Cykl kształcenia: 2012/2013
Nazwa jednostki prowadzącej studia: Wydział Zarządzania
Nazwa kierunku studiów: Finanse i rachunkowość
Obszar kształcenia: nauki społeczne
Profil studiów: ogólnoakademicki
Poziom studiów: pierwszego stopnia
Forma studiów: niestacjonarne
Specjalności na kierunku: 1. Rachunkowość i podatki, 2. Bankowośc i rynki kapitałowe
Tytuł otrzymywany po ukończeniu studiów: licencjat
Nazwa jednostki prowadzącej zajęcia: Katedra Prawa i Administracji
Kod zajęć: 4922
Status zajęć: obowiązkowy dla programu
Układ zajęć w planie studiów: sem: 1 / W9 / 1 ECTS / Z
Język wykładowy: polski
Imię i nazwisko koordynatora: dr hab. prof. PRz Artur Woźny
Terminy konsultacji koordynatora: Poniedziałek 17:30 - 18:30 Środa 10:00 - 12:00
Główny cel kształcenia: Zapoznanie studentów z podstawowymi zasadami BHP i ergonomii
Ogólne informacje o zajęciach: W trakcie wykładu studenci otrzymują informacje z zakresu podstawowych pojęć BHP, ergonomii jako wiedzy interdyscyplinarnej oraz kształtowania warunków pracy i otoczenia pracy. Przekazywane są treści związane z prawidłowym reagowaniem w przypadku zagrożenia życia i zdrowia.
Materiały dydaktyczne: prezentacja
Inne: materiały filmowe z otwartą licencją
1 | Renata Mroczkowska | Kodeks pracy 2010 | Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr. | 2009 |
1 | Kodeks pracy, Polskie Normy | . |
1 | B. Rączkowski | BHP w praktyce | ODiDK. | 2007 |
Wymagania formalne: Powinien znać podstawowe zasady BHP
Wymagania wstępne w kategorii Wiedzy: Zna metody poszukiwania informacji
Wymagania wstępne w kategorii Umiejętności: Praca w grupie, analiza przekazywanego materiału
Wymagania wstępne w kategorii Kompetencji społecznych: Podejmuje refleksje nad właściwymi zachowaniami człowieka w procesie pracy
MEK | Student, który zaliczył zajęcia | Formy zajęć/metody dydaktyczne prowadzące do osiągnięcia danego efektu kształcenia | Metody weryfikacji każdego z wymienionych efektów kształcenia | Związki z KEK | Związki z OEK |
---|---|---|---|---|---|
01 | Zna podstawowe przepisy i zasady BHP | wykład | zaliczenie cz. pisemna |
Uwaga: W zależności od sytuacji epidemicznej, jeżeli nie będzie możliwości weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się określonych w programie studiów w sposób stacjonarny w szczególności zaliczenia i egzaminy kończące określone zajęcia będą mogły się odbywać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w sposób zdalny).
Sem. | TK | Treści kształcenia | Realizowane na | MEK |
---|---|---|---|---|
1 | TK01 | W01-W02 | MEK01 | |
1 | TK02 | W03-W04 | MEK01 | |
1 | TK03 | W05-W06 | MEK01 | |
1 | TK04 | W07 | MEK01 | |
1 | TK05 | W08 | MEK01 | |
1 | TK06 | W09 |
Forma zajęć | Praca przed zajęciami | Udział w zajęciach | Praca po zajęciach |
---|---|---|---|
Wykład (sem. 1) | Przygotowanie do kolokwium:
3.00 godz./sem. |
Godziny kontaktowe:
9.00 godz./sem. |
Uzupełnienie/studiowanie notatek:
3.00 godz./sem. Studiowanie zalecanej literatury: 5.00 godz./sem. |
Konsultacje (sem. 1) | Przygotowanie do konsultacji:
2.00 godz./sem. |
Udział w konsultacjach:
1.00 godz./sem. |
|
Zaliczenie (sem. 1) | Przygotowanie do zaliczenia:
2.00 godz./sem. |
Zaliczenie pisemne:
1.00 godz./sem. |
Forma zajęć | Sposób wystawiania oceny podsumowującej |
---|---|
Wykład | Zaliczenie w formie pisemnej |
Ocena końcowa | Pozytywna ocena zaliczenia wszystkich kompetencji przedmiotowych |
Wymagane podczas egzaminu/zaliczenia
(-)
Realizowane podczas zajęć ćwiczeniowych/laboratoryjnych/projektowych
(-)
Inne
(-)
Czy podczas egzaminu/zaliczenia student ma możliwość korzystania z materiałów pomocniczych : nie