
Główny cel kształcenia:
Samodzielne rozwiązywanie zadań związanych z wykonywaną inżynierską pracą dyplomową. Doskonalenie umiejętności formułowania i prezentacji własnych opinii na temat rozwiązań projektowych, funkcjonalnych, materiałowych w architekturze i urbanistyce
Ogólne informacje o zajęciach:
Praca dyplomowa zawiera rozwiązania związane z wymaganiami merytorycznymi i formalnymi dotyczącymi inżynierskich prac dyplomowych na kierunku architektura i urbanistyka oraz sposobów ich opracowania, prezentacji i dyskusji.
W ramach modułu istnieją treści do wyboru: wybór elementu, zjawiska lub lokalizacji wykorzystywanych w projekcie
Materiały dydaktyczne:
Szeroki zasób literatury dotyczący wielu aspektów projektowania architektury i urbanistyki
| 1 | Zenderowski R., | Praca magisterska. Jak pisać i obronić. Wskazówki metodologiczne | -. | 2007 |
Wymagania formalne:
Przedmioty należące do modułów przewidzianych w planie pierwszych sześciu semestrów studiów.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy:
W stopniu co najmniej dostatecznym ma wiedzę z zakresu projektowania architektonicznego, urbanistycznego, konserwatorskiego i rozwiązań architektonicznych, urbanistycznych i konserwatorskich
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności:
Potrafi zidentyfikować i rozwiązać zadania dotyczące projektowania.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:
Potrafi pracować samodzielnie i w zespole, samodzielnie poszerza i uzupełnia wiedzę w zakresie nowoczesnych procedur i technologii.
| MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
|---|---|---|---|---|---|
| MEK01 | E.W1. zna i rozumie problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki w zakresie rozwiązywania problemów projektowych | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-W01++ K-W05++ |
P6S-WG P6S-WK |
| MEK02 | E.W2. zna i rozumie problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki przydatną do projektowania obiektów architektonicznych i zespołów urbanistycznych w kontekście społecznych, kulturowych, przyrodniczych, historycznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej, integrując wiedzę zdobytą w trakcie studiów | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-W03+++ K-W07++ |
P6S-WG P6S-WK |
| MEK03 | E.W3. zna i rozumie zasady, rozwiązania, konstrukcje, materiały budowlane stosowane przy wykonywaniu zadań inżynierskich z zakresu projektowania architektonicznego i urbanistycznego | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-W10+++ |
P6S-WK |
| MEK04 | E.W4. zna i rozumie problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki w kontekście wielobranżowego charakteru projektowania architektonicznego i urbanistycznego oraz potrzebę współpracy z innymi specjalistami | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-W11+++ K-W14++ |
P6S-WG P6S-WK |
| MEK05 | E.W5. zna i rozumie zasady profesjonalnej prezentacji koncepcji architektonicznych i urbanistycznych | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-W12+++ K-W13+++ |
P6S-WK |
| MEK06 | E.U1. potrafi dokonać analizy istniejących uwarunkowań, waloryzacji stanu zagospodarowania terenu i zabudowy oraz formułować wnioski do projektowania | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-U01+++ K-U02++ K-U04+ |
P6S-UK P6S-UO P6S-UU P6S-UW |
| MEK07 | E.U2. potrafi zaprojektować obiekt architektoniczny lub zespół urbanistyczny, kreując i przekształcając przestrzeń tak, aby nadać jej nowe wartości – zgodnie z przyjętym programem, uwzględniając aspekty pozatechniczne i integrując interdyscyplinarną wiedzę i umiejętności nabyte w trakcie studiów | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-U01+++ K-U02+++ |
P6S-UK P6S-UO P6S-UU P6S-UW |
| MEK08 | E.U3. potrafi przygotować zaawansowaną prezentację graficzną, pisemną i ustną własnych koncepcji projektowych w zakresie architektury i urbanistyki, spełniającą wymogi profesjonalnego zapisu właściwego dla projektowania architektonicznego i urbanistycznego | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-U03+++ |
P6S-UK P6S-UO P6S-UU P6S-UW |
| MEK09 | E.S1. jest gotów do efektywnego wykorzystania wyobraźni, intuicji, twórczej postawy i samodzielnego myślenia oraz twórczej pracy w celu rozwiązywania problemów projektowych | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-K01+++ K-K02++ K-K04++ |
P6S-KK P6S-KO P6S-KR |
| MEK10 | E.S2. jest gotów do przyjęcia krytyki prezentowanych przez siebie rozwiązań i ustosunkowania się do niej w sposób jasny i rzeczowy | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-K01+++ K-K02++ K-K03++ |
P6S-KK P6S-KO P6S-KR |
| MEK11 | E.S3. jest gotów do posługiwania się technologiami informacyjnymi w celu integracji z innymi uczestnikami procesów i przedsięwzięć, w tym prezentacji projektów i przekazania opinii w sposób powszechnie zrozumiały | projekt indywidualny | referat ustny, prezentacja projektu |
K-K01+ |
P6S-KO P6S-KR |
| Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
|---|---|---|---|---|
| 8 | TK01 | P01-P30 | MEK01 MEK02 MEK03 MEK06 MEK09 | |
| 8 | TK02 | P10-P20 | MEK01 MEK02 MEK03 MEK04 MEK07 | |
| 8 | TK03 | P01-P05 | MEK01 MEK02 MEK04 | |
| 8 | TK04 | P05-P20 | MEK01 MEK02 MEK03 MEK04 MEK07 | |
| 8 | TK05 | P200-P30 | MEK01 MEK02 MEK04 MEK05 MEK07 | |
| 8 | TK06 | P25-P30 | MEK05 MEK08 MEK09 MEK10 MEK11 |
| Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
|---|---|---|---|
| Projekt/Seminarium (sem. 8) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem.. |
||
| Konsultacje (sem. 8) | Przygotowanie do konsultacji:
150.00 godz./sem. |
Udział w konsultacjach:
45.00 godz./sem. |
|
| Egzamin (sem. 8) | Przygotowanie do egzaminu:
10.00 godz./sem. |
Egzamin ustny:
0.50 godz./sem. |
| Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
|---|---|
| Projekt/Seminarium | |
| Ocena końcowa | Ocena końcowa to ocena za wykonaną pracę (ocena od promotora i recenzenta), prezentacja pracy i jej obronę |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
| 1 | A. Borowiec; N. Bróż; R. Lichołai; P. Nazarko; A. Prokop | Deep Learning Models for the Recognition of Building Elements in Residential Floor Plan Drawings | 2025 |
| 2 | A. Gajdek; A. Martyka; A. Sołtysik; S. Wójcik | Golf Courses as Soundscape Refugia: Toward Sustainable Management of Acoustic Landscapes | 2025 |
| 3 | A. Gajdek; I. Kasprzyk; A. Martyka; B. Ortyl | Why don\'t children study outside? Limitation of Polish schools to use green spaces in the educational process before and during COVID-19 | 2025 |
| 4 | A. Martyka | Przestrzenie dziedzictwa kulturowego: piękno zrównoważenie wspólnota | 2025 |
| 5 | A. Martyka; A. Mikrut-Kusy | Facade colors in the historic urban fabric of small former towns in Subcarpathia: the case of market squer in Nowy Żmigród | 2025 |
| 6 | A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik | Architektura barw: znaczenie i ekspresja koloru w przestrzeni | 2025 |
| 7 | A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik; I. Torres | Mural Painting Across Eras: From Prehistoric Caves to Contemporary Street Art | 2025 |
| 8 | A. Martyka; W. Nowak | Palimpsestowe podejście do adaptacji średniowiecznych ruin na cele muzealne na przykładzie Zamku Lipowiec w Babicach | 2025 |
| 9 | A. Mikrut-Kusy | Potencjał rozwoju śródmieścia Rzeszowa w kierunku południowo-zachodnim na podstawie komponentów i wartości dziedzictwa kulturowego | 2025 |
| 10 | B. Babiarz; M. Bocian; T. Cholewa; D. Gawryluk; M. Kłopotowski; J. Krasoń; D. Krawczyk; L. Lichołai; P. Miąsik; P. Rynkowski; B. Sadowska; A. Siuta-Olcha; R. Stachniewicz; A. Święcicki; A. Werner-Juszczuk | New method of retrofitting of kindergartens resulting in increase of energy self-sufficiency | 2025 |
| 11 | B. Dębska; L. Lichołai; J. Szyszka | Kompozyt warstwowy o rdzeniu z maty aerożelowej oraz sposób wytwarzania tego kompozytu warstwowego | 2025 |
| 12 | D. Katunsky; L. Lichołai; M. Musiał; K. Pochwat | Assessment of the interaction between forced convection and a phase-change battery | 2025 |
| 13 | J. Gosztyła; M. Gosztyła; P. Pasztor; K. Sikorski | Railway station in Rzeszow – social impact building, building material structure survey | 2025 |
| 14 | J. Krasoń; A. Krechowicz; M. Krechowicz; L. Lichołai; P. Miąsik | Assessing the performance of a Trombe wall enhanced with phase change material using deep learning | 2025 |
| 15 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | Thermal Energy Storage Possibilities in the Composite Trombe Wall Modified with a Phase Change Material | 2025 |
| 16 | L. Lichołai; M. Musiał; A. Pękala | Carpathian Diatomites and Their Applications in Phase-Change Composites | 2025 |
| 17 | L. Lichołai; M. Musiał; A. Pomykała | Abilities and limitationsin counteracting urban heat islands | 2025 |
| 18 | L. Lichołai; M. Musiał; A. Pomykała | Modern methods of counteracting urban heat islands | 2025 |
| 19 | M. Gosztyła; J. Kolak | Projektowanie przestrzeni terapii dla osób ze spektrum autyzmu | 2025 |
| 20 | M. Jagiełło; A. Martyka; E. Stachura | Urban Quality in Growing Cities. The Case of Rzeszów in Poland | 2025 |
| 21 | M. Szarata; C. Szpytma; M. Szpytma | Sustainable Urban Mobility Plan. Case Study of Programming Architectural Competition of Rzeszow Nowa Library | 2025 |
| 22 | M. Szopińska-Mularz | Architectural Investigation of the Adaptive Reuse Potential of the Multi-Storey Car Parking Structure for Urban Food Production: A Case Study | 2025 |
| 23 | M. Szopińska-Mularz | Planning design value-driven scenarios for innovation: A case study of adaptive reuse for food production based on the design management model | 2025 |
| 24 | N. Bróż; R. Lichołai; P. Nazarko; A. Prokop | Variant analysis of the spatial bearing capacity of a lattice girder the load-bearing structure of the membrane roof of the amphitheater | 2025 |
| 25 | R. Lichołai; A. Martyka; A. Sikorska; K. Sikorski; I. Skrzypczak | Powódź w gospodarstwie domowym - postępowanie w przypadku nieprawidłowości rozwiązań prac remontowych budynku przedstawionych przez ubezpieczyciela; prawa ubezpieczonego | 2025 |
| 26 | R. Lichołai; A. Martyka; K. Sikorski; I. Skrzypczak | Optymalizacja dostępności światła naturalnego z wykorzystaniem metodyki modelowania parametrycznego na przykładzie budynku mieszkalnego | 2025 |
| 27 | R. Lichołai; A. Martyka; W. Nowak; I. Torres | Sustainable Design in the Housing Environment: Integration of Modern Technology and Cultural Heritage Protection on the Example of the National Archive in Krakow | 2025 |
| 28 | R. Lichołai; A. Mikrut-Kusy | Dziedzictwo jako katalizator rozwoju lokalnego na przykładzie Rynku Rzeszowa | 2025 |
| 29 | S. Bąk; S. Sikora; O. Sozańska; B. Walicka-Góral; L. Żaczek | Detal w architekturze na przykładzie wybranych realizacji z Wrocławia Pracowni Projektowej Maćków | 2025 |
| 30 | W. Bukowy; F. Forsman; A. Prokop; M. Szopińska-Mularz; S. Vikström; M. Wikiera | Adaptive Reuse of Urban Structures as a Driver of Sustainable Development Goals: A Systematic Literature Review | 2025 |
| 31 | Z. Blikharskyy; D. Katunský; L. Lichołai | Proceedings of CEE 2025. Civil and Environmental Engineering and Architecture | 2025 |
| 32 | A. Hasny; P. Matyś; A. Mosiewicz; W. Nalepka; J. Skierski; K. Strenciwilk; B. Walicka-Góral | Idea woonerf w praktyce na przykładzie wybranych łódzkich realizacji | 2024 |
| 33 | A. Martyka | A Model of Functional-Spatial Transformation of Medieval Urban Structure. The Example of Krosno in the Subcarpathia in Poland | 2024 |
| 34 | A. Martyka | Development Directions of Small Historic Cities in the Subcarpathia | 2024 |
| 35 | A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik | Zielone miasta, zdrowe dzieci: wpływ miejskich parków i terenów zielonych na rozwój i dobrostan najmłodszego pokolenia | 2024 |
| 36 | A. Martyka; B. Stachurska-Oremus | Wybrane problemy rewitalizacji zabytkowych założeń dworsko-parkowych. Przykład Parku Duchackiego w Krakowie | 2024 |
| 37 | A. Martyka; G. Stojak | Parki publiczne miejskie, podworskie i przypałacowe jako przestrzenie wielofunkcyjne – perspektywa historyczna | 2024 |
| 38 | A. Martyka; G. Stojak | Parki publiczne miejskie, podworskie i przypałacowe jako przestrzenie wielofunkcyjne – perspektywa interdyscyplinarna | 2024 |
| 39 | A. Martyka; N. Przesmycka | Modelowanie i planowanie rozwoju miast: studium przypadku Lublina w kontekście wyzwań urbanistyki XXI wieku | 2024 |
| 40 | A. Pomykała | Adapting cities for climate change: concept of multi-city knowledge transfer in the field of decarbonizing buildings | 2024 |
| 41 | J. Dźwierzyńska; I. Labuda; F. Pugliese | An Innovative Concept for 3D Sand-Printed Sustainable Refugee Shelters in a Sandy Desert in a Hot and Dry Climate | 2024 |
| 42 | J. Figurska-Dudek; M. Kuśmierska; A. Martyka; J. Owsiak; P. Pásztor; N. Sorek | Enhancing the attractiveness of public library spaces a case study of selected branches in Rzeszów | 2024 |
| 43 | L. Lichołai; M. Musiał | Multi-Faceted Analysis of Phase-Change Composite Intended for Autonomous Buildings | 2024 |
| 44 | M. Gosztyła; T. Gosztyła; P. Pasztor; K. Sikorski | Research on polychromies from the medieval period in the archcatedral basilica in Przemysl | 2024 |
| 45 | R. Lichołai | Potencjał rozwoju historycznych obszarów zieleni na przykładzie ogrodu jordanowskiego w Krośnie | 2024 |
| 46 | T. Bajwoluk; P. Langer; A. Sikora; I. Skrzypczak | Spatial transitions of areas near highway interchanges of the eastern A4 highway section in Poland | 2024 |
| 47 | Z. Blikharskyy; D. Katunský; P. Koszelnik; L. Lichołai; P. Nazarko | Proceedings of CEE 2023: Civil and Environmental Engineering and Architecture | 2024 |
| 48 | A. Martyka | Dziedzictwo urbanistyczne średniowiecznych małych miast Podkarpacia - morfologia, zrównoważenie, integracja | 2023 |
| 49 | A. Martyka | Modelowa interpretacja struktury przestrzennej miasta a polityka przestrzenna. Przykład Rzeszowa | 2023 |
| 50 | A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik | Muzeum koloru czerwonego na przykładzie fresków w kościele w Czchowie i obrazów Rothko | 2023 |
| 51 | A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik | Muzeum koloru niebieskiego w dziełach Giotta i Yves\'a Kleina | 2023 |
| 52 | A. Martyka; G. Stojak | Przestrzenie muzealne w strukturze miasta | 2023 |
| 53 | A. Mikrut-Kusy; K. Sikorski | Selected aspects of monuments protection in Poland in the inter war period | 2023 |
| 54 | A. Sikora | Małe miasta uzdrowiskowe w strukturze funkcjonalno-przestrzennej województwa podkarpackiego | 2023 |
| 55 | B. Walicka-Góral | Środowisko akustyczne uzdrowisk - uzdrowisko Polańczyk | 2023 |
| 56 | B. Walicka-Góral; K. Woźniak | Odpowiedzialna urbanizacja a komfort akustyczny w środowisku mieszkaniowym | 2023 |
| 57 | C. Moreira; E. Natividade-Jesus; K. Noga; M. Siejka; A. Sikora; I. Skrzypczak | Identification of land system transformations in the Rzeszów city square | 2023 |
| 58 | D. Bryl; M. Gosztyła; T. Gosztyła; S. Leś; K. Sikorski | Problematyka konserwatorska murów Podziemnej Trasy Turystycznej w Rzeszowie w świetle ostatnich badań stopnia zawilgocenia i zasolenia ścian piwnic | 2023 |
| 59 | D. Jopek; A. Martyka | Importance of medieval urban tissue in the contemporary realities of a rural commune in the Polish Subcarpathia. Cases of Dębowiec, Jaśliska and Osiek Jasielski | 2023 |
| 60 | D. Jopek; A. Martyka | Potencjał średniowiecznego układu przestrzennego w rozwoju zdegradowanego miasta. Przykład Dębowca, Jaślisk i Osieku Jasielskiego | 2023 |
| 61 | D. Katunský; L. Lichołai; M. Musiał | Modern Thermal Energy Storage Systems Dedicated to Autonomous Buildings | 2023 |
| 62 | E. Błazik-Borowa; A. Duda; A. Lal; K. Nepelski; P. Ochab; A. Sikora; I. Skrzypczak; M. Sulewska | Zastosowanie indeksowej metody statystycznej do analizy podatności osuwiskowej wybranego obszaru z terenu województwa podkarpackiego | 2023 |
| 63 | J. Dudek | Możliwości rewitalizacji miejscowości uzdrowiskowych na przykładzie Polańczyka i Horyńca-Zdroju | 2023 |
| 64 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka | The forest as a key element for sustainable development and improved quality of life in cities – selected problems and examples | 2023 |
| 65 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; D. Mikušová; A. Żelazna | The Effects of Using a Trombe Wall Modified with a Phase Change Material, from the Perspective of a Building’s Life Cycle | 2023 |
| 66 | K. Gołąbek; M. Gosztyła; A. Mikrut-Kusy | Rzeszow Castle: History and Contemporaneity - proposal for a new interior adaptation | 2023 |
| 67 | L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda kolektorowo-akumulacyjna dla budownictwa i jej układ sterowania | 2023 |
| 68 | L. Lichołai; M. Musiał; A. Pękala | Analysis of the Thermal Performance of Isothermal Composite Heat Accumulators Containing Organic Phase-Change Material | 2023 |
| 69 | M. Proksa | Dzieje architektury i budownictwa w Polsce do połowy XVIII wieku: podręcznik dla studentów architektury, budownictwa i inżynierii środowiska | 2023 |
| 70 | M. Proksa; M. Zub | Jeszcze raz o architekturze pałacu w Zarzeczu | 2023 |
| 71 | R. Blazy; J. Błachut; A. Ciepiela; B. Dendura; J. Dudek; D. Guzik; H. Hehorowicz-Gaber; A. Hrehorowicz-Nowak; D. Hyła; M. Łukasik; M. Łysień; L. Olma; A. Porębska; I. Sandu; A. Sikora | Functional and Spatial Transformations of Educational Units in the Area of the Carpathian Foothills | 2023 |
| 72 | S. Lehmann; M. Szopińska-Mularz | Balancing Increased Urban Density with Green Spaces: The Marketing of New Housing Estates in Poland | 2023 |
| 73 | W. Gosk; W. Kokoszka; G. Oleniacz; D. Ożóg; N. Przesmycka; A. Sikora; M. Słowik | Geośrodowiskowa ocena przydatności terenu do celów budowlanych | 2023 |
| 74 | W. Małek; A. Martyka | Architecture for autism: therapeutic and educational centre for children in Zamość, Poland | 2023 |
| 75 | Z. Chmura; A. Martyka | Bridging the gap between children and seniors: the architectural design of intergenerational spaces in Grodzisko Dolne, Poland | 2023 |
| 76 | A. Martyka | Problemy adaptacji budynków do współczesnych funkcji na przykładzie Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej | 2022 |
| 77 | A. Martyka | Spatial integration level of housing complex with the city structure. Case of Rzeszów | 2022 |
| 78 | A. Martyka; A. Tur | The \'Design Museum\' concept in Rzeszów: combining social expectations and Innovative design in the creation of an educational space | 2022 |
| 79 | A. Sikora | Natural light in public spaces. The example of the city centre of Rzeszów | 2022 |
| 80 | A. Sikora | Uszkodzenia substancji zabytkowej budynków stacyjnych kolejki wąskotorowej w Kańczudze | 2022 |
| 81 | C. Szpytma; M. Szpytma | School architecture for primary education in a post-socialist country: a case study of Poland | 2022 |
| 82 | D. Jopek; A. Martyka | Region, miasto, miasteczko: nowe impulsy rozwojowe | 2022 |
| 83 | D. Jopek; A. Martyka; I. Skrzypczak | Analysis of the Sustainable Development Index in the Communes of the Podkarpackie Voivodeship: A Polish Case Study | 2022 |
| 84 | I. Labuda | Absorber automatyczny do dyssypacji energii kinetycznej | 2022 |
| 85 | I. Labuda | Absorber energii kinetycznej | 2022 |
| 86 | J. Figurska-Dudek | Współczesny rozwój przestrzenny podkarpackich miasteczek o średniowiecznym rodowodzie na przykładzie Dukli | 2022 |
| 87 | K. Kozłowska | Poczucie bezpieczeństwa w przestrzeni miejskiej w kontekście zasad zrównoważonego rozwoju | 2022 |
| 88 | L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda kolektorowo-akumulacyjna | 2022 |
| 89 | M. Proksa | Architektura neogotyckich budowli sakralnych obrządku łacińskiego w Przemyślu | 2022 |
| 90 | M. Szopińska-Mularz | Adaptive Reuse for Urban Food Provision: repurposing inner-city car parking structures for controlled environment agriculture | 2022 |
| 91 | M. Szopińska-Mularz | Adaptive reuse of modern movement car parking structures for controlled environment agriculture: Results from an interview study for the innovative design process in cities | 2022 |
| 92 | A. Hajduk; B. Walicka-Góral | Zielona infrastruktura a komfort klimatyczny miast | 2021 |
| 93 | A. Martyka | Dziecko w mieście w czasie wolnym: wybrane problemy | 2021 |
| 94 | A. Mikrut-Kusy | Historical, non-existing synagogue in Przeworsk | 2021 |
| 95 | A. Sikora | Rzeszów as an example of a ‘new town’ tailored for the modern era | 2021 |
| 96 | B. Walicka-Góral; D. Wojciechowska | Niskoemisyjne i samowystarczalne budynki wsparciem gospodarki niskoemisyjnej miast | 2021 |
| 97 | C. Szpytma; M. Szpytma | Modułowy regał wspornikowy, meblowy | 2021 |
| 98 | C. Szpytma; M. Szpytma | Regał modułowy | 2021 |
| 99 | C. Szpytma; M. Szpytma | Regał ścienny | 2021 |
| 100 | C. Szpytma; M. Szpytma | System regałowy wspornikowy | 2021 |
| 101 | C. Szpytma; M. Szpytma | Transformacja zdekapitalizowanych obiektów na tymczasowe przestrzenie pracy. Studium przypadku | 2021 |
| 102 | J. Dudek; J. Jacukiewicz | \"SOS Wioski Dziecięce\" - szansa dla sierot i miast | 2021 |
| 103 | J. Dźwierzyńska; I. Labuda | Modeling of Curvilinear Steel Rod Structures Based on Minimal Surfaces | 2021 |
| 104 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka | Kaplica na cmentarzu z I wojny światowej na wzgórzu Pustki w Łużnej – odbudowa architektury drewnianej | 2021 |
| 105 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka; A. Sikora | Architektura i urbanistyka jako czynnik mobilizujacy mieszkańców do aktywności fizycznej - wybrane problemy | 2021 |
| 106 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka; A. Sikora | Jedno miasto - dwa modele rozwoju przestrzennego. Przypadek Rzeszowa | 2021 |
| 107 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | The Influence of Glazing on the Functioning of a Trombe Wall Containing a Phase Change Material | 2021 |
| 108 | L. Lichołai; M. Musiał | The Impact of a Mobile Shading System and a Phase-Change Heat Store on the Thermal Functioning of a Transparent Building Partition | 2021 |
| 109 | M. Górka; W. Kokoszka; A. Leśniak; P. Ochab; A. Sikora; I. Skrzypczak | Interlaboratory Comparative Tests in Ready-Mixed Concrete Quality Assessment | 2021 |
| 110 | M. Gosztyła; B. Motyl | Historyczne centra logistyczne Podkarpacia od XVI do XVII wieku | 2021 |
| 111 | M. Gosztyła; K. Sikorski | Rotunda św. Mikołaja w Przemyślu — badanie struktur materiału budowli | 2021 |
| 112 | M. Gosztyła; T. Gosztyła; S. Łukasik | Therapeutic Facility for Individuals with Autism Spectrum Disorder | 2021 |
| 113 | M. Piekarski; A. Rybka; A. Sikora | Miasto 2.0: człowiek, przestrzeń, transformacja | 2021 |
| 114 | M. Proksa | Fazy budowy murowanego założenia zamkowego na Wzgórzu Zamkowym w Sandomierzu | 2021 |
| 115 | M. Proksa; M. Zub | „Zapomniany” neoromański kościół w Zarzeczu – analiza architektoniczno-przestrzenna | 2021 |
| 116 | R. Lichołai | Efficiency of natural lighting in office buildings on the example of a building located in Poland | 2021 |
| 117 | R. Lichołai | Strefy woonerf jako propozycja wzmocnienia przestrzeni publicznej w Rzeszowie | 2021 |
| 118 | . Brigolini Silva; B. Dębska; L. Lichołai | Effects of waste glass as aggregate on the properties of resin composites | 2020 |
| 119 | . Brigolini Silva; M. Caetano; B. Dębska; L. Lichołai | Assessment of the Mechanical Parameters of Resin Composites with the Addition of Various Types of Fibres | 2020 |
| 120 | A. Brudnicka; A. Rybka | Green IT Strategies: Information Management in Architectural Regenerative Design | 2020 |
| 121 | A. Gigato; K. Kozłowska; P. Peinado; S. Rybka | Problem-based learning as a mean for restoring social functions to groups alienated from urban space | 2020 |
| 122 | A. Martyka | Initiatives of built environment education and the popularisation of architecture in Poland | 2020 |
| 123 | A. Martyka | Ruiny zamku w Czchowie – analiza prac konserwatorskich i budowlanych | 2020 |
| 124 | A. Martyka | The truth of architecture as an expression of courage | 2020 |
| 125 | A. Martyka; D. Wantuch-Matla | Powszechna edukacja architektoniczna: ewolucja idei i doświadczenia zagraniczne | 2020 |
| 126 | A. Martyka; D. Wantuch-Matla | Ulica i plac | 2020 |
| 127 | A. Mikrut; K. Sikorski | Przyczynek do badań nad historią konserwacji zabytków w Galicji | 2020 |
| 128 | B. Dębska; J. Konkol; L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda budowlana izolacyjno-akumulacyjna i sposób jej wytwarzania | 2020 |
| 129 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai | Application of Taguchi method for the design of cement mortars containing waste materials | 2020 |
| 130 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai | The evaluation of possible utilization of waste glass in sustainable mortars | 2020 |
| 131 | B. Walicka-Góral | Noise from refuse collection and disposal in residential developments in the context of Polish legal and formal conditions | 2020 |
| 132 | C. Szpytma; M. Szpytma | Mobilna wyspa kuchenna do przygotowywania oraz spożywania posiłków | 2020 |
| 133 | C. Szpytma; M. Szpytma | Wyspa kuchenna do przygotowywania oraz spożywania posiłków | 2020 |
| 134 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | Methods for Determining Mold Development and Condensation on the Surface of Building Barriers | 2020 |
| 135 | L. Lichołai; M. Musiał | Experimental Analysis of the Function of a Window with a Phase Change Heat Accumulator | 2020 |
| 136 | M. Gosztyła; K. Sikorski | Badania i renowacja murów kościoła i klasztoru Karmelitów Bosych w Przemyślu | 2020 |
| 137 | M. Gosztyła; P. Pásztor; K. Sikorski | Problematika zachovávania konzervátorskej substancie na príklade obnovy múrov ZÁMKU LIGĘZOVCOV V PRZECŁAWI | 2020 |