
Główny cel kształcenia:
Umiejętność stosowania zasad pisania prac dyplomowych. Pogłębienie i opanowanie wiadomości z zakresu najnowszych rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych w budowie pojazdów i silników samochodowych oraz tendencji rozwojowych w tym zakresie.
Ogólne informacje o zajęciach:
Moduł kształcenia związany jest z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi zasad pisania prac dyplomowych. Moduł kształcenia obejmuje najnowsze rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne w budowie pojazdów i silników samochodowych.
| 1 | Boć J. | Jak pisać pracę magisterską | Wydawnictwo Kolonia, Wrocław. | 1999 |
| 2 | Burek J. | Poradnik dyplomanta | Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów. | 2001 |
| 3 | Czsopismo | ATZ | -. | - |
| 4 | Czasopismo | Autocar | -. | - |
| 5 | Czasopismo | Automotive Engineer | -. | - |
| 6 | Czasopismo | Diesel Progress - North American Ed. | -. | - |
| 7 | Czasopismo | ISAE Review - Society of Automotive Engineers of Japan | -. | - |
| 8 | Czasopismo | International Journal of Vehicle Design | -. | - |
| 9 | Czasopismo | MTZ - Motortechnische Zeitschrift | -. | - |
| 10 | Czasopismo | Revue Technique Diesel | -. | - |
| 11 | Czasopismo | SAE Transactions | -. | - |
| 12 | Czasopismo | Vehicle System Dynamics | -. | - |
| 1 | Boć J. | Jak pisać pracę magisterską | Wydawnictwo Kolonia, Wrocław. | 1999 |
| 2 | Burek J. | Poradnik dyplomanta | Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów. | 2001 |
| 3 | Czsopismo | ATZ | -. | - |
| 4 | Czsopismo | Autocar | -. | - |
| 5 | Czasopismo | Automotive Engineer | -. | - |
| 6 | Czasopismo | Diesel Progress - North American Ed. | -. | - |
| 7 | Czasopismo | ISAE Review - Society of Automotive Engineers of Japan | -. | - |
| 8 | Czasopismo | International Journal of Vehicle Design | -. | - |
| 9 | Czasopismo | MTZ - Motortechnische Zeitschrift | -. | - |
| 10 | Czasopismo | Revue Technique Diesel | -. | - |
| 11 | Czsopismo | SAE Transactions | -. | - |
| 12 | Czsopismo | Vehicle System Dynamics | -. | - |
Wymagania formalne:
rejestracja na bieżący semestr studiów kierunku Mechanika i Budowa Maszyn
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy:
Wiedza z przedmiotów objętych planem studiów na specjalności Pojazdy Samochodowe oraz z grupy przedmiotów kierunkowych
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności:
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:
| MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
|---|---|---|---|---|---|
| MEK01 | Zna najnowsze rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne w budowie pojazdów samochodowych | konwersatorium | referat ustny, aktywność na zajęciach |
K-W12+ |
P7S-WK |
| MEK02 | Posiada umiejętność przygotowania i prezentacji ustnej szczegółowych zagadnień dotyczących budowy i eksploatacji samochodów i silników napędowych | seminarium | prezentacja ustna |
K-U04+ K-K04+ |
P7S-KK P7S-UK |
| MEK03 | posiada umiejętności odnośnie właściwego podziału treści pracy dyplomowej oraz poprawnego doboru i wykorzystania materiału źródłowego. | konwersatorium | referat ustny |
K-U07+ |
P7S-UU |
| Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
|---|---|---|---|---|
| 3 | TK01 | Konwersatorium | MEK02 MEK03 | |
| 3 | TK02 | Konwersatorium | MEK01 MEK02 |
| Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
|---|---|---|---|
| Projekt/Seminarium (sem. 3) | Przygotowanie do zajęć projektowych/seminaryjnych:
5.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem.. |
Wykonanie projektu/dokumentacji/raportu:
5.00 godz./sem. Przygotowanie do prezentacji: 1.00 godz./sem. |
| Konsultacje (sem. 3) | Udział w konsultacjach:
4.00 godz./sem. |
||
| Zaliczenie (sem. 3) |
| Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
|---|---|
| Projekt/Seminarium | |
| Ocena końcowa | Ocena końcowa jest średnią oceną z odpowiedzi ustnych i prezentacji referatu w formie ustnej |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie