Cykl kształcenia: 2018/2019
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania
Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie
Obszar kształcenia: nauki społeczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: pierwszego stopnia
Forma studiów: stacjonarne
Specjalności na kierunku: 2. Zarządzanie jakością, 3 Nowoczesny marketing, 4. Zarządzanie projektami, 5. Zarządzanie międzynarodowe
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: licencjat
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Zakład Marketingu
Kod zajęć: 1229
Status zajęć: obowiązkowy dla specjalności 3 Nowoczesny marketing
Układ zajęć w planie studiów: sem: 6 / W15 C15 / 2 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr Agnieszka Zielińska
Terminy konsultacji koordynatora: poniedziałek 10.30-12.00 oraz środa 12.00-14.30 (zdalnie, e-mail: agnieszka.zielinska@prz.edu.pl)
Główny cel kształcenia: Wiedza na temat zasad, możliwości i efektów zastosowania marketingu doświadczeń przez współczesne firmy.
Ogólne informacje o zajęciach: Należy do grupy modułów wybieralnych w semestrze szóstym.
Inne: Czasopismo internetowe "Nowy Marketing" https://nowymarketing.pl/
1 | M. Boguszewicz – Kreft | Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? | CEDEWU. | 2020 |
2 | D. Dziewanowska, A. Kacprzak | Marketing doświadczeń. Geneza i rozwój | Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. . | 2013 |
3 | K. Wojciechowska | Customer Experience Management | Helion, Gliwice. | 2020 |
1 | M. Boguszewicz – Kreft | Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? | CEDEWU. | 2020 |
2 | I. Skowronek | Marketing doświadczeń : od doświadczeń klienta do wizerunku firmy | Poltext. | 2012 |
3 | K. Wojciechowska | Customer Experience Management | Helion, Gliwice. | 2020 |
1 | A. Kacprzak | Marketing doświadczeń w Internecie | Wydawnictwo Beck. | 2017 |
Wymagania formalne: Zgodne z regulaminem studiów wyższych na PRz
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Znajomość podstawowych zasad i narzędzi marketingowej działalności współczesnych firm.
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejętność scharakteryzowania wraz z podaniem aktualnych przykładów, zastosowania nowoczesnych koncepcji marketingowych stosowanych przez współczesne przedsiębiorstwa.
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Zdolność do pracy grupowej w obszarze kreowania nowoczesnych rozwiązań marketingowych.
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z OEK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Zna możliwości zastosowania zróżnicowanych narzędzi marketingu doświadczeń. | wykład multimedialny/wykład, ćwiczenia/projekt zespołowy | pisemna forma zaliczenia przedmiotu oraz prezentacja projektu zespołowego |
K_W04++ K_W05+ K_W16+ |
S1A_W04+ S1A_W06+ |
02 | Zna cechy współczesnego konsumenta oraz rozumie istotę, miejsce we współczesnym marketingu i sposoby oddziaływania na niego narzędzi marketingu doświadczeń. | wykład multimedialny/wykład ćwiczenia/projekt zespołowy | pisemna forma zaliczenia przedmiotu, prezentacja projektu zespołowego |
K_W04++ K_W05++ K_W17++ |
S1A_W04++ S1A_W06+ |
03 | Potrafi poddać analizie aktywność marketingową przedsiębiorstw stosujących marketing doświadczeń. | wykład multimedialny ćwiczenia praktyczne/case study projekt zespołowy | aktywnośc na zajęciach, pisemna forma zaliczenia przedmiotu oraz prezentacja projektu zespołowego |
K_U06++ K_U07+++ K_U10++ |
S1A_U02++ S1A_U03++ S1A_U07++ |
04 | Zna przykłady polskich i zagranicznych firm stosujących marketing doświadczeń. | wykład multimedialny, ćwiczenia / projekt zespołowy | zaliczenie - część pisemna, prezentacja projektu zespołowego |
K_W04+ K_W05++ K_W16+ |
S1A_W04+ S1A_W06+ |
05 | Posiada umiejętność współpracy w grupie w kontekście działań w obszarze marketingu doświadczeń. | projekt zespołowy | prezentacja projektu |
K_U10++ K_K01++ K_K05++ K_K06+++ |
S1A_U02+ S1A_K05++ S1A_K06++ |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
6 | TK01 | W01, W02, C01, C02 | MEK02 | |
6 | TK02 | W02, W03, C02, C03 | MEK02 | |
6 | TK03 | W04, W05, W06, C04, C05, C06 | MEK02 MEK04 | |
6 | TK04 | W07, W08, W09, C07, C08 | MEK03 MEK04 | |
6 | TK05 | W10, W11, W 12, C09, C10, C11 | MEK03 MEK04 | |
6 | TK06 | W13, W14 | MEK01 MEK04 | |
6 | TK07 | C12, C13, C14, C15 | MEK04 MEK05 | |
6 | TK08 | W15, C15 | MEK01 MEK02 MEK04 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Wykład (sem. 6) | Przygotowanie do kolokwium:
5.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
Uzupełnienie/studiowanie notatek:
2.00 godz./sem. Studiowanie zalecanej literatury: 4.00 godz./sem. Inne: 3.00 godz./sem. |
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 6) | Przygotowanie do ćwiczeń:
2.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
15.00 godz./sem. |
Dokończenia/studiowanie zadań:
2.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 6) | |||
Zaliczenie (sem. 6) |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Wykład | Zaliczenie pisemne |
Ćwiczenia/Lektorat | Ocena na podstawie oceny z projektu grupowego, prezentacji projektu oraz aktywności na zajęciach. |
Ocena końcowa | Ocena końcowa jest wyliczana jako średnia arytmetyczna ocen z zaliczenia pisemnego i oceny z ćwiczeń. |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie