.

Ogólne informacje o zajęciach:

Wykaz literatury, wymaganej do zaliczenia zajęć
Literatura wykorzystywana podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/innych
1 Dudziak A., Żejmo A. Redagowanie prac dyplomowych. Wskazówki metodyczne dla studentów Difin, Warszawa. 2008
Literatura do samodzielnego studiowania
1 Kaczmarek Tadeusz T. Poradnik dla studentów piszących pracę licencjacką lub magisterską. http://bg.univ.szczecin.pl/pliki/poradnik_dla_studentow.pdf. 2005

Wymagania wstępne w kategorii wiedzy/umiejętności/kompetencji społecznych

Wymagania formalne: Zgodne z regulaminem studiów wyższych na PRz

Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Posiadanie wiedzy z podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania

Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejętność samodzielnego opracowywania tekstu na podstawie źródeł.

Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Samodzielne poszukiwanie informacji i gotowość do podnoszenia swej wiedzy i umiejętności

Efekty kształcenia dla zajęć

MEK Student, który zaliczył zajęcia Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia Związki z KEK Związki z PRK
01 Potrafi samodzielnie gromadzić materiały i na ich podstawie przygotowywać prace pisemne projekt indywidualny prezentacja projektu i jego obrona K_W04+
K_U08+
K_U10+
K_K01+
P6S_KK
P6S_UK
P6S_WG
P6S_WK
02 Potrafi z uwzględnieniem dostępnych źródeł skonstruować samodzielną wypowiedź na temat różnorodnych zagadnień z zakresu zarządzania projekt indywidualny prezentacja projektu i jego obrona K_W04+
K_U08+
K_U09+
K_U10+
K_K01+
P6S_KK
P6S_UK
P6S_WG
P6S_WK
03 Potrafi posługiwać się podstawowymi narzędziami informatycznymi przy opracowywaniu wyników badań oraz ich prezentacji projekt indywidualny prezentacja projektu i jego obrona K_W04+
K_K01+
P6S_KK
P6S_WG
P6S_WK
04 Potrafi dobrać metody badawcze do analizy wybranego problemu, samodzielnie dokonać oceny i interpretacji wyników podczas rozwiązywania typowych problemów z zakresu zarządzanie projekt indywidualny prezentacja projektu i jego obrona K_W04+
K_U08+
K_U09+
K_U10+
K_K01+
P6S_KK
P6S_UK
P6S_WG
P6S_WK

Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).

Treści kształcenia dla zajęć

Sem. TK Treści kształcenia Realizowane na MEK
5 TK01 Źródła danych pierwotnych i wtórnych P01-P06 MEK01 MEK02 MEK03 MEK04
5 TK02 Zasady przygotowania i opracowania projektu P07-P12 MEK01 MEK02 MEK03 MEK04
5 TK03 Stosowanie metod rozwiązywania zarządzania w sporcie, zbieranie i opracowywanie materiałów do projektu dyplomowego, wykonanie projektu dyplomowego P13-P30 MEK01 MEK02 MEK03 MEK04

Nakład pracy studenta

Forma zajęć Praca przed zajęciami Udział w zajęciach Praca po zajęciach
Projekt/Seminarium (sem. 5) Przygotowanie do zajęć projektowych/seminaryjnych: 22.00 godz./sem.
Godziny kontaktowe: 30.00 godz./sem..
Wykonanie projektu/dokumentacji/raportu: 22.00 godz./sem.
Przygotowanie do prezentacji: 22.00 godz./sem.
Konsultacje (sem. 5) Przygotowanie do konsultacji: 3.00 godz./sem.
Udział w konsultacjach: 3.00 godz./sem.
Zaliczenie (sem. 5) Przygotowanie do zaliczenia: 22.00 godz./sem.
Zaliczenie pisemne: 2.00 godz./sem.

Sposób wystawiania ocen składowych zajęć i oceny końcowej

Forma zajęć Sposób wystawiania oceny podsumowującej
Projekt/Seminarium Prezentacja zakończonej części projektu
Ocena końcowa Prezentacja zakończonej części projektu

Przykładowe zadania

Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)

Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)

Inne
(-)

Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie

Treści zajęć powiazane są z prowadzonymi badaniami naukowymi: nie