Cykl kształcenia: 2024/2025
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania (logistyka)
Nazwa kierunku studiów: Logistyka
Obszar kształcenia: nauki techniczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: drugiego stopnia
Forma studiów: niestacjonarne
Specjalności na kierunku: 1. Zarządzanie transportem w logistyce, 2. Logistyka dystrybucji i handlu, 3. Logistyka służb mundurowych, 4. Logistyka lotnicza
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister inżynier
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Wydział Zarządzania
Kod zajęć: 9014
Status zajęć: obowiazkowy dla programu z możliwością wyboru
Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / P15 / 1 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora 1: prof. dr hab. Grzegorz Ostasz
Imię i nazwisko koordynatora 2: dr hab. inż. prof. PRz Grzegorz Lew
Imię i nazwisko koordynatora 3: dr inż. Paweł Dobrzański
Główny cel kształcenia: Kształtowanie pogłębionych kompetencji zawodowych i społecznych związanych z przygotowaniem do wykonywania pracy zawodowej w sektorze logistycznym. Wykształcenie umiejętności systematycznej pracy w zespołach seminaryjnych, zmierzającej do realizacji zamierzonego celu i prezentacja osiągnięć.
Ogólne informacje o zajęciach:
1 | Dudziak A., Żejmo A. | Redagowanie prac dyplomowych: wskazówki metodyczne dla studentów | Difin, Warszawa. | 2008 |
2 | Salomon A. | Poradnik pisania prac dyplomowych stopnia magisterskiego | Uniwersytet Gdański, Gdańsk. | 2005 |
Wymagania formalne:
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Znajomość podstawowych przepisów w zakresie ochrony własności intelektualnej
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejętność samodzielnego opracowywania tekstu na podstawie źródeł.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Samodzielne poszukiwanie informacji i gotowość do podnoszenia swej wiedzy i umiejętności
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Potrafi posługiwać się samodzielnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami dostępnymi źródłami w procesie przygotowywania prac pisemnych i wystąpień ustnych | ćwiczenia problemowe | prezentacja projektu, dyskusja |
K_W07+ K_W09+ K_U03+ K_U11+ K_K01+ |
P7S_KK P7S_UU P7S_UW P7S_WG P7S_WK |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
3 | TK01 | P01-P15 | MEK01 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Projekt/Seminarium (sem. 3) | Przygotowanie do zajęć projektowych/seminaryjnych:
15.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem.. |
Wykonanie projektu/dokumentacji/raportu:
5.00 godz./sem. Przygotowanie do prezentacji: 5.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 3) | Udział w konsultacjach:
4.00 godz./sem. |
||
Zaliczenie (sem. 3) | Przygotowanie do zaliczenia:
8.00 godz./sem. |
Zaliczenie ustne:
1.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Projekt/Seminarium | |
Ocena końcowa | dyskusja i prezentacja opracowanych elementów pracy dyplomowej |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie