logo
Karta przedmiotu
logo

Seminarium magisterskie I

Podstawowe informacje o zajęciach

Cykl kształcenia: 2017/2018

Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania

Nazwa kierunku studiów: Zarządzanie

Obszar kształcenia: nauki społeczne

Profil studiów: ogólnoakademicki

Poziom studiów: drugiego stopnia

Forma studiów: stacjonarne

Specjalności na kierunku: 1. Rachunkowość w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw, 2. Zarządzanie bezpieczeństwem, 3. Start-up - kreowanie innowacyjnego biznesu, 4. Profesjonalny menedżer, 5. Zarządzanie zespołem projektowym, 7. Komunikacja w biznesie

Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: magister

Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Wydział Zarządzania

Kod zajęć: 3153

Status zajęć: obowiązkowy dla programu

Układ zajęć w planie studiów: sem: 3 / C30 / 2 ECTS / Z

Język wykładowy: polski

Imię i nazwisko koordynatora 1: prof. dr hab. Grzegorz Ostasz

Imię i nazwisko koordynatora 2: dr hab. prof. PRz Marta Pomykała

Cel kształcenia i wykaz literatury

Główny cel kształcenia: Celem seminarium jest poszerzanie wiedzy i doskonalenie umiejętności niezbędnych w procesie realizacji badań naukowych na potrzeby realizacji pracy dyplomowej na studiach drugiego stopnia.

Ogólne informacje o zajęciach:

Wykaz literatury, wymaganej do zaliczenia zajęć
Literatura wykorzystywana podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/innych
1 Dudziak A., Żejmo A. Redagowanie prac dyplomowych: wskazówki metodyczne dla studentów Difin, Warszawa. 2008
2 Salomon A. Poradnik pisania prac dyplomowych stopnia magisterskiego Uniwersytet Gdański, Gdańsk. 2005

Wymagania wstępne w kategorii wiedzy/umiejętności/kompetencji społecznych

Wymagania formalne:

Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Znajomość podstawowych przepisów w zakresie ochrony własności intelektualnej

Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Umiejętność samodzielnego opracowywania tekstu na podstawie źródeł.

Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Samodzielne poszukiwanie informacji i gotowość do podnoszenia swej wiedzy i umiejętności

Efekty kształcenia dla zajęć

MEK Student, który zaliczył zajęcia Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia Związki z KEK Związki z OEK
01 Potrafi posługiwać się samodzielnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami dostępnymi źródłami w procesie przygotowywania prac pisemnych i wystąpień ustnych ćwiczenia problemowe prezentacja projektu K_W13+++
K_U14+++
K_K03++
K_K06++
W10+++
U09+++
K03++
K06++

Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).

Treści kształcenia dla zajęć

Sem. TK Treści kształcenia Realizowane na MEK
3 TK01 Określanie tematu, problemu głównego i celu pracy magisterskiej. Formalne wymagania stawiane pracom magisterskim. Metodyka pisania pracy dyplomowej na studiach II stopnia. Korzystanie ze źródeł. Metody, techniki i narzędzia badawcze właściwe do rozwiązania problemu ustalonego w pracy dyplomowej - przegląd. C01-C30 MEK01

Nakład pracy studenta

Forma zajęć Praca przed zajęciami Udział w zajęciach Praca po zajęciach
Ćwiczenia/Lektorat (sem. 3) Przygotowanie do ćwiczeń: 20.00 godz./sem.
Godziny kontaktowe: 30.00 godz./sem.
Konsultacje (sem. 3)
Zaliczenie (sem. 3) Przygotowanie do zaliczenia: 5.00 godz./sem.
Zaliczenie ustne: 1.00 godz./sem.

Sposób wystawiania ocen składowych zajęć i oceny końcowej

Forma zajęć Sposób wystawiania oceny podsumowującej
Ćwiczenia/Lektorat dyskusja i prezentacja opracowanych elementów pracy dyplomowej
Ocena końcowa dyskusja i prezentacja opracowanych elementów pracy dyplomowej

Przykładowe zadania

Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)

Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)

Inne
(-)

Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie

Treści zajęć powiazane są z prowadzonymi badaniami naukowymi: nie