Cykl kształcenia: 2019/2020
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania (logistyka)
Nazwa kierunku studiów: Logistyka
Obszar kształcenia: nauki techniczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: pierwszego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: 1. Systemy transportowe, 2. Zarządzanie procesami logistycznymi, 3. Obsługa portów lotniczych
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: inżynier
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Marketingu
Kod zajęć: 11046
Status zajęć: obowiązkowy dla programu
Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / C15 / 1 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora 1: dr Iwona Wojciechowska
Terminy konsultacji koordynatora: poniedziałek, tydz. A, godz. 12:15 - 13:45, poniedziałek, tydz. B, godz. 10:30 - 12:00, czwartek, tydz. B, godz. 12:15 - 13:45.
Imię i nazwisko koordynatora 2: dr hab. prof. PRz Beata Zatwarnicka-Madura
Główny cel kształcenia: Nabycie wiedzy na temat istoty autoprezentacji oraz umiejętności świadomego kreowania swojego wizerunku i wystąpień publicznych.
Ogólne informacje o zajęciach: Należy do grupy modułów obowiązkowych dla trzeciego semestru.
1 | Stępowski R. | Personal branding: praktyczny poziom marki osobistej | Rawa Mazowiecka, Wydawnictwo Roster. | 2017 |
2 | Trzeciak S. | Wizerunek publiczny w internecie: kim jesteś w sieci? | Wydawnictwo Helion, Gliwice . | 2015 |
3 | Jabłonowska L., Wachowiak P., Wincha S. (red.) | Prezentacja profesjonalna. Teoria i praktyka | Wydawnictwo Difin, Warszawa . | 2008 |
4 | Leary M. | Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. | 2007 |
1 | Carnegie D. | Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi | Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa. | 2015 |
2 | Czarkowska Lidia D. (red.) | Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji | Wydawnictwo Poltext, Warszawa. | 2017 |
Wymagania formalne: Zgodnie z regulaminem studiów wyższych na PRz
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Wiedza na temat podstawowych aspektów komunikacji międzyludzkiej
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Podstawowe umiejętności interpersonalne
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Zdolność do pracy indywidualnej oraz realizowania zadań w grupie
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Ma wiedzę na temat istoty autoprezentacji, jej znaczenia i funkcji w życiu zawodowym oraz prywatnym. | wykład interaktywny, konwersatorium | dyskusja |
K_W01++ |
P6S_WK |
02 | Rozumie znaczenie kreowania spójnego wizerunku oraz marki osobistej. | ćwiczenia, projekt indywidualny, projekt zespołowy | obserwacja wykonawstwa, dyskusja, prezentacja projektu indywidualnego, prezentacja projektu zespołowego |
K_W01+ K_U11+++ K_U12+++ K_K01++ |
P6S_KK P6S_UO P6S_UU P6S_WK |
03 | Potrafi zaprezentować swoje mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia w kontekście wymagań rynku pracy. | ćwiczenia, projekt indywidualny | obserwacja wykonawstwa, dyskusja, prezentacja projektu indywidualnego |
K_W01+++ K_U12++ K_K01+++ |
P6S_KK P6S_UU P6S_WK |
04 | Ma świadomość konsekwencji swojej obecności w sieci oraz jej wpływu na budowanie własnego wizerunku. | projekt zespołowy, konwersatorium | prezentacja projektu zespołowego, dyskusja |
K_W01++ K_U11+++ K_U12+ K_K01++ |
P6S_KK P6S_UO P6S_UU P6S_WK |
05 | Zna podstawowe zasady skutecznej komunikacji z otoczeniem i potrafi je wykorzystać w sytuacjach praktycznych. | ćwiczenia praktyczne | obserwacja wykonawstwa |
K_U11++ K_K01++ |
P6S_KK P6S_UO |
06 | Zna zasady przygotowywania wystąpień publicznych i umie je zastosować w praktyce. | ćwiczenia, projekt indywidualny, projekt zespołowy | obserwacja wykonawstwa, dyskusja, prezentacja projektu indywidualnego, prezentacja projektu zespołowego |
K_W01++ K_U11++ K_U12+ K_K01+ |
P6S_KK P6S_UO P6S_UU P6S_WK |
07 | Ma świadomość roli kreowania własnego wizerunku oraz skutecznej autoprezentacji. | konwersatorium | dyskusja |
K_W01++ K_U12++ K_K01+++ |
P6S_KK P6S_UU P6S_WK |
08 | Ma świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w zakresie autoprezentacji. | konwersatorium | dyskusja |
K_K01+++ |
P6S_KK |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
3 | TK01 | C01, C02 | MEK01 | |
3 | TK02 | C03, C04 | MEK01 MEK08 | |
3 | TK03 | C05, C06 | MEK02 MEK07 | |
3 | TK04 | C07, C08 | MEK03 MEK08 | |
3 | TK05 | C09, C10, C11, C12 | MEK02 MEK04 | |
3 | TK06 | C13 | MEK05 | |
3 | TK07 | C14, C15 | MEK06 MEK08 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 3) | Przygotowanie do ćwiczeń:
5.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
Dokończenia/studiowanie zadań:
5.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 3) | Udział w konsultacjach:
2.00 godz./sem. |
||
Zaliczenie (sem. 3) |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Ćwiczenia/Lektorat | Ocena końcowa jest wyliczana jako średnia ocen ze wszystkich form aktywności (prezentacja projektu grupowego, prezentacja projektu indywidualnego, ćwiczenia, aktywność na zajęciach) |
Ocena końcowa | Ocena z ćwiczeń jest oceną końcową |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie