Cykl kształcenia: 2019/2020
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania
Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie
Obszar kształcenia: nauki społeczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: drugiego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: 1. Rachunkowość w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, 2. Start-up - kreowanie innowacyjnego biznesu, 3. Profesjonalny menedżer, 4. Zarządzanie zespołem projektowym, 5. Komunikacja w biznesie
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Przedsiębiorczości, Zarządzania i Ekoinnowacyjności
Kod zajęć: 10382
Status zajęć: obowiązkowy dla specjalności 2. Start-up - kreowanie innowacyjnego biznesu
Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / W15 C15 / 2 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr Maciej Chrzanowski
Główny cel kształcenia: Zasadniczym celem jest zapoznanie studentów z podstawowymi elementami e-commerce oraz kształcenie umiejętności w zakresie planowania działalności w tym obszarze
Ogólne informacje o zajęciach: Moduł należy do przedmiotów wybieralnych
1 | Skorupska J. | E-commerce: strategia, zarzadzanie, finanse | PWN, Warszawa. | 2017 |
2 | Chaffey D. | Digital business i E-commerce management: strategia, realizacja, praktyka | PWN, Warszawa. | 2016 |
1 | Marzec K. | Narzędzia Google dla e-commerce | Helion, Gliwice. | 2018 |
Wymagania formalne: Zgodnie z regulaminem studiów
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Podstawowa wiedza z zakresu marketingu
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejętność korzystania z Internetu
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Gotowość do pracy w zespole
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Zna istotę, podstawowe strategie i narzędzia e-commerce | wykład problemowy, ćwiczenia problemowe, studium przypadku | zaliczenie cz. ustna, obserwacja wykonawstwa |
K_W02++ |
P7S_WG |
02 | Potrafi zaplanować strategię e-commerce oraz dobrać odpowiednie techniki i narzędzia | wykład problemowy, ćwiczenia problemowe, studium przypadku, projekt zespołowy | zaliczenie cz. ustna, prezentacja projektu, obserwacja wykonawstwa |
K_U02++ K_U03++ K_K03+ |
P7S_KR P7S_UW |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
3 | TK01 | W01-W04, C01-C04 | MEK01 | |
3 | TK02 | W05-W08, C05-C06 | MEK01 | |
3 | TK03 | W09-W10 | MEK01 | |
3 | TK04 | C07-C08 | MEK01 | |
3 | TK05 | W11-W15 | MEK01 MEK02 | |
3 | TK06 | C09-C12 | MEK02 | |
3 | TK07 | C13-C15 | MEK02 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Wykład (sem. 3) | Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
Studiowanie zalecanej literatury:
5.00 godz./sem. |
|
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 3) | Przygotowanie do ćwiczeń:
5.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
Inne:
10.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 3) | Udział w konsultacjach:
2.00 godz./sem. |
||
Zaliczenie (sem. 3) | Zaliczenie ustne:
1.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Wykład | Zaliczenie ustne treści wykładu |
Ćwiczenia/Lektorat | Zaliczenie ustne treści ćwiczeń, prezentacja projektu |
Ocena końcowa | Średnia arytmetyczna uzyskanych ocen |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
1 | M. Chrzanowski; J. Jurasz; P. Zawada | Instalacja do transportowania i magazynowania wodoru i jego mieszanek jako odpowiedź na mobilność i miejską niezależność energetyczną | 2023 |
2 | M. Chrzanowski; P. Zawada | Fraction Separation Potential in the Recycling Process of Photovoltaic Panels at the Installation Site—A Conceptual Framework from an Economic and Ecological Safety Perspective | 2023 |
3 | K. Banaś; M. Chrzanowski; P. Zawada | Innowacje finansowe: teoretyczne podstawy i przykłady | 2022 |
4 | M. Baião; M. Chrzanowski; E. Coelho; I. Duarte | Assesing socioeconomic variables in HRM individual academic performance | 2022 |
5 | M. Chrzanowski; P. Zawada | Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi – analiza zagadnienia z perspektywy społecznej | 2022 |
6 | M. Chrzanowski; P. Zawada | Social economy and social innovations - an impulse for further, wider discussion | 2020 |
7 | M. Chrzanowska; M. Chrzanowski; P. Zawada | Kapitał społeczny sieci : crowdsourcing jako instrument współczesnego zarządzania organizacjami | 2019 |
8 | M. Chrzanowski | Tryb i styl pracy w start-upie przez pryzmat równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym | 2019 |
9 | M. Chrzanowski; A. Sobkowiak | Współdziałanie przedsiębiorstw przez pryzmat zarządzania strategicznego : perspektywa firm działających w ramach parków naukowo-technologicznych | 2019 |
10 | M. Chrzanowski; P. Zawada | Kształcenie dualne a wymagania współczesnego przemysłu – na przykładzie koncernu motoryzacyjnego BorgWarner, oddział w Polsce | 2019 |
11 | M. Chrzanowski; P. Zawada | Oczekiwania start-upów względem instytucji wsparcia przedsiębiorczości wpływające na ilość i jakość kreowanych podmiotów | 2019 |
12 | M. Chrzanowski; P. Zawada | Systemy sterowania we współczesnych przedsiębiorstwach – wymagania wobec absolwentów uczelni wyższych | 2019 |