Cykl kształcenia: 2023/2024
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania
Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie
Obszar kształcenia: nauki społeczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: drugiego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: 1. Rachunkowość w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, 2. Start-up - kreowanie innowacyjnego biznesu, 3. Profesjonalny menedżer, 4. Zarządzanie zespołem projektowym, 5. Komunikacja w biznesie
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Zarządzania Projektami
Kod zajęć: 8474
Status zajęć: obowiązkowy dla specjalności 4. Zarządzanie zespołem projektowym
Układ zajęć w planie studiów: sem: 2 / C30 / 3 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr hab. prof. PRz Jacek Strojny
Terminy konsultacji koordynatora: Środa godz. 12.00-13.30, czwartek godz. 10.30-12.00
semestr 2: dr Agata Gierczak
Główny cel kształcenia: Celem modułu jest przedstawienie procedury controllingu menedżerskiego
Ogólne informacje o zajęciach: Służy przygotowaniu studentów do sprawnego nadzorowania aktywności organizacji
Wymagania formalne: Podstawowa wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Zna problematykę zarządzania
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Potrafi samodzielnie rozwiązać problemy.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Potrafi aktywnie słuchać.
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Zna zasady, metody i techniki prowadzenia controllingu menedżerskiego | ćwiczenia problemowe | obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu |
K_W02+++ K_W04++ K_U08+ K_U11+ K_K02+ |
P7S_KO P7S_UK P7S_UO P7S_WG P7S_WK |
02 | Potrafi poprawnie przeprowadzić proces controllingu menedżerskiego | ćwiczenia problemowe | obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu |
K_W02+++ K_W04++ K_U08+ K_U11+ K_K02+ |
P7S_KO P7S_UK P7S_UO P7S_WG P7S_WK |
03 | Potrafi zaprojektować i wdrożyć proces controllingu menedżerskiego | ćwiczenia problemowe | obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu |
K_W02+++ K_W04++ K_U08+ K_U11+ K_K02+ |
P7S_KO P7S_UK P7S_UO P7S_WG P7S_WK |
04 | Potrafi pracować w zespole | ćwiczenia problemowe | obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu |
K_U11+ |
P7S_UO |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
2 | TK01 | C01-C04 | MEK01 MEK02 MEK03 MEK04 | |
2 | TK02 | C05-C12 | MEK02 MEK04 | |
2 | TK03 | C13-C24 | MEK03 MEK04 | |
2 | TK04 | C25-C30 | MEK03 MEK04 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 2) | Przygotowanie do ćwiczeń:
25.00 godz./sem. Przygotowanie do kolokwium: 4.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem. |
Dokończenia/studiowanie zadań:
20.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 2) | |||
Zaliczenie (sem. 2) |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Ćwiczenia/Lektorat | |
Ocena końcowa |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
1 | J. Strojny; S. Wąs; K. Witkowski | Influence of Sustainable Strategic Management on Methane Projects as Exemplified by the Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Mining Company | 2023 |
2 | J. Strojny; A. Wojciechowska | Ocena modeli dojrzałości procesowej pod kątem użyteczności dla branży IT | 2022 |
3 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | Measuring local competitiveness: comparing and integrating two methods PCA and AHP | 2022 |
4 | J. Strojny; A. Wojciechowska | Preparation of A Process and Project Maturity Model for An IT Company | 2021 |
5 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | The contribution of the geothermal resources to local employment: Case study from Poland | 2021 |
6 | Á. Delgado-Zapero; J. Strojny | Stakeholders management in a university: analysis of their importance with AHP | 2020 |
7 | N. Muñoz Vila; J. Strojny | Analysis of the management skills required of leaders of project teams using the analytic hierarchy process method (AHP) | 2020 |
8 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | Geothermal spas as a local development factor, the case of Poland | 2020 |
9 | S. Gędek; W. Heijman; K. Kurek; J. Strojny; J. van Ophem | The impact of geothermal resources on the competitiveness of municipalities: evidence from Poland | 2020 |
10 | D. Głowacz-Czerwonka; D. Ożóg; B. Pawłowicz; J. Polaszczyk; J. Stec-Rusiecka; J. Strojny; B. Trybus | Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 2018/2019 | 2019 |
11 | J. Strojny | Orientacja procesowo-projektowa organizacji samorządu lokalnego: wymiary, poziomy dojrzałości, determinanty oraz efekty w zakresie rozwoju lokalnego | 2019 |