logo
Karta przedmiotu
logo

Business English – Marketing (Konwersatiorium)

Podstawowe informacje o zajęciach

Cykl kształcenia: 2019/2020

Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania

Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie

Obszar kształcenia: nauki społeczne

Profil studiów: ogólnoakademicki

Poziom studiów: pierwszego stopnia

Forma studiów: stacjonarne

Specjalności na kierunku: 1F - Zarządzanie finansami, 2J - Zarządzanie jakością, 3M - Nowoczesny marketing, 4P - Zarządzanie projektami, 5N - Zarządzanie międzynarodowe

Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: licencjat

Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Przedsiębiorczości, Zarządzania i Ekoinnowacyjności

Kod zajęć: 10311

Status zajęć: obowiązkowy dla specjalności 5N - Zarządzanie międzynarodowe

Układ zajęć w planie studiów: sem: 5 / C30 / 2 ECTS / Z

Język wykładowy: polski

Imię i nazwisko koordynatora: dr Alicja Sobkowiak

Cel kształcenia i wykaz literatury

Główny cel kształcenia: Głównym celem kształcenia jest podniesienie biegłości językowej studenta w odniesieniu do rozumienia wymagających tekstów, spontanicznego wypowiadania się z wystarczającą biegłością i precyzją, poprawnego zastosowania zasad wymowy i intonacji, elastycznego użycia języka w mowie w celu komunikacji w biznesie. Ponadto, studenci są zapoznawani z różnorodnymi tekstami o tematyce biznesowej w języku angielskim oraz pogłębiają wiedzę na temat słownictwa specjalistycznego w języku angielskim.

Ogólne informacje o zajęciach: Moduł obejmuje ćwiczenie umiejętności porozumiewania się na odpowiednim poziomie biegłości językowej.

Wykaz literatury, wymaganej do zaliczenia zajęć
Literatura wykorzystywana podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/innych
1 1. Cotton d., Falvey D., Kent S. Market Leader Pearson.
Literatura do samodzielnego studiowania
1 Alison J., Townedn J. The Business Macmillan. 2008

Wymagania wstępne w kategorii wiedzy/umiejętności/kompetencji społecznych

Wymagania formalne: Zgodnie z regulaminem studiów Politechniki Rzeszowskiej

Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Znajomość gramatyki oraz słownictwa z języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejętność posługiwania się językiem angielskim przy wykorzystaniu wszystkich sprawności językowych.

Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Zdolność do samodzielnego uczenia się oraz uzupełniania wiedzy.

Efekty kształcenia dla zajęć

MEK Student, który zaliczył zajęcia Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia Związki z KEK Związki z PRK
01 potrafi prowadzić rozmowę na tematy znane z zakresu problematyki biznesowej konwersatorium, gra dydaktyczna obserwacja wykonawstwa K_W06+
K_U08+
K_U10+
K_K02+
P6S_KO
P6S_UK
P6S_WG
P6S_WK
02 czyta i analizuje teksty fachowe w zakresie znanych tematów ćwiczenia problemowe, dyskusja dydaktyczna, studium przypadku obserwacja wykonawstwa K_W06+
K_U02+
K_U10+
P6S_UK
P6S_UW
P6S_WG
P6S_WK
03 dokonuje analizy usłyszanego tekstu identyfikując ogólny sens ćwiczenia problemowe, studium przypadku, konwersatorium obserwacja wykonawstwa K_W06+
K_U09+
K_U10+
P6S_UK
P6S_WG
P6S_WK
04 zna w mowie specjalistyczną terminologię dyskusja dydaktyczna, konwersatorium obserwacja wykonawstwa, zaliczenie cz. ustna K_W06+
K_U08+
K_U09+
K_U10+
P6S_UK
P6S_WG
P6S_WK

Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).

Treści kształcenia dla zajęć

Sem. TK Treści kształcenia Realizowane na MEK
5 TK01 Zagadnienia promocji i reklamy. C1, C2, C14, C15 MEK01 MEK02 MEK03 MEK04
5 TK02 Reklama telewizyjna i elektroniczna. C3, C4, C13, C14 MEK01 MEK02 MEK03 MEK04
5 TK03 Zarządzanie marką C5, C6, C7, C14, C15 MEK01 MEK02 MEK03 MEK04
5 TK04 Zdobywanie i utrzymywanie klientów C8, C9, C12, C15 MEK01 MEK02 MEK03 MEK04
5 TK05 Turystyka. Podróże służbowe.Targi. C10, C11, C15 MEK01 MEK02 MEK03 MEK04
5 TK06 Zagadnienia dotyczące etyki w biznesie i CSR. C12, C13, C14 MEK01 MEK02 MEK03 MEK04

Nakład pracy studenta

Forma zajęć Praca przed zajęciami Udział w zajęciach Praca po zajęciach
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 5) Przygotowanie do ćwiczeń: 10.00 godz./sem.
Godziny kontaktowe: 30.00 godz./sem.
Dokończenia/studiowanie zadań: 10.00 godz./sem.
Konsultacje (sem. 5) Udział w konsultacjach: 1.00 godz./sem.
Zaliczenie (sem. 5) Zaliczenie ustne: 1.00 godz./sem.

Sposób wystawiania ocen składowych zajęć i oceny końcowej

Forma zajęć Sposób wystawiania oceny podsumowującej
Ćwiczenia/Lektorat Zaliczenie ustne.
Ocena końcowa Na ocenę końcową składa się ocena z zaliczenia ustnego oraz ocena za aktywność oraz bieżące przygotowanie do zajęć

Przykładowe zadania

Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)

Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)

Inne
(-)

Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie

Treści zajęć powiazane są z prowadzonymi badaniami naukowymi: nie