Główny cel kształcenia:
Przygotowanie studentów do systemowego a jednocześnie sytuacyjnego podejścia do kwestii zarządzania w układzie człowiek – praca, identyfikowania i diagnozowania problemów oraz samodzielnego i zespołowego formułowania scenariuszy rozwiązań i wyboru wariantu "optymalnego”
Ogólne informacje o zajęciach:
Moduł umożliwia poznawanie, kształtowanie i rozwijanie umiejętności określania własnych predyspozycji i możliwości rozwoju. Pozwala na poznawanie podstawowych metod zarządzania czasem i rozwija umiejętności zarządzania czasem swoim i innych ludzi oraz planowania działań własnych i zespołowych.
1 | H. Bieniok | Zarządzanie czasem. Poradnik dla mało efektywnych. | Difin, Warszawa . | 2010 |
2 | E. Kuczera-Ludwiczyńska, D. Ludwiczyński, | Jak szanować czas, organizując pracę sobie i innym. | Bizarre, Warszawa . | 2009 |
Wymagania formalne:
Udział w bilansie kompetencji i uzyskanie maksimum średniego poziomu kompetencji w zakresie treści kształcenia modułu, przystąpienie do rekrutacji do zadania obejmującego moduł
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy:
nie określono
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności:
nie określono
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:
nie określono
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z OEK |
---|---|---|---|---|---|
MEK01 | Ma elementarną wiedzę na temat projektowania ścieżki własnego rozwoju w kontekście organizacji pracy. | ćwiczenia problemowe | kolokwium |
K-K01++ |
K02++ |
MEK02 | Może dokonać analizy własnych działań i wskazać ewentualne obszary wymagające modyfikacji w przyszłym działaniu korzystając ze zdobytej wiedzy dla lepszej organizacji czasu pracy | ćwiczenia problemowe | kolokwium |
K-K01+++ |
K02++ |
MEK03 | Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne oraz rozumie ilościowe i jakościowe znaczenie czasu i potrafi go bilansować i analizować | ćwiczenia problemowe | kolokwium |
K-K01+++ |
K02++ |
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
8 | TK01 | - | MEK02 | |
8 | TK02 | - | MEK01 MEK02 | |
8 | TK03 | - | MEK02 | |
8 | TK04 | - | MEK01 MEK02 MEK03 | |
8 | TK05 | - | MEK01 MEK02 MEK03 | |
8 | TK06 | - | MEK02 MEK03 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 8) | Godziny kontaktowe:
8.00 godz./sem. |
||
Konsultacje (sem. 8) | |||
Zaliczenie (sem. 8) |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Ćwiczenia/Lektorat | |
Ocena końcowa |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie