Cykl kształcenia: 2020/2021
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania
Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie
Obszar kształcenia: nauki społeczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: drugiego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: 1. Rachunkowość w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, 2. Start-up - kreowanie innowacyjnego biznesu, 3. Profesjonalny menedżer, 4. Zarządzanie zespołem projektowym, 5. Komunikacja w biznesie
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Marketingu
Kod zajęć: 12574
Status zajęć: obowiązkowy dla specjalności 3. Profesjonalny menedżer
Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / W15 L30 / 2 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr Iwona Wojciechowska
Terminy konsultacji koordynatora: poniedziałek, godz. 17:15 - 18:00 (zdalnie Ms Teams), czwartek, godz. 13:45 - 14:30 (zdalnie Ms Teams).
Główny cel kształcenia: Zdobycie wiedzy na temat trendów i narzędzi w digital marketingu oraz umiejętności praktycznego ich wykorzystania.
Ogólne informacje o zajęciach: Należy do grupy modułów obowiązkowych w trzecim semestrze.
Materiały dydaktyczne: Prezentacje i inne materiały wykorzystywane podczas zajęć udostępniane przez prowadzącego.
1 | Mazurek G. | E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka | Wydawnictwo Poltex, Warszawa. | 2018. |
2 | Miotk A. | Skuteczne social media | Wydawnictwo Helion, Gliwice. | 2017. |
3 | Dutko M. (red.) | Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament | Wydawnictwo Helion, Gliwice. | 2016. |
4 | Łaszyn A. | Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie | Wydawnictwo Message House, Warszawa. | 2020. |
1 | Mazurek G. | E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka | Wydawnictwo Poltext, Warszawa. | 2018. |
2 | Miotk A. | Skuteczne social media | Wydawnictwo Helion, Gliwice. | 2017. |
3 | Łaszyn A. | E-kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie | Wydawnictwo Message House, Warszawa. | 2020. |
4 | Dutko M. (red.) | Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament | Wydawnictwo Helion, Gliwice. | 2016. |
1 | Cedrowska B., Sokół A., Żylińska P. | E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw | Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa. | 2018. |
2 | Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I. | Marketing 4.0. Era cyfrowa | Wydawnictwo Mt Biznes, Warszawa. | 2017. |
Wymagania formalne: Zgodne z regulaminem studiów na PRz.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Znajomość podstawowych zagadnień związanych z funkcjonowaniem organizacji w złożonym otoczeniu rynkowym.
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Podstawowa umiejętność korzystania z social media.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Zdolność do pracy indywidualnej oraz realizowania zadań w grupie.
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z PRK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Zna najnowsze trendy w digital marketingu. | wykład interaktywny, ćwiczenia problemowe, dyskusja dydaktyczna, studium przypadku, projekt zespołowy | obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu |
K_W01+ K_W03++ |
P7S_WG |
02 | Posiada umiejętność praktycznego wykorzystania wybranych narzędzi digital marketingu. | dyskusja dydaktyczna, ćwiczenia problemowe, studium przypadku, projekt zespołowy | obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu |
K_U03+++ K_U04++ |
P7S_UW |
03 | Rozumie rolę komunikacji marketingowej z wykorzystaniem social media. | ćwiczenia problemowe, dyskusja dydaktyczna, studium przypadku, projekt zespołowy | obserwacja wykonawstwa, prezentacja projektu |
K_K01+ K_K03+ |
P7S_KK P7S_KR |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
3 | TK01 | W01-W04, L01-L02 | MEK01 | |
3 | TK02 | W05-W10, L03-L16 | MEK02 | |
3 | TK03 | W11-W15, L17-L30 | MEK03 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Wykład (sem. 3) | Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
||
Laboratorium (sem. 3) | Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem. |
Dokończenia/wykonanie sprawozdania:
10.00 godz./sem. |
|
Konsultacje (sem. 3) | |||
Zaliczenie (sem. 3) |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Wykład | Ocena z zaliczenia ustnego oraz aktywności na zajęciach. |
Laboratorium | Ocena z projektu i jego prezentacji oraz aktywności na zajęciach. |
Ocena końcowa | Ocena końcowa jest wyliczana jako średnia arytmetyczna ocen z wykładu oraz z laboratorium. |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie
1 | I. Wojciechowska | Wykorzysztanie mediów społecznościowych w zarządzaniu komunikacją z otoczeniem przez szkoły wyższe w Polsce | 2023 |
2 | R. Nowacki; I. Wojciechowska; B. Zatwarnicka-Madura | Influencer Marketing as a Tool in Modern Communication—Possibilities of Use in Green Energy Promotion amongst Poland’s Generation Z | 2022 |
3 | I. Wojciechowska | Market approach to educational services in Polish higher education | 2019 |
4 | I. Wojciechowska | Social media as the important means of communication of universities with their surroundings | 2019 |