logo
Karta przedmiotu
logo

Kreowanie marki osobistej

Podstawowe informacje o zajęciach

Cykl kształcenia: 2024/2025

Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania (logistyka)

Nazwa kierunku studiów: Logistyka

Obszar kształcenia: nauki techniczne

Profil studiów: ogólnoakademicki

Poziom studiów: drugiego stopnia

Forma studiów: niestacjonarne

Specjalności na kierunku: 1. Zarządzanie transportem w logistyce, 2. Logistyka dystrybucji i handlu, 3. Logistyka służb mundurowych, 4. Logistyka lotnicza

Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister inżynier

Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Marketingu

Kod zajęć: 12560

Status zajęć: obowiązkowy dla programu

Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / W9 C9 / 1 ECTS / Z

Język wykładowy: polski

Imię i nazwisko koordynatora: dr Iwona Wojciechowska

Terminy konsultacji koordynatora: 20.03.2021r. (sobota) 11:00-11:45; 18.04.2021r. (niedziela) 11:00-11:45; 08.05.2021r. (sobota) 11:00-11:45; 12.06.2021r. (sobota) 11:00-11:45.

Cel kształcenia i wykaz literatury

Główny cel kształcenia: Nabycie wiedzy na temat istoty personal brandingu oraz umiejętności świadomego kreowania swojej marki osobistej.

Ogólne informacje o zajęciach: Należy do grupy modułów obowiązkowych dla trzeciego semestru.

Materiały dydaktyczne: Prezentacje i inne materiały wykorzystywane podczas zajęć udostępniane przez prowadzącego.

Wykaz literatury, wymaganej do zaliczenia zajęć
Literatura wykorzystywana podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/innych
1 Stępowski R. Personal branding: praktyczny poziom marki osobistej Wydawnictwo Roster, Rawa Mazowiecka. 2017.
2 Trzeciak S. Wizerunek publiczny w internecie: kim jesteś w sieci? Wydawnictwo Helion, Gliwice . 2015.
3 Trzeciak S. Coaching marki osobistej czyli kariera lidera Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk. 2015.
4 Walczak-Skałecka A. Silne marki osobiste zmieniają świat Wydawnictwo Słowa i Myśli, Lublin. 2016.
5 Żukowski M. Ty w social mediach: podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Wydawnictwo Helion, Gliwice. 2017.
6 Malinowska-Parzydło J. Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą Wydawnictwo Helion, Gliwice. 2015.
7 Gawanowska M. Marka osobista bez tajemnic. Przewodnik dla skutecznych menedżerów kariery Wydawnictwo Personal Branding&Sales Lab, Warszawa. 2017.
Literatura do samodzielnego studiowania
1 Carnegie D. Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa. 2015.
2 Żak R. Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa. 2015.

Wymagania wstępne w kategorii wiedzy/umiejętności/kompetencji społecznych

Wymagania formalne: Zgodnie z regulaminem studiów na PRz.

Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Wiedza na temat podstawowych aspektów komunikacji międzyludzkiej i autoprezentacji.

Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Podstawowe umiejętności interpersonalne.

Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Zdolność do pracy indywidualnej oraz realizowania zadań w grupie.

Efekty kształcenia dla zajęć

MEK Student, który zaliczył zajęcia Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia Związki z KEK Związki z PRK
01 Ma wiedzę na temat podstawowych strategii personal brandingu. wykład interaktywny, dyskusja dydaktyczna, projekt zespołowy obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu K_W08+
P7S_WG
P7S_WK
02 Potrafi dobrać i wykorzystać najskuteczniejsze narzędzia do kreowania własnej marki osobistej. ćwiczenia problemowe, dyskusja dydaktyczna, studium przypadku, projekt zespołowy obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu K_U10+
K_U11++
P7S_UO
P7S_UU
03 Ma świadomość konsekwencji obecności w sieci oraz jej wpływu na budowanie marki osobistej. ćwiczenia problemowe, dyskusja dydaktyczna, studium przypadku obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu K_K02+
P7S_KO

Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).

Treści kształcenia dla zajęć

Sem. TK Treści kształcenia Realizowane na MEK
3 TK01 Podstawowe zasady i strategie personal brandingu. W01-W03, C01-C02 MEK01
3 TK02 Narzędzia wykorzystywane do kreowania marki osobistej. W04-W06, C03-C06 MEK02
3 TK03 Sprawdzone praktyki oraz błędy w personal brandingu. W07-W09, C07-C09 MEK03

Nakład pracy studenta

Forma zajęć Praca przed zajęciami Udział w zajęciach Praca po zajęciach
Wykład (sem. 3) Godziny kontaktowe: 9.00 godz./sem.
Uzupełnienie/studiowanie notatek: 10.00 godz./sem.
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 3) Przygotowanie do ćwiczeń: 8.00 godz./sem.
Godziny kontaktowe: 9.00 godz./sem.
Dokończenia/studiowanie zadań: 10.00 godz./sem.
Inne: 5.00 godz./sem.
Konsultacje (sem. 3) Udział w konsultacjach: 2.00 godz./sem.
Zaliczenie (sem. 3) Zaliczenie ustne: 1.00 godz./sem.
Inne: 1.00 godz./sem.

Sposób wystawiania ocen składowych zajęć i oceny końcowej

Forma zajęć Sposób wystawiania oceny podsumowującej
Wykład Ocena z zaliczenia ustnego oraz aktywności na zajęciach.
Ćwiczenia/Lektorat Ocena jest wystawiana na podstawie przygotowanego i zaprezentowanego projektu zespołowego oraz aktywności na zajęciach.
Ocena końcowa Ocena końcowa jest wyliczana jako średnia arytmetyczna ocen z wykładu oraz z ćwiczeń.

Przykładowe zadania

Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)

Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)

Inne
(-)

Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie

Treści zajęć powiazane są z prowadzonymi badaniami naukowymi: nie