
Główny cel kształcenia:
Umiejętność zrozumienia i zaprezentowania wybranego zagadnienienia z zakresu matematyki wyższej.
Ogólne informacje o zajęciach:
Studenci maja do wyboru omówienie zagadnienia z matematyki wyższej: teorii miary i całki Lebesgue'a (według książki S. Hartmana i J. Mikusińskiego) albo tematów z książki T. Crilly "50 teorii matematyki, które powinieneś znać". Wybór studentów: "50 teorii matematyki, które powinieneś znać".
| 1 | Tony Crilly | 50 teorii matematyki, które powinieneś znać | WN PWN, Warszawa. | 2009 |
Wymagania formalne:
Zaliczenie pierwszego roku studiów.
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy:
Znajomość treści kształcenia w zakresie pierwszego roku studiów.
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności:
Posiadanie umiejętności wymaganych do zaliczenia pierwszego roku studiów.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych:
Potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego, przez siebie lub innych, zadania.
| MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z OEK |
|---|---|---|---|---|---|
| MEK01 | potrafi zaprezentować wybrane zagadnienie z zakresu matematyki wyższej | ćwiczenia problemowe, ćwiczenia rachunkowe | referat ustny, prezentacja dokonań (portfolio) |
K-W01+ K-W02+ K-W04+ K-W05+ K-W06+ K-W07+ K-U01+++ K-U36+ |
W1 W3 U6 U9 |
| Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
|---|---|---|---|---|
| 4 | TK01 | - | MEK01 |
| Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
|---|---|---|---|
| Ćwiczenia/Lektorat (sem. 4) | Przygotowanie do ćwiczeń:
20.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
30.00 godz./sem. |
|
| Konsultacje (sem. 4) | |||
| Zaliczenie (sem. 4) |
| Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
|---|---|
| Ćwiczenia/Lektorat | |
| Ocena końcowa |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie