Cykl kształcenia: 2024/2025
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Budownictwa, Inżynierii środowiska i Architektury
Nazwa kierunku studiów: Architektura
Obszar kształcenia: nauki techniczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: drugiego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: nopub: BLOK 1, nopub: BLOK 2, nopub: BLOK 3
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister inżynier architekt
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Wydział Budownictwa, Inżynierii Środowiska i Architektury
Kod zajęć: 14460
Status zajęć: wybierany dla programu
Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / P70 / 18 ECTS / E
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora 1: dr inż. arch. Monika Szopińska-Mularz
Imię i nazwisko koordynatora 2: dr inż. arch. prof. PRz Anna Sikora
Imię i nazwisko koordynatora 3: dr inż. arch. Cezary Szpytma
Imię i nazwisko koordynatora 4: dr inż. arch. Beata Walicka-Góral
Imię i nazwisko koordynatora 5: dr hab. inż. arch. prof. PRz Anna Martyka
Imię i nazwisko koordynatora 6: dr inż. arch. Rafał Lichołai
Imię i nazwisko koordynatora 7: dr inż. arch. Agata Mikrut-Kusy
Imię i nazwisko koordynatora 8: dr inż. arch. Joanna Figurska-Dudek
Imię i nazwisko koordynatora 9: prof. dr hab. Michał Proksa
Imię i nazwisko koordynatora 10: dr inż. arch. Joanna Dudek
Imię i nazwisko koordynatora 11: dr inż. arch. Magdalena Szpytma
Imię i nazwisko koordynatora 12: prof. dr hab. inż. Lech Lichołai
semestr 3: dr inż. arch. Rafał Mazur
Główny cel kształcenia: Samodzielne wykonanie pracy magisterskiej zgodnej z prawem budowlanym, z zastosowaniem współczesnych rozwiązań projektowych, funkcjonalnych, konstrukcyjnych, technologicznych i materiałowych.
Ogólne informacje o zajęciach: Praca dyplomowa, sposób jej opracowania i prezentacji jest zgodny z wymaganiami merytorycznymi i formalnymi dotyczącymi magisterskich prac dyplomowych na kierunku Architektura i Urbanistyka.
1 | Prokopska A. | Projektowanie architektoniczne : procesy wstępne | Rzeszów : Ofic.Wydaw.Politech.Rzesz.. | 2012 |
2 | Prokopska A. | Zastosowanie metody analizy morfologicznej w projektowaniu architektonicznym na przykładzie twórcz | Rzeszów : Ofic.Wydaw.Politech.Rzesz.. | 1997 |
3 | Ching F. | Architecture: Form, Space, & Order | Wydawnictwo: Wiley. | 2007 |
1 | Neufert E | Podręcznik Projektowania Architektoniczno-Budowlanego | Wydawnictwo Arkady. | 2011 |
1 | Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. | . | ||
2 | Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych.. | . |
Wymagania formalne: Zaliczenie przedmiotów z poprzednich semestrów studiów z pozytywnym rezultatem.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Wiedza z zakresu projektowania architektonicznego, urbanistycznego, konstrukcyjnego i inżynierskiego nabyta podczas studiów. Umiejętność stosowania tej wiedzy w praktyce projektowej.
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejętność wykonania projektu architektoniczno- budowlanego zgodnie z nabytą podczas studiów wiedzą.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Umiejętność pracy zespołowej z wykorzystaniem zdobytej podczas studiów wiedzy.
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | D.W1. Zna i rozumie szczegółową problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki w zakresie rozwiązywania złożonych problemów projektowych | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_W02+++ |
P7S_WG |
02 | D.W2. Zna i rozumie zaawansowaną problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki przydatną do projektowania obiektów architektonicznych i zespołów urbanistycznych w kontekście społecznych, kulturowych, przyrodniczych, historycznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej, integrując wiedzę zdobytą podczas w trakcie studiów | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_W03+++ |
P7S_WG P7S_WK |
03 | D.W3. Zna i rozumie zasady, rozwiązania, konstrukcje, materiały budowlane stosowane przy wykonywaniu zadań inżynierskich z zakresu projektowania architektonicznego i urbanistycznego | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_W10++ |
P7S_WK |
04 | D.W4. Zna i rozumie problematykę dotyczącą architektury i urbanistyki w kontekście wielobranżowego charakteru projektowania architektonicznego i urbanistycznego oraz potrzebę współpracy z innymi specjalistami | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_W10+++ |
P7S_WK |
05 | D.W5. Zna i rozumie zasady profesjonalnej prezentacji koncepcji architektonicznych i urbanistycznych | projekt indywidualny | prezentacja projektu |
K_W11++ K_W12+++ |
P7S_WG P7S_WK |
06 | D.U1. Potrafi dokonać krytycznej analizy istniejących uwarunkowań, waloryzacji stanu zagospodarowania terenu i zabudowy oraz formułować wnioski do projektowania w skomplikowanym, interdyscyplinarnym kontekście | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_U01++ |
P7S_UK P7S_UW |
07 | D.U2. Potrafi zaprojektować złożony obiekt architektoniczny lub zespół urbanistyczny, kreując i przekształcając przestrzeń tak, aby nadać jej nowe wartości – zgodnie z przyjętym programem, uwzględniając aspekty pozatechniczne i integrując interdyscyplinarną wiedzę i umiejętności nabyte w trakcie studiów | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_U02+++ |
P7S_UW |
08 | D.U3. Potrafi przygotować zaawansowaną prezentację graficzną, pisemną i ustną własnych koncepcji projektowych w zakresie architektury i urbanistyki, spełniającą wymogi profesjonalnego zapisu właściwego dla projektowania architektonicznego i urbanistycznego | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_U03+++ |
P7S_UK |
09 | D.U4. Potrafi wykorzystać metody analityczne do formułowania i rozwiązywania zadań projektowych | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_U01++ |
P7S_UK P7S_UW |
10 | D.U5. Potrafi przedstawić tło teoretyczne i uzasadnienie prezentowanych rozwiązań w postaci opracowania o charakterze naukowym | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_U03++ |
P7S_UK |
11 | D.U6. Potrafi organizować pracę z uwzględnieniem wszystkich faz pracy nad koncepcją projektową | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_U05+++ |
P7S_UO P7S_UU |
12 | D.S1. Jest gotów do efektywnego wykorzystania wyobraźni, intuicji, twórczej postawy i samodzielnego myślenia w celu rozwiązywania skomplikowanych problemów projektowych | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_K01++ |
P7S_KO P7S_KR |
13 | D.S2. Jest gotów do publicznych wystąpień i prezentacji | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_K04++ |
P7S_KK P7S_KR |
14 | D.S3. Jest gotów do przyjęcia krytyki prezentowanych przez siebie rozwiązań i ustosunkowania się do niej w sposób jasny i rzeczowy, także przy użyciu argumentów odwołujących się do dorobku dyscypliny naukowej, a także do twórczego i konstruktywnego wykorzystania tej krytyki | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_K01++ |
P7S_KO P7S_KR |
15 | D.S4. Jest gotów do formułowania i przekazywania społeczeństwu informacji i opinii dotyczących osiągnięć architektury i urbanistyki, ich skomplikowanych uwarunkowań, a także innych aspektów działalności architekta; przekazania opinii w sposób powszechnie zrozumiały | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_K04++ |
P7S_KK P7S_KR |
16 | D.S5. Jest gotów do właściwego określenia priorytetów działań służących realizacji zadania | projekt indywidualny | egzamin cz. ustna, prezentacja projektu |
K_K01+++ |
P7S_KO P7S_KR |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
3 | TK01 | W02, W03, W04 | MEK01 | |
3 | TK02 | W04, W07 | MEK01 MEK02 MEK03 MEK04 MEK06 MEK09 MEK11 MEK16 | |
3 | TK03 | W05, W06 | MEK05 MEK13 | |
3 | TK04 | W02, W03, W05 | MEK02 MEK07 MEK12 MEK14 | |
3 | TK05 | W06, W09, W10 | ||
3 | TK06 | W01, W07 | MEK08 MEK10 MEK15 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Projekt/Seminarium (sem. 3) | Przygotowanie do zajęć projektowych/seminaryjnych:
20.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
70.00 godz./sem.. |
Wykonanie projektu/dokumentacji/raportu:
300.00 godz./sem. Przygotowanie do prezentacji: 60.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 3) | Przygotowanie do konsultacji:
20.00 godz./sem. |
Udział w konsultacjach:
10.00 godz./sem. |
|
Egzamin (sem. 3) | Przygotowanie do egzaminu:
50.00 godz./sem. |
Egzamin ustny:
2.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Projekt/Seminarium | Ocena na podstawie oceny projektu końcowego (części pisemnej i rysunkowej) i całości pracy projektowej. |
Ocena końcowa | Ocena końcowa jest to średnia arytmetyczna ocen z projektu końcowego i egzaminu ustnego. |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
1 | A. Martyka | A Model of Functional-Spatial Transformation of Medieval Urban Structure. The Example of Krosno in the Subcarpathia in Poland | 2024 |
2 | A. Martyka | Development Directions of Small Historic Cities in the Subcarpathia | 2024 |
3 | A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik | Zielone miasta, zdrowe dzieci: wpływ miejskich parków i terenów zielonych na rozwój i dobrostan najmłodszego pokolenia | 2024 |
4 | A. Martyka; B. Stachurska-Oremus | Wybrane problemy rewitalizacji zabytkowych założeń dworsko-parkowych. Przykład Parku Duchackiego w Krakowie | 2024 |
5 | A. Martyka; G. Stojak | Parki publiczne miejskie, podworskie i przypałacowe jako przestrzenie wielofunkcyjne – perspektywa historyczna | 2024 |
6 | A. Martyka; G. Stojak | Parki publiczne miejskie, podworskie i przypałacowe jako przestrzenie wielofunkcyjne – perspektywa interdyscyplinarna | 2024 |
7 | A. Martyka; N. Przesmycka | Modelowanie i planowanie rozwoju miast: studium przypadku Lublina w kontekście wyzwań urbanistyki XXI wieku | 2024 |
8 | L. Lichołai; M. Musiał | Multi-Faceted Analysis of Phase-Change Composite Intended for Autonomous Buildings | 2024 |
9 | R. Lichołai | Potencjał rozwoju historycznych obszarów zieleni na przykładzie ogrodu jordanowskiego w Krośnie | 2024 |
10 | T. Bajwoluk; P. Langer; A. Sikora; I. Skrzypczak | Spatial transitions of areas near highway interchanges of the eastern A4 highway section in Poland | 2024 |
11 | Z. Blikharskyy; D. Katunský; P. Koszelnik; L. Lichołai; P. Nazarko | Proceedings of CEE 2023: Civil and Environmental Engineering and Architecture | 2024 |
12 | A. Martyka | Dziedzictwo urbanistyczne średniowiecznych małych miast Podkarpacia - morfologia, zrównoważenie, integracja | 2023 |
13 | A. Martyka | Modelowa interpretacja struktury przestrzennej miasta a polityka przestrzenna. Przykład Rzeszowa | 2023 |
14 | A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik | Muzeum koloru czerwonego na przykładzie fresków w kościele w Czchowie i obrazów Rothko | 2023 |
15 | A. Martyka; A. Rościecha-Kanownik | Muzeum koloru niebieskiego w dziełach Giotta i Yves\'a Kleina | 2023 |
16 | A. Martyka; G. Stojak | Przestrzenie muzealne w strukturze miasta | 2023 |
17 | A. Mikrut-Kusy; K. Sikorski | Selected aspects of monuments protection in Poland in the inter war period | 2023 |
18 | A. Sikora | Małe miasta uzdrowiskowe w strukturze funkcjonalno-przestrzennej województwa podkarpackiego | 2023 |
19 | B. Walicka-Góral | Środowisko akustyczne uzdrowisk - uzdrowisko Polańczyk | 2023 |
20 | B. Walicka-Góral; K. Woźniak | Odpowiedzialna urbanizacja a komfort akustyczny w środowisku mieszkaniowym | 2023 |
21 | C. Moreira; E. Natividade-Jesus; K. Noga; M. Siejka; A. Sikora; I. Skrzypczak | Identification of land system transformations in the Rzeszów city square | 2023 |
22 | D. Jopek; A. Martyka | Importance of medieval urban tissue in the contemporary realities of a rural commune in the Polish Subcarpathia. Cases of Dębowiec, Jaśliska and Osiek Jasielski | 2023 |
23 | D. Jopek; A. Martyka | Potencjał średniowiecznego układu przestrzennego w rozwoju zdegradowanego miasta. Przykład Dębowca, Jaślisk i Osieku Jasielskiego | 2023 |
24 | D. Katunský; L. Lichołai; M. Musiał | Modern Thermal Energy Storage Systems Dedicated to Autonomous Buildings | 2023 |
25 | E. Błazik-Borowa; A. Duda; A. Lal; K. Nepelski; P. Ochab; A. Sikora; I. Skrzypczak; M. Sulewska | Zastosowanie indeksowej metody statystycznej do analizy podatności osuwiskowej wybranego obszaru z terenu województwa podkarpackiego | 2023 |
26 | J. Dudek | Możliwości rewitalizacji miejscowości uzdrowiskowych na przykładzie Polańczyka i Horyńca-Zdroju | 2023 |
27 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka | The forest as a key element for sustainable development and improved quality of life in cities – selected problems and examples | 2023 |
28 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; D. Mikušová; A. Żelazna | The Effects of Using a Trombe Wall Modified with a Phase Change Material, from the Perspective of a Building’s Life Cycle | 2023 |
29 | K. Gołąbek; M. Gosztyła; A. Mikrut-Kusy | Rzeszow Castle: History and Contemporaneity - proposal for a new interior adaptation | 2023 |
30 | L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda kolektorowo-akumulacyjna dla budownictwa i jej układ sterowania | 2023 |
31 | L. Lichołai; M. Musiał; A. Pękala | Analysis of the Thermal Performance of Isothermal Composite Heat Accumulators Containing Organic Phase-Change Material | 2023 |
32 | M. Proksa | Dzieje architektury i budownictwa w Polsce do połowy XVIII wieku: podręcznik dla studentów architektury, budownictwa i inżynierii środowiska | 2023 |
33 | M. Proksa; M. Zub | Jeszcze raz o architekturze pałacu w Zarzeczu | 2023 |
34 | R. Blazy; J. Błachut; A. Ciepiela; B. Dendura; J. Dudek; D. Guzik; H. Hehorowicz-Gaber; A. Hrehorowicz-Nowak; D. Hyła; M. Łukasik; M. Łysień; L. Olma; A. Porębska; I. Sandu; A. Sikora | Functional and Spatial Transformations of Educational Units in the Area of the Carpathian Foothills | 2023 |
35 | S. Lehmann; M. Szopińska-Mularz | Balancing Increased Urban Density with Green Spaces: The Marketing of New Housing Estates in Poland | 2023 |
36 | W. Gosk; W. Kokoszka; G. Oleniacz; D. Ożóg; N. Przesmycka; A. Sikora; M. Słowik | Geośrodowiskowa ocena przydatności terenu do celów budowlanych | 2023 |
37 | W. Małek; A. Martyka | Architecture for autism: therapeutic and educational centre for children in Zamość, Poland | 2023 |
38 | Z. Chmura; A. Martyka | Bridging the gap between children and seniors: the architectural design of intergenerational spaces in Grodzisko Dolne, Poland | 2023 |
39 | A. Martyka | Problemy adaptacji budynków do współczesnych funkcji na przykładzie Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej | 2022 |
40 | A. Martyka | Spatial integration level of housing complex with the city structure. Case of Rzeszów | 2022 |
41 | A. Martyka; A. Tur | The \'Design Museum\' concept in Rzeszów: combining social expectations and Innovative design in the creation of an educational space | 2022 |
42 | A. Sikora | Natural light in public spaces. The example of the city centre of Rzeszów | 2022 |
43 | A. Sikora | Uszkodzenia substancji zabytkowej budynków stacyjnych kolejki wąskotorowej w Kańczudze | 2022 |
44 | C. Szpytma; M. Szpytma | School architecture for primary education in a post-socialist country: a case study of Poland | 2022 |
45 | D. Jopek; A. Martyka | Region, miasto, miasteczko: nowe impulsy rozwojowe | 2022 |
46 | D. Jopek; A. Martyka; I. Skrzypczak | Analysis of the Sustainable Development Index in the Communes of the Podkarpackie Voivodeship: A Polish Case Study | 2022 |
47 | J. Figurska-Dudek | Współczesny rozwój przestrzenny podkarpackich miasteczek o średniowiecznym rodowodzie na przykładzie Dukli | 2022 |
48 | L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda kolektorowo-akumulacyjna | 2022 |
49 | M. Proksa | Architektura neogotyckich budowli sakralnych obrządku łacińskiego w Przemyślu | 2022 |
50 | M. Szopińska-Mularz | Adaptive Reuse for Urban Food Provision: repurposing inner-city car parking structures for controlled environment agriculture | 2022 |
51 | M. Szopińska-Mularz | Adaptive reuse of modern movement car parking structures for controlled environment agriculture: Results from an interview study for the innovative design process in cities | 2022 |
52 | A. Hajduk; B. Walicka-Góral | Zielona infrastruktura a komfort klimatyczny miast | 2021 |
53 | A. Martyka | Dziecko w mieście w czasie wolnym: wybrane problemy | 2021 |
54 | A. Mikrut-Kusy | Historical, non-existing synagogue in Przeworsk | 2021 |
55 | A. Sikora | Rzeszów as an example of a ‘new town’ tailored for the modern era | 2021 |
56 | B. Walicka-Góral; D. Wojciechowska | Niskoemisyjne i samowystarczalne budynki wsparciem gospodarki niskoemisyjnej miast | 2021 |
57 | C. Szpytma; M. Szpytma | Modułowy regał wspornikowy, meblowy | 2021 |
58 | C. Szpytma; M. Szpytma | Regał modułowy | 2021 |
59 | C. Szpytma; M. Szpytma | Regał ścienny | 2021 |
60 | C. Szpytma; M. Szpytma | System regałowy wspornikowy | 2021 |
61 | C. Szpytma; M. Szpytma | Transformacja zdekapitalizowanych obiektów na tymczasowe przestrzenie pracy. Studium przypadku | 2021 |
62 | J. Dudek; J. Jacukiewicz | \"SOS Wioski Dziecięce\" - szansa dla sierot i miast | 2021 |
63 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka | Kaplica na cmentarzu z I wojny światowej na wzgórzu Pustki w Łużnej – odbudowa architektury drewnianej | 2021 |
64 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka; A. Sikora | Architektura i urbanistyka jako czynnik mobilizujacy mieszkańców do aktywności fizycznej - wybrane problemy | 2021 |
65 | J. Figurska-Dudek; A. Martyka; A. Sikora | Jedno miasto - dwa modele rozwoju przestrzennego. Przypadek Rzeszowa | 2021 |
66 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | The Influence of Glazing on the Functioning of a Trombe Wall Containing a Phase Change Material | 2021 |
67 | L. Lichołai; M. Musiał | The Impact of a Mobile Shading System and a Phase-Change Heat Store on the Thermal Functioning of a Transparent Building Partition | 2021 |
68 | M. Górka; W. Kokoszka; A. Leśniak; P. Ochab; A. Sikora; I. Skrzypczak | Interlaboratory Comparative Tests in Ready-Mixed Concrete Quality Assessment | 2021 |
69 | M. Piekarski; A. Rybka; A. Sikora | Miasto 2.0: człowiek, przestrzeń, transformacja | 2021 |
70 | M. Proksa | Fazy budowy murowanego założenia zamkowego na Wzgórzu Zamkowym w Sandomierzu | 2021 |
71 | M. Proksa; M. Zub | „Zapomniany” neoromański kościół w Zarzeczu – analiza architektoniczno-przestrzenna | 2021 |
72 | R. Lichołai | Efficiency of natural lighting in office buildings on the example of a building located in Poland | 2021 |
73 | R. Lichołai | Strefy woonerf jako propozycja wzmocnienia przestrzeni publicznej w Rzeszowie | 2021 |
74 | . Brigolini Silva; B. Dębska; L. Lichołai | Effects of waste glass as aggregate on the properties of resin composites | 2020 |
75 | . Brigolini Silva; M. Caetano; B. Dębska; L. Lichołai | Assessment of the Mechanical Parameters of Resin Composites with the Addition of Various Types of Fibres | 2020 |
76 | A. Martyka | Initiatives of built environment education and the popularisation of architecture in Poland | 2020 |
77 | A. Martyka | Ruiny zamku w Czchowie – analiza prac konserwatorskich i budowlanych | 2020 |
78 | A. Martyka | The truth of architecture as an expression of courage | 2020 |
79 | A. Martyka; D. Wantuch-Matla | Powszechna edukacja architektoniczna: ewolucja idei i doświadczenia zagraniczne | 2020 |
80 | A. Martyka; D. Wantuch-Matla | Ulica i plac | 2020 |
81 | A. Mikrut; K. Sikorski | Przyczynek do badań nad historią konserwacji zabytków w Galicji | 2020 |
82 | B. Dębska; J. Konkol; L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda budowlana izolacyjno-akumulacyjna i sposób jej wytwarzania | 2020 |
83 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai | Application of Taguchi method for the design of cement mortars containing waste materials | 2020 |
84 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai | The evaluation of possible utilization of waste glass in sustainable mortars | 2020 |
85 | B. Walicka-Góral | Noise from refuse collection and disposal in residential developments in the context of Polish legal and formal conditions | 2020 |
86 | C. Szpytma; M. Szpytma | Mobilna wyspa kuchenna do przygotowywania oraz spożywania posiłków | 2020 |
87 | C. Szpytma; M. Szpytma | Wyspa kuchenna do przygotowywania oraz spożywania posiłków | 2020 |
88 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | Methods for Determining Mold Development and Condensation on the Surface of Building Barriers | 2020 |
89 | L. Lichołai; M. Musiał | Experimental Analysis of the Function of a Window with a Phase Change Heat Accumulator | 2020 |
90 | A. Martyka | The second life of a shooting range-the conservation and adaptation of the historic shooting range at Wola Justowska in Krakow for its new function | 2019 |
91 | A. Sikora | Dom w \"mieście-osiedlu\" | 2019 |
92 | A. Sikora | Heritage of the Polish Central Industrial District - New Cities | 2019 |
93 | A. Sikora | Multi-family residential development in the landscape of the small city | 2019 |
94 | A. Sikora | Possibilities for Creating Public Spaces in a Small Town: Case Study | 2019 |
95 | B. Dębska; B. Dębska; L. Lichołai | Evaluation of the Utility of Using Classification Algorithms when Designing New Polymer Composites | 2019 |
96 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai | Assessment of the applicability of a phasechange material in horizontal building partitions | 2019 |
97 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai | Designing Cement Mortars Modified with Cork and Rubber Waste Using Theory of the Experiment | 2019 |
98 | B. Dębska; J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | Analysis of the Thermal Characteristics of a Composite Ceramic Product Filled with Phase Change Material | 2019 |
99 | B. Dębska; L. Lichołai; P. Miąsik | Assessment of the Applicability of Sustainable Epoxy Composites Containing Waste Rubber Aggregates in Buildings | 2019 |
100 | C. Szpytma; M. Szpytma | Model of 21st century phisical learning environment (MoPLE21) | 2019 |
101 | J. Dudek | Design Guidelines for Creating a Vital Woonerf Street | 2019 |
102 | J. Dudek | Mozliwość rewitalizacji miasteczek galicyjskich na przykładzie Czudca i Błażowej | 2019 |
103 | J. Dudek | The Influence of “Third Places” on The Quality of the Public Domain | 2019 |
104 | J. Krasoń; L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | Analysis of the thermal characteristics of anti-icing driveway plates | 2019 |
105 | L. Lichołai; A. Starakiewicz | Opinia o innowacyjności projektu „Całoroczny Mobilny Dom na Kołach\". | 2019 |
106 | L. Lichołai; A. Starakiewicz | Opinia o innowacyjności projektu „Uruchomienie produkcji innowacyjnych bram dla małych hangarów lotniczych i obiektów przemysłowych\" . | 2019 |
107 | L. Lichołai; A. Starakiewicz; J. Szyszka | Opinia o innowacyjności projektu \"Pustak izolowany pianką poliuretanową\" | 2019 |
108 | L. Lichołai; J. Szyszka | Przegroda kolektorowo-akumulacyjna | 2019 |
109 | L. Lichołai; P. Miąsik; A. Starakiewicz | Opinia o innowacyjności projektu „Drzwi aluminiowe zewnętrzne PASSIV ZERO+\" | 2019 |
110 | M. Gosztyła; A. Mikrut | Badania dawnej dzielnicy żydowskiej w Przemyślu | 2019 |
111 | M. Gosztyła; M. Janda; E. Jaracz; T. Jaworski; J. Malczewska; A. Martyka; A. Mikrut; M. Szarata; Z. Zuziak | Węzły i Korytarze Rozwoju Funkcji Metropolitalnych Rzeszowa | 2019 |
112 | M. Proksa | The Palace in Zarzecze in the History of Polish Romantic Architecture | 2019 |
113 | P. Deroń; A. Sikora | Post-Mining Land Use for the Function of Geotourism and Spa | 2019 |