
Główny cel kształcenia:
Pogłębienie i opanowanie wiadomości z zakresu najnowszych rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych w transporcie oraz tendencji rozwojowych w tym zakresie.
Ogólne informacje o zajęciach:
Moduł kształcenia związany jest z szczegółowymi zagadnieniami dotyczącymi najnowszych rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych w transporcie.
| 1 | Czsopismo | ATZ | -. | - |
| 2 | Czasopismo | Autocar | -. | - |
| 3 | Czasopismo | Automotive Engineer | -. | - |
| 4 | Czasopismo | Diesel Progress - North American Ed. | -. | - |
| 5 | Czasopismo | ISAE Review - Society of Automotive Engineers of Japan | -. | - |
| 6 | Czasopismo | International Journal of Vehicle Design | -. | - |
| 7 | Czasopismo | MTZ - Motortechnische Zeitschrift | -. | - |
| 8 | Czasopismo | Revue Technique Diesel | -. | - |
| 9 | Czasopismo | SAE Transactions | -. | - |
| 10 | Czasopismo | Vehicle System Dynamics | -. | - |
| 1 | Czsopismo | ATZ | -. | - |
| 2 | Czsopismo | Autocar | -. | - |
| 3 | Czasopismo | Automotive Engineer | -. | - |
| 4 | Czasopismo | Diesel Progress - North American Ed. | -. | - |
| 5 | Czasopismo | ISAE Review - Society of Automotive Engineers of Japan | -. | - |
| 6 | Czasopismo | International Journal of Vehicle Design | -. | - |
| 7 | Czasopismo | MTZ - Motortechnische Zeitschrift | -. | - |
| 8 | Czasopismo | Revue Technique Diesel | -. | - |
| 9 | Czsopismo | SAE Transactions | -. | - |
| 10 | Czsopismo | Vehicle System Dynamics | -. | - |
Wymagania formalne:
rejestracja na bieżący semestr studiów kierunku Transport
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy:
Wiedza z przedmiotów objętych planem studiów na kierunku transport
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności:
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:
| MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
|---|---|---|---|---|---|
| MEK01 | Zna najnowsze rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne w budowie środków transportu | wykład | test pisemny |
K-W04+ K-W05+ K-U09+ K-K05+ |
P7S-KO P7S-UW P7S-WG P7S-WK |
| Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
|---|---|---|---|---|
| 3 | TK01 | Wykład | MEK01 |
| Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
|---|---|---|---|
| Wykład (sem. 3) | Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
||
| Konsultacje (sem. 3) | |||
| Zaliczenie (sem. 3) | Przygotowanie do zaliczenia:
10.00 godz./sem. |
| Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
|---|---|
| Wykład | |
| Ocena końcowa | Ocena końcowa jest oceną z testu pisemnego |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie