logo
Karta przedmiotu
logo

Praca dyplomowa

Podstawowe informacje o zajęciach

Cykl kształcenia: 2024/2025

Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Budownictwa, Inżynierii środowiska i Architektury

Nazwa kierunku studiów: Architektura

Obszar kształcenia: nauki techniczne

Profil studiów: ogólnoakademicki

Poziom studiów: drugiego stopnia

Forma studiów: stacjonarne

Specjalności na kierunku: nopub: BLOK 1, nopub: BLOK 2, nopub: BLOK 3

Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister inżynier architekt

Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Wydział Budownictwa, Inżynierii Środowiska i Architektury

Kod zajęć: 14460

Status zajęć: wybierany dla programu

Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / P70 / 18 ECTS / E

Język wykładowy: polski

Imię i nazwisko koordynatora 1: dr inż. arch. Monika Szopińska-Mularz

Imię i nazwisko koordynatora 2: dr inż. arch. prof. PRz Anna Sikora

Imię i nazwisko koordynatora 3: dr inż. arch. Cezary Szpytma

Imię i nazwisko koordynatora 4: dr inż. arch. Beata Walicka-Góral

Imię i nazwisko koordynatora 5: dr hab. inż. arch. prof. PRz Anna Martyka

Imię i nazwisko koordynatora 6: dr inż. arch. Rafał Lichołai

Imię i nazwisko koordynatora 7: dr inż. arch. Agata Mikrut-Kusy

Imię i nazwisko koordynatora 8: dr inż. arch. Joanna Figurska-Dudek

Imię i nazwisko koordynatora 9: prof. dr hab. Michał Proksa

Imię i nazwisko koordynatora 10: dr inż. arch. Joanna Dudek

Imię i nazwisko koordynatora 11: dr inż. arch. Magdalena Szpytma

Imię i nazwisko koordynatora 12: prof. dr hab. inż. Lech Lichołai

semestr 3: dr inż. arch. Rafał Mazur

Cel kształcenia i wykaz literatury

Główny cel kształcenia: Samodzielne wykonanie pracy magisterskiej zgodnej z prawem budowlanym, z zastosowaniem współczesnych rozwiązań projektowych, funkcjonalnych, konstrukcyjnych, technologicznych i materiałowych.

Ogólne informacje o zajęciach: Praca dyplomowa, sposób jej opracowania i prezentacji jest zgodny z wymaganiami merytorycznymi i formalnymi dotyczącymi magisterskich prac dyplomowych na kierunku Architektura i Urbanistyka.

Wykaz literatury, wymaganej do zaliczenia zajęć
Literatura wykorzystywana podczas zajęć wykładowych
1 Prokopska A. Projektowanie architektoniczne : procesy wstępne Rzeszów : Ofic.Wydaw.Politech.Rzesz.. 2012
2 Prokopska A. Zastosowanie metody analizy morfologicznej w projektowaniu architektonicznym na przykładzie twórcz Rzeszów : Ofic.Wydaw.Politech.Rzesz.. 1997
3 Ching F. Architecture: Form, Space, & Order Wydawnictwo: Wiley. 2007
Literatura wykorzystywana podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/innych
1 Neufert E Podręcznik Projektowania Architektoniczno-Budowlanego Wydawnictwo Arkady. 2011
Literatura do samodzielnego studiowania
1 Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. .
2 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych.. .

Wymagania wstępne w kategorii wiedzy/umiejętności/kompetencji społecznych

Wymagania formalne: Zaliczenie przedmiotów z poprzednich semestrów studiów z pozytywnym rezultatem.

Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Wiedza z zakresu projektowania architektonicznego, urbanistycznego, konstrukcyjnego i inżynierskiego nabyta podczas studiów. Umiejętność stosowania tej wiedzy w praktyce projektowej.

Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejętność wykonania projektu architektoniczno- budowlanego zgodnie z nabytą podczas studiów wiedzą.

Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Umiejętność pracy zespołowej z wykorzystaniem zdobytej podczas studiów wiedzy.

Efekty kształcenia dla zajęć

MEK Student, który zaliczył zajęcia Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia Związki z KEK Związki z PRK
01 D.W1. Zna i rozumie szczegółową problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki w zakresie rozwiązywania złożonych problemów projektowych projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_W02+++
P7S_WG
02 D.W2. Zna i rozumie zaawansowaną problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki przydatną do projektowania obiektów architektonicznych i zespołów urbanistycznych w kontekście społecznych, kulturowych, przyrodniczych, historycznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej, integrując wiedzę zdobytą podczas w trakcie studiów projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_W03+++
P7S_WG
P7S_WK
03 D.W3. Zna i rozumie zasady, rozwiązania, konstrukcje, materiały budowlane stosowane przy wykonywaniu zadań inżynierskich z zakresu projektowania architektonicznego i urbanistycznego projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_W10++
P7S_WK
04 D.W4. Zna i rozumie problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki w kontekście wielobranżowego charakteru projektowania architektonicznego i urbanistycznego oraz potrzebę współpracy z innymi specjalistami projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_W10+++
P7S_WK
05 D.W5. Zna i rozumie zasady profesjonalnej prezentacji koncepcji architektonicznych i urbanistycznych projekt indywidualny prezentacja projektu K_W11++
K_W12+++
P7S_WG
P7S_WK
06 D.U1. Potrafi dokonać krytycznej analizy istniejących uwarunkowań, waloryzacji stanu zagospodarowania terenu i zabudowy oraz formułować wnioski do projektowania w skomplikowanym, interdyscyplinarnym kontekście projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_U01++
P7S_UK
P7S_UW
07 D.U2. Potrafi zaprojektować złożony obiekt architektoniczny lub zespół urbanistyczny, kreując i przekształcając przestrzeń tak, aby nadać jej nowe wartości – zgodnie z przyjętym programem, uwzględniając aspekty pozatechniczne i integrując interdyscyplinarną wiedzę i umiejętności nabyte w trakcie studiów projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_U02+++
P7S_UW
08 D.U3. Potrafi przygotować zaawansowaną prezentację graficzną, pisemną i ustną własnych koncepcji projektowych w zakresie architektury i urbanistyki, spełniającą wymogi profesjonalnego zapisu właściwego dla projektowania architektonicznego i urbanistycznego projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_U03+++
P7S_UK
09 D.U4. Potrafi wykorzystać metody analityczne do formułowania i rozwiązywania zadań projektowych projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_U01++
P7S_UK
P7S_UW
10 D.U5. Potrafi przedstawić tło teoretyczne i uzasadnienie prezentowanych rozwiązań w postaci opracowania o charakterze naukowym projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_U03++
P7S_UK
11 D.U6. Potrafi organizować pracę z uwzględnieniem wszystkich faz pracy nad koncepcją projektową projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_U05+++
P7S_UO
P7S_UU
12 D.S1. Jest gotów do efektywnego wykorzystania wyobraźni, intuicji, twórczej postawy i samodzielnego myślenia w celu rozwiązywania skomplikowanych problemów projektowych projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_K01++
P7S_KO
P7S_KR
13 D.S2. Jest gotów do publicznych wystąpień i prezentacji projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_K04++
P7S_KK
P7S_KR
14 D.S3. Jest gotów do przyjęcia krytyki prezentowanych przez siebie rozwiązań i ustosunkowania się do niej w sposób jasny i rzeczowy, także przy użyciu argumentów odwołujących się do dorobku dyscypliny naukowej, a także do twórczego i konstruktywnego wykorzystania tej krytyki projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_K01++
P7S_KO
P7S_KR
15 D.S4. Jest gotów do formułowania i przekazywania społeczeństwu informacji i opinii dotyczących osiągnięć architektury i urbanistyki, ich skomplikowanych uwarunkowań, a także innych aspektów działalności architekta; przekazania opinii w sposób powszechnie zrozumiały projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_K04++
P7S_KK
P7S_KR
16 D.S5. Jest gotów do właściwego określenia priorytetów działań służących realizacji zadania projekt indywidualny egzamin cz. ustna, prezentacja projektu K_K01+++
P7S_KO
P7S_KR

Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).

Treści kształcenia dla zajęć

Sem. TK Treści kształcenia Realizowane na MEK
3 TK01 Wybór tematu pracy magisterskiej, opracowanie części teoretycznej pracy, opracowanie bibliografii W02, W03, W04 MEK01
3 TK02 Tworzenie kilku wariantów programu funkcjonalno- użytkowego na etapie koncepcji projektu. W04, W07 MEK01 MEK02 MEK03 MEK04 MEK06 MEK09 MEK11 MEK16
3 TK03 Tworzenie modeli przestrzennych terenu oraz projektowanej formy architektonicznej. W05, W06 MEK05 MEK13
3 TK04 Wybór jednej koncepcji architektonicznej projektu magisterskiego, rozbudowa koncepcji w formie projektu architektonicznego i urbanistycznego. W02, W03, W05 MEK02 MEK07 MEK12 MEK14
3 TK05 Opracowanie formy technicznej projektu. W06, W09, W10
3 TK06 Wykonanie prezentacji pracy magisterskiej. W01, W07 MEK08 MEK10 MEK15

Nakład pracy studenta

Forma zajęć Praca przed zajęciami Udział w zajęciach Praca po zajęciach
Projekt/Seminarium (sem. 3) Przygotowanie do zajęć projektowych/seminaryjnych: 20.00 godz./sem.
Godziny kontaktowe: 70.00 godz./sem..
Wykonanie projektu/dokumentacji/raportu: 300.00 godz./sem.
Przygotowanie do prezentacji: 60.00 godz./sem.
Konsultacje (sem. 3) Przygotowanie do konsultacji: 20.00 godz./sem.
Udział w konsultacjach: 10.00 godz./sem.
Egzamin (sem. 3) Przygotowanie do egzaminu: 50.00 godz./sem.
Egzamin ustny: 2.00 godz./sem.

Sposób wystawiania ocen składowych zajęć i oceny końcowej

Forma zajęć Sposób wystawiania oceny podsumowującej
Projekt/Seminarium Ocena na podstawie oceny projektu końcowego (części pisemnej i rysunkowej) i całości pracy projektowej.
Ocena końcowa Ocena końcowa jest to średnia arytmetyczna ocen z projektu końcowego i egzaminu ustnego.

Przykładowe zadania

Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)

Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)

Inne
(-)

Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie

Treści zajęć powiazane są z prowadzonymi badaniami naukowymi: tak

1 A. Martyka A Model of Functional-Spatial Transformation of Medieval Urban Structure. The Example of Krosno in the Subcarpathia in Poland 2024
2 A. Martyka Development Directions of Small Historic Cities in the Subcarpathia 2024
3 A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik Zielone miasta, zdrowe dzieci: wpływ miejskich parków i terenów zielonych na rozwój i dobrostan najmłodszego pokolenia 2024
4 A. Martyka; B. Stachurska-Oremus Wybrane problemy rewitalizacji zabytkowych założeń dworsko-parkowych. Przykład Parku Duchackiego w Krakowie 2024
5 A. Martyka; G. Stojak Parki publiczne miejskie, podworskie i przypałacowe jako przestrzenie wielofunkcyjne – perspektywa historyczna 2024
6 A. Martyka; G. Stojak Parki publiczne miejskie, podworskie i przypałacowe jako przestrzenie wielofunkcyjne – perspektywa interdyscyplinarna 2024
7 A. Martyka; N. Przesmycka Modelowanie i planowanie rozwoju miast: studium przypadku Lublina w kontekście wyzwań urbanistyki XXI wieku 2024
8 L. Lichołai; M. Musiał Multi-Faceted Analysis of Phase-Change Composite Intended for Autonomous Buildings 2024
9 R. Lichołai Potencjał rozwoju historycznych obszarów zieleni na przykładzie ogrodu jordanowskiego w Krośnie 2024
10 T. Bajwoluk; P. Langer; A. Sikora; I. Skrzypczak Spatial transitions of areas near highway interchanges of the eastern A4 highway section in Poland 2024
11 Z. Blikharskyy; D. Katunský; P. Koszelnik; L. Lichołai; P. Nazarko Proceedings of CEE 2023: Civil and Environmental Engineering and Architecture 2024
12 A. Martyka Dziedzictwo urbanistyczne średniowiecznych małych miast Podkarpacia - morfologia, zrównoważenie, integracja 2023
13 A. Martyka Modelowa interpretacja struktury przestrzennej miasta a polityka przestrzenna. Przykład Rzeszowa 2023
14 A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik Muzeum koloru czerwonego na przykładzie fresków w kościele w Czchowie i obrazów Rothko 2023
15 A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik Muzeum koloru niebieskiego w dziełach Giotta i Yves\'a Kleina 2023
16 A. Martyka; G. Stojak Przestrzenie muzealne w strukturze miasta 2023
17 A. Mikrut-Kusy; K. Sikorski Selected aspects of monuments protection in Poland in the inter war period 2023
18 A. Sikora Małe miasta uzdrowiskowe w strukturze funkcjonalno-przestrzennej województwa podkarpackiego 2023
19 B. Walicka-Góral Środowisko akustyczne uzdrowisk - uzdrowisko Polańczyk 2023
20 B. Walicka-Góral; K. Woźniak Odpowiedzialna urbanizacja a komfort akustyczny w środowisku mieszkaniowym 2023
21 C. Moreira; E. Natividade-Jesus; K. Noga; M. Siejka; A. Sikora; I. Skrzypczak Identification of land system transformations in the Rzeszów city square 2023
22 D. Jopek; A. Martyka Importance of medieval urban tissue in the contemporary realities of a rural commune in the Polish Subcarpathia. Cases of Dębowiec, Jaśliska and Osiek Jasielski 2023
23 D. Jopek; A. Martyka Potencjał średniowiecznego układu przestrzennego w rozwoju zdegradowanego miasta. Przykład Dębowca, Jaślisk i Osieku Jasielskiego 2023
24 D. Katunský; L. Lichołai; M. Musiał Modern Thermal Energy Storage Systems Dedicated to Autonomous Buildings 2023
25 E. Błazik-Borowa; A. Duda; A. Lal; K. Nepelski; P. Ochab; A. Sikora; I. Skrzypczak; M. Sulewska Zastosowanie indeksowej metody statystycznej do analizy podatności osuwiskowej wybranego obszaru z terenu województwa podkarpackiego 2023
26 J. Dudek Możliwości rewitalizacji miejscowości uzdrowiskowych na przykładzie Polańczyka i Horyńca-Zdroju 2023
27 J. Figurska-Dudek; A. Martyka The forest as a key element for sustainable development and improved quality of life in cities – selected problems and examples 2023
28 J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; D. Mikušová; A. Żelazna The Effects of Using a Trombe Wall Modified with a Phase Change Material, from the Perspective of a Building’s Life Cycle 2023
29 K. Gołąbek; M. Gosztyła; A. Mikrut-Kusy Rzeszow Castle: History and Contemporaneity - proposal for a new interior adaptation 2023
30 L. Lichołai; J. Szyszka Przegroda kolektorowo-akumulacyjna dla budownictwa i jej układ sterowania 2023
31 L. Lichołai; M. Musiał; A. Pękala Analysis of the Thermal Performance of Isothermal Composite Heat Accumulators Containing Organic Phase-Change Material 2023
32 M. Proksa Dzieje architektury i budownictwa w Polsce do połowy XVIII wieku: podręcznik dla studentów architektury, budownictwa i inżynierii środowiska 2023
33 M. Proksa; M. Zub Jeszcze raz o architekturze pałacu w Zarzeczu 2023
34 R. Blazy; J. Błachut; A. Ciepiela; B. Dendura; J. Dudek; D. Guzik; H. Hehorowicz-Gaber; A. Hrehorowicz-Nowak; D. Hyła; M. Łukasik; M. Łysień; L. Olma; A. Porębska; I. Sandu; A. Sikora Functional and Spatial Transformations of Educational Units in the Area of the Carpathian Foothills 2023
35 S. Lehmann; M. Szopińska-Mularz Balancing Increased Urban Density with Green Spaces: The Marketing of New Housing Estates in Poland 2023
36 W. Gosk; W. Kokoszka; G. Oleniacz; D. Ożóg; N. Przesmycka; A. Sikora; M. Słowik Geośrodowiskowa ocena przydatności terenu do celów budowlanych 2023
37 W. Małek; A. Martyka Architecture for autism: therapeutic and educational centre for children in Zamość, Poland 2023
38 Z. Chmura; A. Martyka Bridging the gap between children and seniors: the architectural design of intergenerational spaces in Grodzisko Dolne, Poland 2023
39 A. Martyka Problemy adaptacji budynków do współczesnych funkcji na przykładzie Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej 2022
40 A. Martyka Spatial integration level of housing complex with the city structure. Case of Rzeszów 2022
41 A. Martyka; A. Tur The \'Design Museum\' concept in Rzeszów: combining social expectations and Innovative design in the creation of an educational space 2022
42 A. Sikora Natural light in public spaces. The example of the city centre of Rzeszów 2022
43 A. Sikora Uszkodzenia substancji zabytkowej budynków stacyjnych kolejki wąskotorowej w Kańczudze 2022
44 C. Szpytma; M. Szpytma School architecture for primary education in a post-socialist country: a case study of Poland 2022
45 D. Jopek; A. Martyka Region, miasto, miasteczko: nowe impulsy rozwojowe 2022
46 D. Jopek; A. Martyka; I. Skrzypczak Analysis of the Sustainable Development Index in the Communes of the Podkarpackie Voivodeship: A Polish Case Study 2022
47 J. Figurska-Dudek Współczesny rozwój przestrzenny podkarpackich miasteczek o średniowiecznym rodowodzie na przykładzie Dukli 2022
48 L. Lichołai; J. Szyszka Przegroda kolektorowo-akumulacyjna 2022
49 M. Proksa Architektura neogotyckich budowli sakralnych obrządku łacińskiego w Przemyślu 2022
50 M. Szopińska-Mularz Adaptive Reuse for Urban Food Provision: repurposing inner-city car parking structures for controlled environment agriculture 2022
51 M. Szopińska-Mularz Adaptive reuse of modern movement car parking structures for controlled environment agriculture: Results from an interview study for the innovative design process in cities 2022
52 A. Hajduk; B. Walicka-Góral Zielona infrastruktura a komfort klimatyczny miast 2021
53 A. Martyka Dziecko w mieście w czasie wolnym: wybrane problemy 2021
54 A. Mikrut-Kusy Historical, non-existing synagogue in Przeworsk 2021
55 A. Sikora Rzeszów as an example of a ‘new town’ tailored for the modern era 2021
56 B. Walicka-Góral; D. Wojciechowska Niskoemisyjne i samowystarczalne budynki wsparciem gospodarki niskoemisyjnej miast 2021
57 C. Szpytma; M. Szpytma Modułowy regał wspornikowy, meblowy 2021
58 C. Szpytma; M. Szpytma Regał modułowy 2021
59 C. Szpytma; M. Szpytma Regał ścienny 2021
60 C. Szpytma; M. Szpytma System regałowy wspornikowy 2021
61 C. Szpytma; M. Szpytma Transformacja zdekapitalizowanych obiektów na tymczasowe przestrzenie pracy. Studium przypadku 2021
62 J. Dudek; J. Jacukiewicz \"SOS Wioski Dziecięce\" - szansa dla sierot i miast 2021
63 J. Figurska-Dudek; A. Martyka Kaplica na cmentarzu z I wojny światowej na wzgórzu Pustki w Łużnej – odbudowa architektury drewnianej 2021
64 J. Figurska-Dudek; A. Martyka; A. Sikora Architektura i urbanistyka jako czynnik mobilizujacy mieszkańców do aktywności fizycznej - wybrane problemy 2021
65 J. Figurska-Dudek; A. Martyka; A. Sikora Jedno miasto - dwa modele rozwoju przestrzennego. Przypadek Rzeszowa 2021
66 J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz The Influence of Glazing on the Functioning of a Trombe Wall Containing a Phase Change Material 2021
67 L. Lichołai; M. Musiał The Impact of a Mobile Shading System and a Phase-Change Heat Store on the Thermal Functioning of a Transparent Building Partition 2021
68 M. Górka; W. Kokoszka; A. Leśniak; P. Ochab; A. Sikora; I. Skrzypczak Interlaboratory Comparative Tests in Ready-Mixed Concrete Quality Assessment 2021
69 M. Piekarski; A. Rybka; A. Sikora Miasto 2.0: człowiek, przestrzeń, transformacja 2021
70 M. Proksa Fazy budowy murowanego założenia zamkowego na Wzgórzu Zamkowym w Sandomierzu 2021
71 M. Proksa; M. Zub „Zapomniany” neoromański kościół w Zarzeczu – analiza architektoniczno-przestrzenna 2021
72 R. Lichołai Efficiency of natural lighting in office buildings on the example of a building located in Poland 2021
73 R. Lichołai Strefy woonerf jako propozycja wzmocnienia przestrzeni publicznej w Rzeszowie 2021
74 . Brigolini Silva; B. Dębska; L. Lichołai Effects of waste glass as aggregate on the properties of resin composites 2020
75 . Brigolini Silva; M. Caetano; B. Dębska; L. Lichołai Assessment of the Mechanical Parameters of Resin Composites with the Addition of Various Types of Fibres 2020
76 A. Martyka Initiatives of built environment education and the popularisation of architecture in Poland 2020
77 A. Martyka Ruiny zamku w Czchowie – analiza prac konserwatorskich i budowlanych 2020
78 A. Martyka The truth of architecture as an expression of courage 2020
79 A. Martyka; D. Wantuch-Matla Powszechna edukacja architektoniczna: ewolucja idei i doświadczenia zagraniczne 2020
80 A. Martyka; D. Wantuch-Matla Ulica i plac 2020
81 A. Mikrut; K. Sikorski Przyczynek do badań nad historią konserwacji zabytków w Galicji 2020
82 B. Dębska; J. Konkol; L. Lichołai; J. Szyszka Przegroda budowlana izolacyjno-akumulacyjna i sposób jej wytwarzania 2020
83 B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai Application of Taguchi method for the design of cement mortars containing waste materials 2020
84 B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai The evaluation of possible utilization of waste glass in sustainable mortars 2020
85 B. Walicka-Góral Noise from refuse collection and disposal in residential developments in the context of Polish legal and formal conditions 2020
86 C. Szpytma; M. Szpytma Mobilna wyspa kuchenna do przygotowywania oraz spożywania posiłków 2020
87 C. Szpytma; M. Szpytma Wyspa kuchenna do przygotowywania oraz spożywania posiłków 2020
88 J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz Methods for Determining Mold Development and Condensation on the Surface of Building Barriers 2020
89 L. Lichołai; M. Musiał Experimental Analysis of the Function of a Window with a Phase Change Heat Accumulator 2020
90 A. Martyka The second life of a shooting range-the conservation and adaptation of the historic shooting range at Wola Justowska in Krakow for its new function 2019
91 A. Sikora Dom w \"mieście-osiedlu\" 2019
92 A. Sikora Heritage of the Polish Central Industrial District - New Cities 2019
93 A. Sikora Multi-family residential development in the landscape of the small city 2019
94 A. Sikora Possibilities for Creating Public Spaces in a Small Town: Case Study 2019
95 B. Dębska; B. Dębska; L. Lichołai Evaluation of the Utility of Using Classification Algorithms when Designing New Polymer Composites 2019
96 B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai Assessment of the applicability of a phasechange material in horizontal building partitions 2019
97 B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai Designing Cement Mortars Modified with Cork and Rubber Waste Using Theory of the Experiment 2019
98 B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz Analysis of the Thermal Characteristics of a Composite Ceramic Product Filled with Phase Change Material 2019
99 B. Dębska; L. Lichołai; P. Miąsik Assessment of the Applicability of Sustainable Epoxy Composites Containing Waste Rubber Aggregates in Buildings 2019
100 C. Szpytma; M. Szpytma Model of 21st century phisical learning environment (MoPLE21) 2019
101 J. Dudek Design Guidelines for Creating a Vital Woonerf Street 2019
102 J. Dudek Mozliwość rewitalizacji miasteczek galicyjskich na przykładzie Czudca i Błażowej 2019
103 J. Dudek The Influence of “Third Places” on The Quality of the Public Domain 2019
104 J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz Analysis of the thermal characteristics of anti-icing driveway plates 2019
105 L. Lichołai; A. Starakiewicz Opinia o innowacyjności projektu „Całoroczny Mobilny Dom na Kołach\". 2019
106 L. Lichołai; A. Starakiewicz Opinia o innowacyjności projektu „Uruchomienie produkcji innowacyjnych bram dla małych hangarów lotniczych i obiektów przemysłowych\" . 2019
107 L. Lichołai; A. Starakiewicz; J. Szyszka Opinia o innowacyjności projektu \"Pustak izolowany pianką poliuretanową\" 2019
108 L. Lichołai; J. Szyszka Przegroda kolektorowo-akumulacyjna 2019
109 L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz Opinia o innowacyjności projektu „Drzwi aluminiowe zewnętrzne PASSIV ZERO+\" 2019
110 M. Gosztyła; A. Mikrut Badania dawnej dzielnicy żydowskiej w Przemyślu 2019
111 M. Gosztyła; M. Janda; E. Jaracz; T. Jaworski; J. Malczewska; A. Martyka; A. Mikrut; M. Szarata; Z. Zuziak Węzły i Korytarze Rozwoju Funkcji Metropolitalnych Rzeszowa 2019
112 M. Proksa The Palace in Zarzecze in the History of Polish Romantic Architecture 2019
113 P. Deroń; A. Sikora Post-Mining Land Use for the Function of Geotourism and Spa 2019