
Główny cel kształcenia:
Celem kształcenia jest nabycie przez studentów wiedzy i umiejętności z zakresu inżynierii odwrotnej w projektowania środków transportu.
Ogólne informacje o zajęciach:
Przedmiot obowiązkowy dla studentów specjalności Komputerowe projektowanie środków transportu.
| 1 | Andrzej Wełyczko | CATIA V5. Przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym. | Wydawnictwo HELION, Gliwice. | 2005 |
| 2 | Wojciech Skarka, Andrzej Mazurek | CATIA. Podstawy modelowania i zapisu konstrukcji | Wydawnictwo HELION, Gliwice. | 2005 |
| 3 | Pobożniak J. | Programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie w systemie CAD/CAM CATIA V5 | Wydawnictwo HELION, Gliwice . | 2014 |
| 1 | Branżowe periodyki | np. "Projektowanie i konstrukcje inżynierskie" | -. | - |
Wymagania formalne:
Wpis na listę studentów w danym semestrze na realizowanej specjalności.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy:
Student powinien posiadać wiedzę w zakresie realizowanym w ramach przedmiotów poprzedzających.
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności:
Student powinien posiadać umiejętności w zakresie realizowanym w ramach przedmiotów poprzedzających.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:
Student powinien posiadać kompetencje społeczne w zakresie realizowanym w ramach przedmiotów poprzedzających.
| MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
|---|---|---|---|---|---|
| MEK01 | Ma podstawową wiedzę, umiejętności i kompetencje adekwatne do zakresu realizowanego w ramach zajęć z modułu. | wykład, laboratorium | egzamin cz. pisemna, sprawozdanie |
K-W04++ K-U05++ K-U06+ K-U14++ K-U20+ K-K04+ |
P6S-KK P6S-KR P6S-UW P6S-WG |
| Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
|---|---|---|---|---|
| 6 | TK01 | W1-W2 | MEK01 | |
| 6 | TK02 | W3-W4 | MEK01 | |
| 6 | TK03 | W5-W6 | MEK01 | |
| 6 | TK04 | W7-W8 | MEK01 | |
| 6 | TK05 | W9-W10 | MEK01 | |
| 6 | TK06 | W11-W12 | MEK01 | |
| 6 | TK07 | W13-W14 | MEK01 | |
| 6 | TK08 | W15 | MEK01 | |
| 6 | TK09 | L1 | MEK01 | |
| 6 | TK10 | L2-L3 | MEK01 | |
| 6 | TK11 | L4-L5 | MEK01 | |
| 6 | TK12 | L6-L7 | MEK01 | |
| 6 | TK13 | L8-L9 | MEK01 | |
| 6 | TK14 | L10-L11 | MEK01 | |
| 6 | TK15 | L12-L13 | MEK01 | |
| 6 | TK16 | L14-L15 | MEK01 | |
| 6 | TK17 | L16-L17 | MEK01 | |
| 6 | TK18 | L18-L19 | MEK01 | |
| 6 | TK19 | L20-L21 | MEK01 | |
| 6 | TK20 | L22-L23 | MEK01 | |
| 6 | TK21 | L24-L25 | MEK01 | |
| 6 | TK22 | L26-L27 | MEK01 | |
| 6 | TK23 | L28-L29 | MEK01 | |
| 6 | TK24 | L30 | MEK01 |
| Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
|---|---|---|---|
| Wykład (sem. 6) | Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
Uzupełnienie/studiowanie notatek:
14.22 godz./sem. Studiowanie zalecanej literatury: 16.65 godz./sem. |
|
| Laboratorium (sem. 6) | Przygotowanie do laboratorium:
14.35 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem. |
Dokończenia/wykonanie sprawozdania:
15.32 godz./sem. |
| Konsultacje (sem. 6) | Przygotowanie do konsultacji:
3.69 godz./sem. |
Udział w konsultacjach:
0.58 godz./sem. |
|
| Egzamin (sem. 6) | Przygotowanie do egzaminu:
14.18 godz./sem. |
Egzamin pisemny:
1.02 godz./sem. |
| Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
|---|---|
| Wykład | Ocena wystawiana jest na podstawie wyniku pisemnego testu egzaminacyjnego. Kryterium oceny: do 49% max. liczby punktów; 2,0, 50-60%; 3,0, 61-70%; 3,5, 71-80%; 4,0, 81-90%; 4,5, 91-100%; 5,0. Ocena może zostać podniesiona o 0,5 stopnia w przypadku ponadprzeciętnej aktywności/wykazanej wiedzy studenta na zajęciach. |
| Laboratorium | Ocena jest średnią arytmetyczną z ocen z 3 testów w semestrze. Kryterium oceny: do 49% max. liczby punktów; 2,0, 50-60%; 3,0, 61-70%; 3,5, 71-80%; 4,0, 81-90%; 4,5, 91-100%. |
| Ocena końcowa | Średnia arytmetyczna z ocen z egzaminu i projektów. |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie